Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

Toch een speciaal foto-album dit…
Ik verduidelijk aan de hand van wat statistieken:

Sinds 30/03/16
28 pagina's, 10.620 views, 559 reacties
(en nu komt het!!)
Totaal van 39 foto's, waarvan:

-7 stuks van een schuur, Cédric's zus en zijn schaduw
-13 foto's van een plastiek bak
-19 foto's van de eigenlijke bak

Ik heb de indruk dat er hier een aantal records gesneuveld zijn
😀

of juist gevestigd zijn...
een foto zegt meer dan 1000 woorden, behalve bij cedric 😛

Bedankt Marcel.
Daar ben ik ook zeer tevreden om. Ik denk eraan om een herschikking van de planten te doen, zodra ik er uit ben komen hier de foto's. 😉

Ik denk dat je dat moet doen, als je weet welke rode planten je neemt, en of er nog een stuk hout komt.

Ik zou eerst eens bekijken hoe de planten zich ontwikkelen. En hoe snel ze groeien (hoogte alsook breedte), dit bepaald mede de geschikte plaats.

He,

Eindelijk maar toch 😀

Even een tip.

Het geluid van de film op mute en via YouTube een melodramatisch deuntje toevoegen. Is zo gepiept.

Frisse planten heb je!

Mooie planten, ze staan ook erg mooi vind ik. Die schoolbordverf heb ik ook gebruikt, gaat echt heel goed. Ik heb er drie lagen opgezet, die derde hoefde misschien niet eens. Ik vind het een geslaagd, mat effect hier.

He,

Eindelijk maar toch 😀

Even een tip.

Het geluid van de film op mute en via YouTube een melodramatisch deuntje toevoegen. Is zo gepiept.

Frisse planten heb je!
Dat was de televisie die nog stond te loeien. 😀 😀
Ik ga er volgende keer aan denken, en het wat stiller laten klinken voor jullie. 😉

Mooie planten, ze staan ook erg mooi vind ik. Die schoolbordverf heb ik ook gebruikt, gaat echt heel goed. Ik heb er drie lagen opgezet, die derde hoefde misschien niet eens. Ik vind het een geslaagd, mat effect hier.
Bedankt. 😉
Ik ga het ook eens proberen, ik ben benieuwd wat het gaat geven.

Ik heb wat wijzigingen aangebracht in de bak.
Omdat alleen woorden niet veel betekenen, hier ook wat foto's. Het is ten slotte een fotoalbum. 😉

IMG_5104.JPG
IMG_5105.JPG

Ziet er goed uit cedric! Er al uit wat je qua visbestand wil? Mocht je nog voor de dwergcichlide willen gaan, zou ik nog wat schuilholen toevoegen.

Bedankt. 😉
Ik heb hier nog een halve kokosnoot klaarliggen, moet ik er eens in plaatsen.

Momenteel is dit het geworden:

Bovenlaag
- 10 Carnegiella marthae.

Middenlaag
- 15 Hemigrammus bleheri

Bodemlaag
- Apistogramma cacatuoides: 1 man en 3 vrouwen
- Enkele L-nummers .......welke weet ik nog niet......

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan