Cédric Vleminckx
Well-known member
😀😀.O jee, ik zie de bodem van mn potje al in zicht komen😀😀.
😀😀.O jee, ik zie de bodem van mn potje al in zicht komen😀😀.
Ja, dat dacht ik ook al. Niets meer doen dan gewoon even wachten😉.Even over de bruine aanslag. Dat is denk ik de opstartalg die te maken heeft met de bacteriecultuur. Dat trekt zoals je vast wel weet weer weg en daar kun je weinig tegen doen.

Dat kan. Ik moet eens goed gaan zoeken, vindt het jammer dat er al 3 zijn heengegaan.....En toen waren ze nog met 12😉.
Raar, want alsnog tel ik er maar 12😉.Denk niet dat ze overleden zijn, als je geen lichaampje kan vinden. Zo snel worden ze niet opgegeten.
Ik heb plantenvoeding hoor, van PlantedBox😉.Plantjes hebben het zwaar Cedric. Maar gauw voeding halen🙂
Deze morgen kon ik niet kijken, om 7 uur is het licht nog niet aan😉. Gisterenavond in ieder geval niet.Heb je de vermiste visjes nog niet terug gezien Cedric?
Nee, enkel plantenvoeding.voeg je co2 toe cedric?
Ik hoop toch wel dat ik bij de aankoop 15 vissen heb meegekregen?
Ja, ik ook als ik het nu zo bekijk.Op je eerste foto tel ik 12 visjes.
Heb je zelf nog meer foto's gemaakt waar op je ze kunt tellen toevallig?
Daar begin ik nu ook stilaan aan te denken, alhoewel ik de vissen bij aankomst wel en gaan tellen en dat leken me er wel 15.Of ben je gewoon geflest? Of dat ze slecht konden tellen in de lfs.
Daar begin ik nu ook stilaan aan te denken, alhoewel ik de vissen bij aankomst wel en gaan tellen en dat leken me er wel 15.
Maar dat heb ik wel geteld in het zakje en heb ik niet meer zoveel aandacht besteed toen ze in de bak zaten.
Dus met zekerheid weet ik het niet.
Ik heb dat met bijzonder veel aandacht gedaan hoor, en zoals ik zei telde ik er toen 15.Vissen uitzetten in het aquarium doe je toch met bijzonder veel aandacht??
Doorgaans zul je toch de eerste uren extra oplettend moeten zijn.
Bij sommige planten lukt het wel, maar met de meesten niet. Daar is het echt al een bruin blad geworden.Ziet er heel mooi uit! De bruinalg kun je als het goed is makkelijk met je vingers van de planten afwrijven., no big deal
Ik heb dat met bijzonder veel aandacht gedaan hoor, en zoals ik zei telde ik er toen 15.
Maar was dat correct?
Dat zou best hier het geval kunnen zijn😉.Cédric, ik ben ook zeer regelmatig een paar van mijn vissen kwijt hoor. Heb 8 marmerbijlzalmen, heel regelmatig tel ik er ook maar 6 of 7. Maar plotseling zijn ze weer met 8 🙂
Idem voor mijn marmerbijlzalmen, daar heb ik al wel 20 keer gezworen dat ik er nu echt wel een paar exemplaren dood zouden moeten zijn. En een paar dagen later tel ik er dan toch gewoon weer 10 (van de 10) 🙂
Een aquarium heeft veel donkere hoekjes hoor! 🙂
Jammer genoeg wel...😉😀.Tja, de enige die dat weet dat ben jij denk ik toch wel dan🙂.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.