Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

Wat een leuk nieuws Cédric!! Dus binnenkort een leuke nano met garnalen?
Ik vind zelf de Dennerle bakjes heel erg mooi. (zie onderschrift)
Maar ja je moet zelf de keuze maken.
Bedankt! Jep, een leuke nano met garnalen. Is wat anders dan altijd maar foto's moeten te laten zien van mijn grote Rio😉😀.

Gaaf! weet je al ongeveer wanneer die er komen gaat? 😉

Preciess.. Laat die foto's maar komen. 😀

Weet je al welke soort garnalen je wilt hebben? Ben benieuwd 😉
De meeste L-nummers gaan wel samen met corydoras. Pak liever geen naaldmeervallen, mijn ervaring is dat die nog wel eens over zich heen lieten buldozeren met etenstijd.

Moet kunnen hoor. Bij mij komt er een Ancistrus (let op met Echinodorussen) en een Panaqolus maccus bij de Cory's.

Gaaf! weet je al ongeveer wanneer die er komen gaat? 😉
Nee, dat weet ik nog niet. Maar ik ben al blij dat ik toestemmig heb. Wie weet heb ik binnenkort wel eens een verassing voor jullie😉.

Preciess.. Laat die foto's maar komen. 😀

Weet je al welke soort garnalen je wilt hebben? Ben benieuwd 😉
De meeste L-nummers gaan wel samen met corydoras. Pak liever geen naaldmeervallen, mijn ervaring is dat die nog wel eens over zich heen lieten buldozeren met etenstijd.
Ik ben wel verzot op de Crystal Reds. Vindt ik echt zo'n pareltjes!😉. Dank voor je tip.

Bedankt! Is zeker een idee, maar valt dat dan goed in combinatie met de corydoras?

Heb ze nooit beide tegelijk gehad. Maar wel apart. Qua gedrag lijkt het me geen probleem. Meervallen hebben schijt aan andere vissen.

Ik zal binnekort eens wat foto's maken van mijn Crystals, ik kan er best wel een aantal kwijt. Weet alleen niet of het te ver rijden is. 😉

Nu wil ik wel nieuwe vissen zien hoor :br:😀

Oh 1,5 uur. Dagticket voor de trein kopen--> 15 euro en dan krijg je van mij de garnaaltjes gratis 😀

Close-ups deel 3.

closeupdeel3.2.png

closeupdeel3.3.png

Mooie vissen

Zelf heb ik goede ervaringen met de SF Expert 30. Ook qua licht en het is een mooie inhoud.

Even met een korte tekst-update/nieuwtje.

Vond al dat het water wat kouder was deze middag toen ik gister wat planten ging bijsnoeien, toen ik naar het thermometertje keek bleek het water maar 20-21 graden meer te zijn.
Blijkt dus dat het verwarmingselement stuk is.

Maar ondertussen hangt er al wel weer een nieuwe, en de visjes zitten terug op temperatuur😉.

Mooi dat het weer is opgelost met de verwarming.
Is een hoop tekst in je album maar helaas weinig kiekjes C,ben benieuwd naar een mooie overzichtsfoto van je bak! 😉

Jazeker, toen ik naar de LFS geweest was heb ik er direct twee aangeschaft, zoiets kom je namelijk nooit tekort, en dan komt het goed van pas in dit soort noodgevallen.

Morgen zal ik nog wat foto's posten, ben nu wat moe, en ik kruip mijn bedje in😉:zwaai:.

Al wat nieuwe visjes erbij?

Ja Cedric waar blijven de volgende visjes 😀 Ben benieuwd.

Ja Cedric waar blijven de volgende visjes 😀 Ben benieuwd.
De volgende visjes zullen er binnenkort aankomen. Ik heb nu nog even examens, dus dat is nog even doorbijten.
Daarna heb ik ook nog heel wat werk, maar dat is momenteel iets waar ik niets over kwijt kan (dat is nog voor later:thumbs:).
Maar dan zal het er hopelijk toch wel van komen😉.

Wat worden de nieuwe visjes, Cédric? (Ik ben even vergeten of je dat al eerder had gezegd:stom::sorry:)

Wat worden de nieuwe visjes, Cédric? (Ik ben even vergeten of je dat al eerder had gezegd:stom::sorry:)
Nee, dat weet ik eigenlijk nog altijd niet.
Al heb ik maanvissen altijd zeer mooi gevonden. En ik ben daar wat over aan het denken hoe en wat...😉.

Leuk hoor Cédric! Start je dan wel een nieuw topic over het bakje?😀😀 (mooi die kerstmutsjes!) Ben benieuwd!

Maanvissen lijkt mij ook wat krap worden. Maar er zijn gelukkig nog genoeg andere leuke vissen 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan