Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

Leuk hoor Cédric! Start je dan wel een nieuw topic over het bakje?😀😀 (mooi die kerstmutsjes!) Ben benieuwd!
Bedankt! Dat nieuwe bakje zal nog niet zo voor heel direct zijn, maar dat komt er!😉.
Ik ga één topic houden voor mijn bakje(s) en misschien nog wel andere toekomstige, dat is wat overzichtelijker.

Dat is niet perfect te noemen aangezien ze daar ook gewoon te krap zitten. Je houdt misschien 40cm hoogte over in de rio en voor een vis die zelf behoorlijk hoog wordt is dat aardig sneu.

Ja, dat vindt ik ook zo jammer. Al heb ik al wel bakken gezien waar het perfect lukt...

Ik zou dr gewoon niet aan beginnen. Voor de vis is her fijner als het wat meer ruimte heeft. En in een 1 meter aquarium heb je die ruimte gewoonweg niet. Ben je begonnen met je zandstrandje 🙂 ? Je wilde toch corydoras?

Moon

1 meter is echt te klein voor maanvissen. 1.20 is ook te krap eigenlijk. Vanaf 1,50 meter heb je pas een mooi aquarium waarbij ze elkaar kunnen ontwijken. In een 1 meter aquarium kan je er ook maar een beperkt aantal in kwijt waardoor je meer agressie zult zien. + Het is niet de makkelijkste soort om mee te beginnen. 😉

Dat is niet perfect te noemen aangezien ze daar ook gewoon te krap zitten. Je houdt misschien 40cm hoogte over in de rio en voor een vis die zelf behoorlijk hoog wordt is dat aardig sneu.
Ik zou dr gewoon niet aan beginnen. Voor de vis is her fijner als het wat meer ruimte heeft. En in een 1 meter aquarium heb je die ruimte gewoonweg niet.

Moon
1 meter is echt te klein voor maanvissen. 1.20 is ook te krap eigenlijk. Vanaf 1,50 meter heb je pas een mooi aquarium waarbij ze elkaar kunnen ontwijken. In een 1 meter aquarium kan je er ook maar een beperkt aantal in kwijt waardoor je meer agressie zult zien. + Het is niet de makkelijkste soort om mee te beginnen. 😉
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga d'r niet aan beginnen hoor, moesten jullie dat denken😛😀😀.
Er zijn bakken waar het perfect lukt, maar bij mij zou het toch niet gaan lukken, mijn bak is daar gewoon te klein voor, alsnog het een 1 meter is.

Tekstupdate:

Een tijdje geleden voor de examens(toen ik niet op het forum kon) heb ik eens zeer intensief met de schaar in mijn bak gezeten. Waarschijnlijk zullen jullie de bak niet zo goed meer herkennen, al is hij nu wel weer goed bijgegroeid.
Het werd wel weer eens tijd om te snoeien, het leek wel dat mijn ambulia een drijfplant geworden was😀😀.

Ja, jammer genoeg niet. Ik heb geen foto van vlak na de snoeibeurt, ga zo even wat foto's maken. Ze zijn ondertussen alweer een heel stuk gegroeid!

Ik krijg 'wel eens' melding als er in jouw fotoalbum gepost is. Dan scroll ik even op foto's te zoeken...maar vaak weinig succes

Omdat jullie subtiel naar enkele foto's vroegen. 😛😀

IMG_5398.JPG

IMG_5400.JPG

haha😉 nou het heeft wel geholpen! Je bak is echt goed gerijpt als ik het zo mag zeggen. Ga zo door Cedric!!

Ziet er netjes uit. Als ik je tip zou mogen geven zou ik ook een rood plantje tussen het groen zetten. Maar verder erg leuk, ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. 🙂

Ziet er netjes uit. Als ik je tip zou mogen geven zou ik ook een rood plantje tussen het groen zetten. Maar verder erg leuk, ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. 🙂
Bedankt! Ja, de rode plantjes staan op mijn verlanglijstje, al is dat verlanglijstje heel groot aan het worden. 😀 😀
Ik had gedacht aan een rode lotus, dat zou overigens prima staan in mijn bak vindt ik zelf.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan