biljoenblik
Well-known member
Staat er mooi bij Cédric. En een rode lotus zal zeker niet misstaan!
Bedankt Marcel! Jij hebt er wel wat ervaring mee, jij hebt er ook een mooie staan. Geef je nog extra plantenvoeding in het water of bodem speciaal voor de lotus?Staat er mooi bij Cédric. En een rode lotus zal zeker niet misstaan!
Bedankt Daan! Dat zal het contrast zeker ten goede gaan.Wauw! Echt heel mooi hoor Cédric! Een rood plantje zou idd niet misstaan, ook om wat kleurafwisseling te krijgen!
Bedankt Marcel! Jij hebt er wel wat ervaring mee, jij hebt er ook een mooie staan. Geef je nog extra plantenvoeding in het water of bodem speciaal voor de lotus?
Oké, dat staat genoteerd! En steek je er zo één bol bij per jaar?Ik stop er alleen een paar bollen van JBL bij. JBL 7 balletjes
Voor de rest gebruik ik Festal sporen en Festal compleet.
Bedankt! Er wordt aan gewerkt zoals je kan zien. 😉Mooi beplant aquarium. Een rode plant zou inderdaad niet misstaan.
Oké, dat staat genoteerd! En steek je er zo één bol bij per jaar?

Ja, dat is een skimmer. Had ik een tijdje geleden vertelt. 😉
Het is de BlueMarine WavePower 2000.

Lees niet altijd alles overal 😉 ik mis wel eens watJa, dat is een skimmer. Had ik een tijdje geleden vertelt. 😉
Ik ook hoor. Maar het blijkt dus een circulatiepomp te zijn. 😉Lees niet altijd alles overal 😉 ik mis wel eens wat
Ja, dat is een skimmer. Had ik een tijdje geleden vertelt. 😉
Ziet er niet uit als een skimmer. Meer een stromingspomp.
Lees niet altijd alles overal 😉 ik mis wel eens wat
Haha daar ben ik gelukkig goed in😳😳Kun je het gelijk weer vergeten😳
, mooi om te zien!Bedankt Daan! 😉Wauw Cédric😀, de plantjes doen het erg goed, mooi om te zien!
Bedankt, buur! 😉

!Bedankt! Eerder was al aan bod gekomen dat ik een mooi stukje door zand ging vervangen. 😉Leuk dat je nu een mooie bak hebt Cedric!
Maar Cory's zou ik niet nemen met die bodem...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.