Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Het is ondertussen al weer even geleden, even een bakoverzichtje.
16295596_597427910467373_1932903157_n.jpg
 
Ziet er allemaal goed uit C,mooi plekje in de zetel naast de bak zo om te zitten!
 
Mooi zo Cé! Hij doet het goed zo te zien!
 
Zooo Cé, nog iets te melden?? Staat er nog wat op het programma?

Trouwens je bak staat er netjes bij. Niet teveel snoeien, denk aan je stekjes!:oops:
 
Cédric ik zag iets over examens, welke studie volg je eigenlijk?
 
Raar want ik kan het dus wel. Zal het wel ff aankaarten want je had het er al eerder over weet ik.

garnaal1 002.JPG
 
Hoi,
De mogelijkheid om via het oude forum/upload pagina foto's te plaatsen kan niet meer.
Dit kan enkel nog via het nwe forum.
Gr.
Marcel.
 
Hoi,
Dat weet ik Marcel, ik upload de foto's altijd via de ''Upload Bestand'' knop hier op het forum. Nooit problemen mee gehad. Maar nu geeft hij een foutmelding.
 
Laatst bewerkt:
Erg mooi aquarium en een goede ontwikkeling zichtbaar :p
Heb je bij de crypto's en de echinodorus al iets van kleibolletjes zitten? Heb ik misschien overheen gelezen hoor maar dacht vraag het gewoon :p
Mijn ervaring met de echinodorus is als er eenmaal een aantal kleibolletjes bij zitten ze heel snel gaan groeien.
Een mooie rode lotus zou ook niet misstaan :p deze dan gelijk kort houden anders krijg je net als bij een waterlelie van die drijvende bladeren. of je moet dit mooi vinden maar persoonlijk vind ik hem compact mooier :p

Gr. Kevin
 
Wanneer komt het zandstrandje? ;)
 
Erg mooi aquarium en een goede ontwikkeling zichtbaar :p
Heb je bij de crypto's en de echinodorus al iets van kleibolletjes zitten? Heb ik misschien overheen gelezen hoor maar dacht vraag het gewoon :p
Mijn ervaring met de echinodorus is als er eenmaal een aantal kleibolletjes bij zitten ze heel snel gaan groeien.
Een mooie rode lotus zou ook niet misstaan :p deze dan gelijk kort houden anders krijg je net als bij een waterlelie van die drijvende bladeren. of je moet dit mooi vinden maar persoonlijk vind ik hem compact mooier :p

Gr. Kevin
Bedankt voor je positieve reactie Kevin! Bij de crypto's zitten voeding via de bodem, de echinodorus heb ik wat uitgedund, en er staat momenteel ook maar één bosjes van de twee meer in mijn bak, omdat ze het bij mij blijkelijk toch niet super willen doen.
Bij de LFS heb ik achter een rode lotus gevraagd, echter konden zij die niet op die moment bestellen. Als ik hem online bestel zal het me wel wat een dure lotus worden, dan zit ik al snel aan 15 euro, met verzending inbegrepen, of ik zou nog heel wat andere planten moeten aanschaffen, maar mijn bak zit al vol genoeg. ;)
Dus iedere keer dat ik bij de LFS langs ga zal ik er naar vragen. ;)
 
Bedankt voor je positieve reactie Kevin! Bij de crypto's zitten voeding via de bodem, de echinodorus heb ik wat uitgedund, en er staat momenteel ook maar één bosjes van de twee meer in mijn bak, omdat ze het bij mij blijkelijk toch niet super willen doen.
Bij de LFS heb ik achter een rode lotus gevraagd, echter konden zij die niet op die moment bestellen. Als ik hem online bestel zal het me wel wat een dure lotus worden, dan zit ik al snel aan 15 euro, met verzending inbegrepen, of ik zou nog heel wat andere planten moeten aanschaffen, maar mijn bak zit al vol genoeg. ;)
Dus iedere keer dat ik bij de LFS langs ga zal ik er naar vragen. ;)

Maar moet het per sé een rode lotus zijn?
 
Ik doe altijd uploaden via tinypic werkt prima.
 

Terug
Bovenaan