Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Ik doe altijd uploaden via tinypic werkt prima.
Imgur werkt ook goed, dat gebruik ik zelf
Vroeger gebruikte ik het oude uploadprogramma van het AF, maar nu de software zich voorziet om zeer makkelijk foto's te plaatsen, heb ik het altijd gedaan via hier. Ik zal het nog eens proberen. ;)
 
Hier zijn we weer, met een nieuwe update. Alles blijkt terug goed te werken, dus even een foto.
fotorio1802feb.PNG
 
Mooi C.
Is toch wel een klein verwarmingselementje of niet?
 
wat is die blauwe gloed achteraan bij je wateroppervlak?

leuke bak maar hij lijkt wat leeg, ga je er nog meer vissen indoen?
 
wat is die blauwe gloed achteraan bij je wateroppervlak?

leuke bak maar hij lijkt wat leeg, ga je er nog meer vissen indoen?
Er zijn nog al reacties geweest over die blauwe gloed, dat is dus op de achtergrondposter, daar kan ik niets aan doen. ;)
Wat betreft de vissen, ik doe alles rustig, maar binnenkort wordt het inderdaad wel tijd voor de volgende vissies! :)
 
Cédric als het geen verwarmingselement ben ik nieuwsgierig wat het wel is of waar dienst het voor?

fXFYDdPb7iwVO5a0fxHXC35XpdOiURbr.jpeg
 
Er zijn nog al reacties geweest over die blauwe gloed, dat is dus op de achtergrondposter, daar kan ik niets aan doen. ;)
Wat betreft de vissen, ik doe alles rustig, maar binnenkort wordt het inderdaad wel tijd voor de volgende vissies! :)
kan je die poster niet hoger plaatsen?
 
Oke toch wel,lijkt zo klein in je bak dus vandaar dat ik het me afvroeg! ;)
 
Mij maakt niet uit was benieuwd, ik bedoel een bak op 27c en geen verwarmingselement dan heb je het lekker warm thuis.
Maar een mooie bak hoor.
 
Oke toch wel,lijkt zo klein in je bak dus vandaar dat ik het me afvroeg! ;)
Ja, het is een lekker compacte, vindt het enkel jammer dat hij toch nog zo fel opvalt omdat ik net gesnoeid heb, in de toekomst ga ik daar de planten net tot aan het topje snoeien zodat het zeer goed weggewerkt is.
 
Mij maakt niet uit was benieuwd, ik bedoel een bak op 27c en geen verwarmingselement dan heb je het lekker warm thuis.
Maar een mooie bak hoor.
Er staan wel een verwarmingselement in hoor, maar ik denk dat als je geen verwarmingselement hebt het soms wel af en toe eens kan gaan schommelen met dag en nacht, in de nacht is het sowieso kouder, en dan kan het verwarmingselement even inspringen.
 
Er staan wel een verwarmingselement in hoor, maar ik denk dat als je geen verwarmingselement hebt het soms wel af en toe eens kan gaan schommelen met dag en nacht, in de nacht is het sowieso kouder, en dan kan het verwarmingselement even inspringen.

Cédric, je schrijft dat de temperatuur kan schommelen als je geen verwarmingselement hebt en dat het element even kan inspringen.
Ik weet niet hoe warm jullie thuis stoken, maar als je geen verwarmingselement hebt zal de bak de temperatuur van de omgeving aannemen en ik neem aan dat bij jullie thuis de kamer niet op 27C hebt staan :S verwarmingselement zal dus vaak aanspringen als je een temp van 27C wilt hebben, maar ook als je een temp van 24C wilt hebben omdat gem een kamer tussen de 18-21 graden zal zijn.
 
Onzindiscussies. Conclusie: temperatuur naar 24 graden, 27 is wat te hoog zegt hij. Scheelt weinig qua stroom en meer niet! ;) .

Mooie bak hoor Cédric! Misschien is een apistogramma soort iets voor je? Die kokosnoot vinden ze wel fijn.
 
Onzindiscussies. Conclusie: temperatuur naar 24 graden, 27 is wat te hoog zegt hij. Scheelt weinig qua stroom en meer niet! ;) .

Mooie bak hoor Cédric! Misschien is een apistogramma soort iets voor je? Die kokosnoot vinden ze wel fijn.
Apistogrammasoorten zijn inderdaad heel mooi, bijlzalmen spreken me ook erg aan. Ze staan op mijn lijstje! ;)
 
Het wordt ook maar weer eens tijd voor een update.
De skimmer is weg, ik heb deze vervangen door een extra filter, dat kan ik veel beter wegwerken en heb ik extra filtrage, wat niet veel kwaad kan.
Ik maak nu gebruik van een spraybar wat een extra goede circulatie geeft.


IMG_6278.JPG

IMG_6281.JPG
 
Mooi Cé.

Je zou ook een spraybar aan je juwel filter kunnen maken. Heb ik hier op het forum ook gezien.
In het foto album van @Fuubs zie ik het. Volgens mij is het Eheim spraybar.
 
Mooi Cé.

Je zou ook een spraybar aan je juwel filter kunnen maken. Heb ik hier op het forum ook gezien.
In het foto album van @Fuubs zie ik het. Volgens mij is het Eheim spraybar.
Dat zou handig zijn, ik ga eens wat opzoekwerk verrichten. Bedankt voor de suggestie!
 
Mooi Cé.

Je zou ook een spraybar aan je juwel filter kunnen maken. Heb ik hier op het forum ook gezien.
In het foto album van @Fuubs zie ik het. Volgens mij is het Eheim spraybar.

Jazeker,
Dat zou handig zijn, ik ga eens wat opzoekwerk verrichten. Bedankt voor de suggestie!

Was ik idd, werkt prima. Was wel even prutsen. Als het goed is heb je een extra verloop stukje bij je bak gekregen (ik had hem nog, maar ook los te koop), deze past net niet, maar met een schuurpapiertje wel passend te maken. Waarschijnlijk is het met dat verloopstukje en pvc ook prima te maken, alleen is het net niet de standaard pvc maten (ben ook wezen kijken in n bouwmarkt). Wat wel handig is van de eheim spraybar is dat je 3 delen hebt die je kan richten. Voor vragen weet je me te vinden.

Btw, je bak ziet er top uit! Planten doen t een stuk beter dan hier ;)
 

Terug
Bovenaan