Hallo allemaal,
Jullie hoeven je helemaal niet ongerust te maken hoor, alles gaat perfect met me.
🙂
Ik heb heel wat dingen te doen...ik ga werken, maak websites, ben een webshop aan het vernieuwen, ook ben ik me nu nog verder aan het verdiepen in serverbeheer en dit in combinatie met school..druk druk !!
🙂
Het gaat goed met de Juwel, alles prima ermee. Morgen zal ik even wat fotootjes posten. Al ben ik wel aan het nadenken over wat ik in de toekomst van vis bij ga zetten, en wat ik met het aquarium ga doen.
Ik ben al eens aan het denken geweest, en ik denk eraan te gaan kweken. Maar dit dan met mij Juwel. Hem op te verdelen in verschillende stukken, zodat ik allemaal aparte aquaria's heb zeg maar. Ik dacht dit te doen door met filterspons de stukken af te bakenen, bijvoorbeeld met deze:
https://www.myxlshop.nl/j-s-aquarium-filterspons.html
Het is makkelijk schoon te maken en eruit te halen om bijvoorbeeld een stuk groter of kleiner te maken en het absorbeert vuil.
Verder denk ik dan nog sponsfiltertjes in iedere afzonderlijk gedeelte.
Ik ga me dan vooral bezighouden met het kweken van guppen, maar ik zou ze graag raszuiver willen hebben.
Wat vinden jullie daar van?