Fotoalbum van Cédric Vleminckx


jaaa Cedric stelt ons een beetje achter :D
 
We zitten al lang op een update te wachten en in de vakantie zou dat toch wel weer mogen
 
John heeft geduld hoor .
Hij stuurt soms ongebruikt geduld van hem op naar andere forumleden .

Nou, dat zat er van de week niet bij in de envelop. Of het moet zijn vervlogen....:juggle:
 
Nou, dat zat er van de week niet bij in de envelop. Of het moet zijn vervlogen....:juggle:


Haha, ja de envelop was niet voor niets nat Marcel:D:D. Dat heeft die postbode dus meegenomen denk ik, de lelijke geduld dief:eek:
 
Haha, ja de envelop was niet voor niets nat Marcel:D:D. Dat heeft die postbode dus meegenomen denk ik, de lelijke geduld dief:eek:

Nou, dat is zo'n ongeduldig typ. Die kan dat beter gebruiken! Hopelijk zit de post dan in de brievenbus de volgende keer.
 
Ik denk zelf dat Ce een volgende keer wel zn belofte over een update gaat nakomen want nu wordt zn hele fotoalbum vervuild:D:D:sorry:
Maar gelukkig kan Ce wel tegen een grapje dus dat scheelt weer:eek:
 
Het is nog maar net vakantie voor hem dus hij zal zich op een andere manier aan het amuseren zijn maar de update zal wel volgen.;)
 
Hier ben ik weer met een update. Langs de late kant, maar door mijn examens was ik het even vergeten.


Overzichtje

20068403_680620662148097_1434697362_n.jpg
 
Ik heb ook de visjes op de foto proberen te zetten, maar wat zijn ze snel en goed in verstoppen zeg!

20068409_680620692148094_347741130_n.jpg
20068304_680620698814760_1541050901_n.jpg
 
In de vakantie maar even wat extra aandacht aan de bak besteden of niet? Plantjes staan er niet knallend bij.
 
Voila we hebben onze update al van onze Cé en ben het eens met Rubz nu heb je een zee van tijd om er een top bak van te maken.:thumbs:
 
In de vakantie maar even wat extra aandacht aan de bak besteden of niet? Plantjes staan er niet knallend bij.
Klopt Ruben, hij heeft er al véél beter bij gestaan. De algen die er momenteel heersen wil ik ook weg krijgen.
 
JA Cé, je hebt duidelijk je prioriteiten ergens anders gelegd. Maar ik neem het je niet kwalijk. Dat papiertje is belangrijk voor de rest van je leven!

Wij hebben makkelijk praten hier. En hebben een zee van tijd voor de bak.

Maar goed, je hebt nu 2 maanden de tijd, dus je kunt hem zeker weer op de rit krijgen.

Een zeer dringend advies. Ik zou je bodem eruit gooien. Hierin verzamelt zich allerlei vuil en voer, en dat is volgens mij ook een bron van algen!
Als je dit goed aanpakt, kunnen de vissen er gewoon in blijven. Heb ik ook gedaan.
Ik zou er een mooie filterzand bodem in leggen. En dan een aantal mooie Cory's erbij.

Mocht je tips willen, je kunt alles vragen.

Suc6!
 
Van dat filterzand en de Cory's zijn goeie tips van Marcel hoor Cé.
Geef je plantenvoeding aan je plantjes ?
 
Ik zou er een mooie filterzand bodem in leggen


Zelf zou ik een mooie donkere boden =m nemen van de Hornbach maar ja dat is prijzig voor je denk ik. En je moet doen wat jij mooi vindt natuurlijk maar Marcel heeft gelijk dat het een vrij grove korrel is.
 
JA Cé, je hebt duidelijk je prioriteiten ergens anders gelegd. Maar ik neem het je niet kwalijk. Dat papiertje is belangrijk voor de rest van je leven!

Wij hebben makkelijk praten hier. En hebben een zee van tijd voor de bak.

Maar goed, je hebt nu 2 maanden de tijd, dus je kunt hem zeker weer op de rit krijgen.

Een zeer dringend advies. Ik zou je bodem eruit gooien. Hierin verzamelt zich allerlei vuil en voer, en dat is volgens mij ook een bron van algen!
Als je dit goed aanpakt, kunnen de vissen er gewoon in blijven. Heb ik ook gedaan.
Ik zou er een mooie filterzand bodem in leggen. En dan een aantal mooie Cory's erbij.

Mocht je tips willen, je kunt alles vragen.

Suc6!
Goede tips idd. Zal ik zeker opvolgen! :)
 
Kom op Cé, volgens mij zie ik blauwalg, aan de slag jij:eek:

Groetjes John.
 
Ik zie links een kleine spraybar zitten toch? Heb je wel een goede circulatie zo door de hele bak? Ik zou hem van links naar rechts proberen te laten blazen.

Edit: of zit er rechts ook nog de interne die gewoon werkt?
 
Op die manier. Maar de circulatie is wel ok dan want ik vond die interne filters nooit echt super? Vaak heb je blauwalg bij teveel belasting van de bak. Als de voeding op orde is en je filter proper dan zou ik dagelijks de alg afhevelen en na enige tijd zie je dan vaak dat het weg gaat blijven.
 
Zou eens kijken voor wat drijfplantjes en minder gaan voeren!
Ben je geslaagd?

Groetjes John.
 
Op die manier. Maar de circulatie is wel ok dan want ik vond die interne filters nooit echt super? Vaak heb je blauwalg bij teveel belasting van de bak. Als de voeding op orde is en je filter proper dan zou ik dagelijks de alg afhevelen en na enige tijd zie je dan vaak dat het weg gaat blijven.
Ik hoop dat dat gaat lukken.
 
Oké, zal ik doen.
Jazeker, ik ga verder naar mijn vijfde jaar :)
Gefeliciteerd!!!

En tja, je bak.... Heb je wat te doen in de vakantie:D;)


Ga je nog een zandstrandje maken? Of ga je het vervangen door zand?;)
 
Ce gaat vast veel weg naar de vakantieparken zoals andere jaren ook het geval was:D
 
Gefeliciteerd!!!

En tja, je bak.... Heb je wat te doen in de vakantie:D;)


Ga je nog een zandstrandje maken? Of ga je het vervangen door zand?;)
Het zijn allemaal ideetjes die op mijn lijstje staan, maar ik heb helaas zo weinig tijd...
 

Terug
Bovenaan