Fotoalbum van Ruben01


Nope, krijg geen geld voor vervoer terug..........................................
 
Dat is balen dus en wat ga je nu verder dan doen?
 
Moet wat bekennen....:juggle::juggle::juggle:


Vorige week is de superfish planty 25 weggehaald, was een beetje verwaarloosd geweest. Ik vergeet de planten dagelijk te sproeien, dus die zijn dood gegaan. Zat nog 1 garnaaltje in, die is naar een liefhebber gebracht..

:oops::oops::oops::oops:;)
 
Of je laat het overlopen of je vergeet het.Is water wel zo jou ding :D
Nu je het zegt, je laat me twijfelen:D:D

Maar met urenlang gamen, auto's spotten etc. heb ik niet zoveel, dus ik houd het wel op de aquahobby:!:p

Moet wat bekennen....:juggle::juggle::juggle:


Vorige week is de superfish planty 25 weggehaald, was een beetje verwaarloosd geweest. Ik vergeet de planten dagelijk te sproeien, dus die zijn dood gegaan. Zat nog 1 garnaaltje in, die is naar een liefhebber gebracht..

:oops::oops::oops::oops:;)
En ik mag het van moeders geen tweede poging geven:juggle:
 
Jammer hoor. Ik met mijn kamerplantentik zou eigenlijk aan een Planty moeten beginnen.
 
Vandaag naar utaka geweest en daar de laatste D10 vrouw geruild, ze wisten bijna zeker dat het een vrouw was iig...
Dus het word afwachten:help::juggle:


Ze had een beetje kapotte vinnen en staart, maar zwemt vol energie door de netbreeder(denk dat ik haar daar een weekje instop om wat aan te sterken;))


En ik heb nu 2 weken lesvrij (mer sportdag, boeken inleveren etc.) en dan vakantie, dus ik zal de achterstand aan update's inhalen :D
 
Bijna is niet helemaal Ruben:D:sorry:. Ik hoop voor je dat je nu wel een vrouw hebt in ieder geval.
 
Bijna is niet helemaal Ruben:D:sorry:. Ik hoop voor je dat je nu wel een vrouw hebt in ieder geval.
Jep, daarom kruis ik mijn vingers. Want anders heb ik een probleem en weet ik niet hoe ik dan aan een vrouw moet komen....:juggle::stom::oops:;)
 
Een D10 vrouw jongens!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:


Dit zei mijn oma precies zo een half uurtje geleden toen ik dit vertelde:D:D;)
 
Vingertjes draaien en tenen gekruist.
 
Vandaag naar utaka geweest en daar de laatste D10 vrouw geruild, ze wisten bijna zeker dat het een vrouw was iig...
Dus het word afwachten:help::juggle:


Ze had een beetje kapotte vinnen en staart, maar zwemt vol energie door de netbreeder(denk dat ik haar daar een weekje instop om wat aan te sterken;))


En ik heb nu 2 weken lesvrij (mer sportdag, boeken inleveren etc.) en dan vakantie, dus ik zal de achterstand aan update's inhalen :D
Ik hoop het voor je! En ja.. Die sportdagen en andere nutteloze dagen om de laatste weken op te vullen; ik ken het :juggle:
 
Update!


Heb eindelijk de notropis chrosomus zwemmen, yes!

Ze waren eigenlijk vorige week al voor mij binnen gekomen, maar toen waren ze alle 20 verkocht. Er is nooit vraag naar, wil ik ze, worden ze verkocht.:D:D;)

Dus er werden nieuwe besteld. Ik had vandaag niks te doen, toen ben ik maar naar Hengeloooooo gefietst en daar bij een meer waar het stikte van de watervlooien een zak watervlooien meegenomen (nou, daar ga ik deze zomer vaker heen, waren er heel wat:juggle:), toen verder naar veldhuis op een net en een stiller luchtpompje op te halen en bij toeval waren de nieuwe notropis binnen gekomen, wilden me net appen. Blije ikke, en dat was mijn fietstochtje van 35k, met dit heerlijke weer:daisy::daisy:

Watervlooien hebben ze al op, zwemmen nu rustig in de vijver, zitten er net 2 uurtjes in, dus nog niet helemaal op kleur:


Geluid aan, moet je van pissen!:D:D

En de D10 vrouw:
IMG_6184.JPG

Zoals je ziet is ze hartstikke klein(de helft van de man), laat haar volgende week los denk ik. Ze eet hartstikke goed:thumbs::thumbs:

De man:
IMG_6179.JPG


Hé, hal-lo:
IMG_6181.JPG
IMG_6182.JPG
IMG_6187.JPG
IMG_6189.JPG
IMG_6190.JPG
IMG_6198.JPG


Op de foto's laat hij jammergenoeg niet al zijn pracht zien..
Als hij de vinnen opzet is hij echt prachtig:daisy::daisy:


Tis vakantie, dus ik ga nog een keer een beter update plaatsen:juggle:
 
Oh gaaf! Mooi dat je de vissen nu hebt.
Hoe laat was je in Enschede? Ben er ook geweest einde ochtend/begin middag maar heb je niet gezien.
 
Mooi zeg! Wat fijn dat je fietstocht zo beloond werd!
 
Rond een uur of 4, maar werk nu niet zo vaak meer op zaterdag, hebben genoeg mensen.
Kondig het voortaan een keer aan Mike!:deal::deal::deal::deal::rolleyes::)

Bedankt!:daisy:
Kwam eigenlijk spontaan in me op. Wou rond die tijd maar had eerder tijd dus vandaar zo vroeg. Volgende keer laat ik het je weten en kom ik wel langs als je er bent
 
Ik duim voor je nieuwe vrouwtje, super leuk als het er nu wel echt eentje is. Mooie foto’s.
 
Kwam eigenlijk spontaan in me op. Wou rond die tijd maar had eerder tijd dus vandaar zo vroeg. Volgende keer laat ik het je weten en kom ik wel langs als je er bent
Is goed hoor:daisy::thumbs::thumbs:

Prachtig mooi Ruben!
Bedankt John!

Ik duim voor je nieuwe vrouwtje, super leuk als het er nu wel echt eentje is. Mooie foto’s.
Bedankt Carlijn!

Ik denk wel dat het een vrouwtje is, heb haar een kwartiertje geleden in de bak gedaan, ze was helemaal donker(schutkleur), toen kwam het mannetje op haar af, ze werd heel licht geel(niet gezien bij de vorige 'vrouw'), mannetje had ook een hele andere reactie, hij zette zijn vinnen op en liet zich op zijn mooist zien en begon te 'kronkelen' oid. En zo zwom hij langzaam op het vrouwtje af. Dit doen ze nu telkens, mannetje heeft er heel veel zin in geloof ik, vrouwtje wat minder:D
Ik kijk het zo vandaag even aan, is het morgen nog steeds veel gejaag, zet ik het vrouwfje apart. Wil haar namelijk niet verliezen (was het laatste vrouwtje....) en ze is nu nog harsikke klein.

Maar de interacties tussen die twee zijn heel gaaf om te zien, foto/filmpje gaaf moeilijk, we zitten nu nog in de 'zonsopgang' dus de bak is nog heel donker (20%), heb ik expres gedaan zodat het vrouwtje zich makkelijk kan verschuilen.
 

Terug
Bovenaan