Fotoalbum van Ruben01


Kun je het hout niet rechts plaatsen? Voor het rechte stuk achterwand. Ben je dat gelijk kwijt. Ziet er iig al goed uti!
 
Kun je het hout niet rechts plaatsen? Voor het rechte stuk achterwand. Ben je dat gelijk kwijt. Ziet er iig al goed uti!
Bedankr!

Tja, daar dacht ik ook aan, alleen ik wilde aan de linkerzijkant ook een wandje maken, en daarop het hout vasmaken, i.v.m. de zon.;)

Of ik moet het weer helemaal opnieuw make .:daisy:
 
Kun je het hout niet rechts plaatsen? Voor het rechte stuk achterwand. Ben je dat gelijk kwijt. Ziet er iig al goed uti!
Of ik snij dat stuk weg, waar de verwarminf etc. komt, en ze de verwarming en de aanzuigkorf achter de wortels, en plak daaroverheen een stuk piepschuim met gaatjes. Dan hoef ik namelijk niet alles overnieuw te maken. Begrijpbaar, of heel onduidelijk?;)
 
Duidelijk, maar waarom maak je je achterwand niet compleet af en plaats je de intake en heater niet gewoon voor de wand? Als je dit weg kan werken met het hout vanaf de voorkant? Is je probleem toch ook opgelost. En is makkelijker te verplaatsen als het nodig is.. Zal ook beter water langs je heater stromen en dus je water beter verwarmen lijkt me. Heb ik hier ook altijd gehad (ik wil nog wel eens wisselen qua inrichting nml). Heb nu ook amper techniek zichtbaar, terwijl ik niks in een achterwand gewerkt heb. Heb op het moment dan ook wel geen achterwand, maar het idee is duidelijk denk ik :)
 
Ziet er goed uit :thumbs::thumbs:
 
Duidelijk, maar waarom maak je je achterwand niet compleet af en plaats je de intake en heater niet gewoon voor de wand? Als je dit weg kan werken met het hout vanaf de voorkant? Is je probleem toch ook opgelost. En is makkelijker te verplaatsen als het nodig is.. Zal ook beter water langs je heater stromen en dus je water beter verwarmen lijkt me. Heb ik hier ook altijd gehad (ik wil nog wel eens wisselen qua inrichting nml). Heb nu ook amper techniek zichtbaar, terwijl ik niks in een achterwand gewerkt heb. Heb op het moment dan ook wel geen achterwand, maar het idee is duidelijk denk ik :)
Hoe maak ik die zuignapjes dan eigelijk op de achterwand?;)


Nog een idee:
Ik snij dat rechte stuk waar de verwarming etc komt weg, schuif de achterwand naar rechts, en plak daar de verwaming etc gewoon op het glas, en doe er geen achterwand overheen, want het hout zit eral voor.
Als ik dit doe, loop ik minder kans, dat er geen water meer bij de instroom komt, en ik er niet achter kom.
Alleen kimt er dan genoeg water langs de verwarming?;)
Ziet er goed uit :thumbs::thumbs:
Bedankt Kevin!
 
24-45 graden, dus dat kan denk ik wel.;)

Ja, en zoooo veel water hoeft er ook niet langs te stromen. Als je hem naast de filterinlaat doet zuit het filter het warme water op en komt het er daarna weer uit
 
Bezig net hout erin te maken, morgen ofzo ga ik het lijmen. Morgen koop ik ook hopelijk het filter:
IMG_1726.JPG
 
Mooi hoor ik zeg goed bezig word wel wat dat wandje!!
 
Mooi hoor ik zeg goed bezig word wel wat dat wandje!!
Bedankt!


Filter en verwarming is ook opgelost:
IMG_1727.JPG
IMG_1728.JPG


Rechterstuk toch maar weggesneden, nu komt aan de linkerkant verwarming + filterinstroom. als ik dan aan de achterkanr iets zwarts doe, en voor komt hout voor, zie je er niks meer van.;)
Moet nu nog wel bedenken hoe ik de slang naar het filter laat lopen, omdat het gat het deksel aan de linkerkant zit...
Maar daar vind ik wel iets op:D
 
Gaat er goed uitzien zo langzamerhand:thumbs:
 
Jep, ik moet ik telkens stofzuigen, en ze zou wel blij zijn als alles achter de rug is:D:D;)

Maar dan heeft ze idd ook iets moois om naar te kijken in de woonkamer!
 
IJzerzaagje kun je meestal zo een gat mee maken in je kap (even letten op eventuele elektra). Heb ik hier ook gedaan. Je zuignappen hadden ook op de zijramen gekund... Maar goed bezig! Ziet er goed uit!
 
IJzerzaagje kun je meestal zo een gat mee maken in je kap (even letten op eventuele elektra). Heb ik hier ook gedaan. Je zuignappen hadden ook op de zijramen gekund... Maar goed bezig! Ziet er goed uit!
Bedankt!
Ijzerzaagje is een goede tip!:thumbs:
 
Bedankt, John!

Jep, ik moet ik telkens stofzuigen, en ze zou wel blij zijn als alles achter de rug is:D:D;)

Ruben toch, ruim je troep eens achter je kont op. Whahaha, dat heb ik vroeger ook vaak moeten aanhoren en dat hoort erbij denk ik:D:D;)
 
Gaat een mooie wandje worden.
 
Ziet eruit of het heel erg mooi gaat worden, je bent lekker bezig
 
Laatst bewerkt:
OTegellijm zit erop:
IMG_1748.JPG


Kleine nog pas voor de helft, had niet genoeg:6
 
Mooi geworden.. benieuwd naar jet eind resultaat :)
 
Erg leuk en creatief Ruben. Waarmee heb je dat hout eigenlijk vastgezet dan?
 

Terug
Bovenaan