Fotoalbum van Ruben01


Ok, nou het ziet er mooi uit zo hoor en ik doe dat niet na.
 
Gaat de goede kant op Ruben, zeker ook een goede leverancier voor al je materialen?
 
Dat loopt daar als een trein Ruben.
 
Bedankt Altispinosa! (wat is eigelijk je echte naam?:))
Piranha hahahaha nee geintje Ruben.
Mijn echte naam is Johnny en de vis op je avatar is dat geen pauwooggrondel ? schitterende visjes.:thumbs:
 
Piranha hahahaha nee geintje Ruben.
Mijn echte naam is Johnny en de vis op je avatar is dat geen pauwooggrondel ? schitterende visjes.:thumbs:
Klopt, is een pauwooggrondel Johnny.:thumbs:
Hij kon niet in het aquarium omdat hij de garnaaltjes zou opeten, dus dan maar als avatar:D;)
 
Klopt, is een pauwooggrondel Johnny.:thumbs:
Hij kon niet in het aquarium omdat hij de garnaaltjes zou opeten, dus dan maar als avatar:D;)
Heb je dan geen apart kweekbakje voor je garnalen Ruben en welke garnalen heb je ?
Ik zit met het idee om ook te beginnen dit jaar met garnalen.
Die pauwooggrondels zo komen er 2 koppeltjes deze week in mijn bak JOEPIE me very happy hahahahaha.
 
Heb je dan geen apart kweekbakje voor je garnalen Ruben en welke garnalen heb je ?
Ik zit met het idee om ook te beginnen dit jaar met garnalen.
Die pauwooggrondels zo komen er 2 koppeltjes deze week in mijn bak JOEPIE me very happy hahahahaha.
Ik had in dit aquarium gewoon een gezelschapsbakje, met vuurgarnalen, kegelvlekbarbelen, platy's en corydorassen. Ik mocht er geen bak bij. Toen kreeg ik bodemrot, door de voedingsbodem en rivierzand. De bodem moest dus vervangen worden. Nu ik dat toch moest doen, kon ik beter opnieuw beginnen met het aquarium. Dus alle vissen zijn er sinds een paar weekjes uit, en we zijn nu bezig met de bouw:D
Op de beurs in almelo, zei mij moeder dat ik er nog een bakje bijmocht! Dit ga ik inrichten als ik dit aquarium stabiel draait. Het is een 10 liter bakkie, en daar zitten nu de overgebleven vuurtjes in.

Leuk dat jij die vissies krijgt! Ga je nog een keer een fotoalbum aanmaken, ben wel benieuwd naar jou vorderingen:D;)
 
Ik had in dit aquarium gewoon een gezelschapsbakje, met vuurgarnalen, kegelvlekbarbelen, platy's en corydorassen. Ik mocht er geen bak bij. Toen kreeg ik bodemrot, door de voedingsbodem en rivierzand. De bodem moest dus vervangen worden. Nu ik dat toch moest doen, kon ik beter opnieuw beginnen met het aquarium. Dus alle vissen zijn er sinds een paar weekjes uit, en we zijn nu bezig met de bouw:D
Op de beurs in almelo, zei mij moeder dat ik er nog een bakje bijmocht! Dit ga ik inrichten als ik dit aquarium stabiel draait. Het is een 10 liter bakkie, en daar zitten nu de overgebleven vuurtjes in.

Leuk dat jij die vissies krijgt! Ga je nog een keer een fotoalbum aanmaken, ben wel benieuwd naar jou vorderingen:D;)
Ja van zodra ik mijn plantjes heb waar ik op wacht (die ik hopelijk deze week binnen krijg)en de visjes normaal gezien ook al een groot deel deze week dan ga ik de bak half leeg halen zodat ik hem kan verplaatsen naar voor want durf ik nu niet te doen met z'n 200kg dan kan ik de 2de externe filter er ook op plaatsen en de bak een beurt geven en dan ga ik normaal gezien een eigen topic starten.Ik denk dat ik met een paar hoogte niveau's ga werken maar dat moet ik even bekijken.:)
 
Ja van zodra ik mijn plantjes heb waar ik op wacht (die ik hopelijk deze week binnen krijg)en de visjes normaal gezien ook al een groot deel deze week dan ga ik de bak half leeg halen zodat ik hem kan verplaatsen naar voor want durf ik nu niet te doen met z'n 200kg dan kan ik de 2de externe filter er ook op plaatsen en de bak een beurt geven en dan ga ik normaal gezien een eigen topic starten.Ik denk dat ik met een paar hoogte niveau's ga werken maar dat moet ik even bekijken.:)
Dat beloofd wat moois te worden!:thumbs:
 
Ja en daar streeft iedereen toch naar en het idee is er wel,nu nog uitgevoerd krijgen maar dat komt vast wel goed.
Qua vissenbestand ga ik ook wel hoog scoren alhoewel ik graag Altispinosa en/of Ramirezi had gehad heb ik ze toch laten gaan en bewust voor 2 nieuwe soortjes gekozen die ik nog nooit persoonlijk heb gehad.




















Maaaaaarrrrrr ....................................






















Das nog even een geheim hehehehehe.
 
Ja en daar streeft iedereen toch naar en het idee is er wel,nu nog uitgevoerd krijgen maar dat komt vast wel goed.
Qua vissenbestand ga ik ook wel hoog scoren alhoewel ik graag Altispinosa en/of Ramirezi had gehad heb ik ze toch laten gaan en bewust voor 2 nieuwe soortjes gekozen die ik nog nooit persoonlijk heb gehad.




















Maaaaaarrrrrr ....................................






















Das nog even een geheim hehehehehe.
Leuk hoor, ik denk hij gaat iets verklappen, maar nee hoor!:D:D;)
 
Laatste laag gemengd met verf:
Tupe witte, en tupe bruine verf gebruikt. Eerst de hele (tja, kosste erg veel verf dat kleuren:D) tupe bruine verf, daarna de stammetjes verfen, toen de wit erin, en de rest verfen. Toen heeft mijn moeder zich uitgeleefd, beetje groen erdoor etc.

Hier zie je het verschil in kleur:
IMG_1750.JPG


Bijna klaar:
IMG_1752.JPG


Opgedroogd:

IMG_1757.JPG


De zijkant:
IMG_1758.JPG

IMG_1753.JPG




Epoxy gisteren besteld, dus hopelijk komt het morgen aan. En dan begin ik zondag ook met de eerste laag epoxy.
De volgende keer dat ik bij veldhuis kom, haal ik het filter.;)
 
Mooi gemaakt Ruben!

Ziet er erg profi uit.
 
Ziet er prachtig uit Ruben!
 
Je bent bezig als een prof Ruben goed werk geleverd beste vriend succes dat het aan je verwachtingen mag blijven voldoen zoals je het in je hoofd hebt.:)
 
Je bent bezig als een prof Ruben goed werk geleverd beste vriend succes dat het aan je verwachtingen mag blijven voldoen zoals je het in je hoofd hebt.:)
Bedankt Johnny!!!
 
Pakketje is aangekomen!
IMG_1759.JPG
IMG_1760.JPG


Vanavond denk ik al beginnen met het schilderen met epoxy. De tegellijm is nu al helemaal hard.
 
Mooi, goed bezig zo :petjeaf:
 
De grote is klaar!!!:
IMG_1771.JPG

(Er zit zand overheen)


Bij de kleine doe ik nog een derde laag, en dan zand, omdat je daar heel veel plekjes hebt wat je kunt vergeten, en waar je bijna niet bij kunt. Dus voor alle zekerheid:daisy:

Zo ziet die er nu uit:
IMG_1772.JPG


Straks 7 dagen laten drogen, en dan het aquarium in!
 

Terug
Bovenaan