Fotoalbum van Ruben01


IMG_1793.JPG
 
Mooie foto's Ruben! Als 't aquarium niet fotogeschikt is, dan is de vijver het wel:D
 
Yesyesyesyesyesyesyesyes!!!!!!!!


Waren net bij veldhuis, of medicijn te halen, toen liet ik mijn moeder het antennebaarsje zien, en die wil ze nu hebben!! Ze hoeft geen cory's meer!!!!!!!!


Dn ik heb het filter gehaald, en lijm voor de achterwand:
IMG_1794.JPG
 
Leuk! Goed bezig :thumbs:
 
Yesyesyesyesyesyesyesyes!!!!!!!!


Waren net bij veldhuis, of medicijn te halen, toen liet ik mijn moeder het antennebaarsje zien, en die wil ze nu hebben!! Ze hoeft geen cory's meer!!!!!!!!


Dn ik heb het filter gehaald, en lijm voor de achterwand:
Bekijk bijlage 15385

Klinkt alsof je die corry's liever niet wilt:D

Is de achterwand nu al klaar?
 
Yesyesyesyesyesyesyesyes!!!!!!!!


Waren net bij veldhuis, of medicijn te halen, toen liet ik mijn moeder het antennebaarsje zien, en die wil ze nu hebben!! Ze hoeft geen cory's meer!!!!!!!!


Dn ik heb het filter gehaald, en lijm voor de achterwand:
Bekijk bijlage 15385
Coryhater :D
 
Yesyesyesyesyesyesyesyes!!!!!!!!


Waren net bij veldhuis, of medicijn te halen, toen liet ik mijn moeder het antennebaarsje zien, en die wil ze nu hebben!! Ze hoeft geen cory's meer!!!!!!!!


Dn ik heb het filter gehaald, en lijm voor de achterwand:
Bekijk bijlage 15385
Geloof me, daar gaat ze geen spijt van krijgen. De ramirezis zijn qua gedrag en kleuren velen malen leuker dan de Corydoras.
 
Goed bezig Ruben,ben benieuwd naar de foto's.
Misschien als je je moeder nog eens heel lief aan kijkt dat je dan ook de cory's krijgt.
 
Betta splendens zijn ook 1 van de mooiere labyrintvissen.
 
Geloof me, daar gaat ze geen spijt van krijgen. De ramirezis zijn qua gedrag en kleuren velen malen leuker dan de Corydoras.
Mooi!
Nu maar hopen dat ze over een jaar niet gaan zeuren:D
Goed bezig Ruben,ben benieuwd naar de foto's.
Misschien als je je moeder nog eens heel lief aan kijkt dat je dan ook de cory's krijgt.
Bedankt Johnny!
Alleen corydorassen en ramirezi's samen in een 60cm bakje is geen goed idee. I.v.m. dat ramirezi's terrotoriaal zijn.;)
Betta splendens zijn ook 1 van de mooiere labyrintvissen.
klopt:daisy:
 
Ben bezig, korgen de andere kant:
IMG_1799.JPG
 
Ziet er al geweldig uit maatje en het zal nog veel geweldiger worden en klopt Antennebaarsjes zijn enorm territorium vormend.
Ga je een Betta ook nemen of welke visjes komen er dan bij bij de Ramirezi's.
 
Tweede deel:
IMG_1800.JPG


Nu vier dagen drogen, en dan kan zaterdag het water erin!!!!
 
Haha jaa geduld moet je wel kunnen opbrengen met projecten als dit.. niks voor mij dus :D
 
Haha jaa geduld moet je wel kunnen opbrengen met projecten als dit.. niks voor mij dus :D
Hahaha, het zou juist wel goed zijn voor jouw, kun je oefenen met geduld:D:p
 
Moois Ruben goed gedaan die achterwand !!!
 
Ziet er echt super gaaf uit Ruben :D
Realiseer je wel dat de ramirezi's van tegenwoordig niet zo heel sterk zijn. Ik heb meerdere koppeltjes gehad in et aquarium dat ik gehad heb maar ze hielden het nooit langer dan 1 jaar uit.
Wat dat is geweest weet ik niet maar wel zou ik aanraden de waterwaardes zo veel mogelijk aan te passen naar de behoeftes van de ramirezi. Dan doen ze het toch het beste is mijn ervaring.
Kraanwater gaat ook wel goed maar dit is tijdelijk. Alle koppels die ik op kraanwater gehouden heb stierven uiteindelijk vrij snel
Voor de rest heb je er een leuk bestandje omheen gemaakt waar de ramirezi's zich niet al te veel aan zullen storen :D:thumbs:

Gr. Kevin
 
Ziet er echt super gaaf uit Ruben :D
Bedankt Kevin!!
Ziet er echt super gaaf uit Ruben :D
Realiseer je wel dat de ramirezi's van tegenwoordig niet zo heel sterk zijn. Ik heb meerdere koppeltjes gehad in et aquarium dat ik gehad heb maar ze hielden het nooit langer dan 1 jaar uit.
Wat dat is geweest weet ik niet maar wel zou ik aanraden de waterwaardes zo veel mogelijk aan te passen naar de behoeftes van de ramirezi. Dan doen ze het toch het beste is mijn ervaring.
Kraanwater gaat ook wel goed maar dit is tijdelijk. Alle koppels die ik op kraanwater gehouden heb stierven uiteindelijk vrij snel
Ik ga filteren over turf, dus ik hoop dat het goed komt:daisy:
Zie of lees ik dat nu goed ? heb je dat stuk kienhout ook vast gelijmd Ruben ?
Jep, met zwarte vijver pur, nu lijkt het net, of het uit de wand komt;)
 
Bedankt Kevin!!

Ik ga filteren over turf, dus ik hoop dat het goed komt:daisy:

Jep, met zwarte vijver pur, nu lijkt het net, of het uit de wand komt;)
Waar een echt forum al niet goed voor is,veel beter dan forums op FB want hier word de kennis en tips mooi bijgehouden en overzichtelijk.
Dit is echt waar de eerste keer dat ik dat verneem dat je een stuk kienhout vast lijmt aan de wand,waar heb je dat idee gehoord of gelezen Ruben ?
 
Dan heb je een lekker donker sfeertje:D
Jep, hoef ik ook geen thee meer te zetten, alleen even wat water ui het aquarium halen:p

Waar een echt forum al niet goed voor is,veel beter dan forums op FB want hier word de kennis en tips mooi bijgehouden en overzichtelijk.
Dit is echt waar de eerste keer dat ik dat verneem dat je een stuk kienhout vast lijmt aan de wand,waar heb je dat idee gehoord of gelezen Ruben ?
Eigelijk wilde ik het zelf al doen, kwam er dus gewoon zelf op, maar er zijn wel topics over, zoals hier:
https://www.aquaforum.nl/threads/nieuw-achterwandje-bouwen.24694/

Hij heeft het met gewoon pur gedaan, ik met zwarte vijver pur, wat veilig is voor vissen.;)


Ps
Vaak als ik iets heb gehaald wil ik weten hoe het werkt, en ik snap nu eindelijk hoe die doorstroming is geregeld in mijn buitenfilter, yesyesyes!!:D:D;)
 

Terug
Bovenaan