Fotoalbum van Ruben01


Wat gaat er eigenlijk in het terrarium komen?
Ziet er tof uit hoor!

Je Azië bak, al een idee qua bestand? Wildvang betta?
 
Wat gaat er eigenlijk in het terrarium komen?
Ziet er tof uit hoor!

Je Azië bak, al een idee qua bestand? Wildvang betta?
Bedankt Ben!
In het terrarium komen planten, mogen geen dieren... Maar ik ben nog in de onderhandelingsfase:D:D

Visbestand, nog geen idee..... Moet ik me nog helemaalmover inlezen:D;)

De maximuma maten voor het aquarium dat eerst onder kwam te staan, maar nu op het bureau mag staan, zijn 60*50, hoogte maakt niet uit. De lido 120 is 60*40*50, weet iemand anders een aquarium dat 60*50*maakt niet uit is?;)
 
L001.jpg
 
Hahaha, hopelijk voor hun en voor mij, word het een plaatselijk buitje, zodat ik niet nat word:D;)
 
Gisteren koppeltje (hoop ik) antennebaarsjes gekocht. Was een beetje lang bezig met een klant, na sluitingstijd nog... dus ik heb er niet echt op gelet, of ik een man en een vrouw heb... (ze zaten in de bakken met vissen die mensen hadden teruggebracht, dus ik ging ervan uit dat dat wel zo was:D)

Foto's met de ipad:
IMG_2094.JPG
IMG_2095.JPG
IMG_2099.JPG
IMG_2100.JPG
 
Mooi Ruben, ze zullen het naar hun zin hebben bij je.
 
Mooie visjes hoor! Is zo te zien een lekker donker bakje geworden ;)
 
Bedankt Ben!
In het terrarium komen planten, mogen geen dieren... Maar ik ben nog in de onderhandelingsfase:D:D
Heb je de klemmeri's al laten zien? :p

weet iemand anders een aquarium dat 60*50*maakt niet uit is?;)
Ik denk dat je die op maat moet laten maken... Dat is ook veel goedkoper dan een kant en klare bak.
 
Prachtig Ruben! Je hebt de bak schitterend voor elkaar, mijn complimenten!
 
Heb je de klemmeri's al laten zien? :p
Natuurlijk:D
Ik denk dat je die op maat moet laten maken... Dat is ook veel goedkoper dan een kant en klare bak.
dan natuurlijk wel tweedehands:D


Heb een bak van 55*55*55 gezien, met meubel en kap, voor 65 euro, beetje een goede prijs?;)
Mooie visjes hoor! Is zo te zien een lekker donker bakje geworden ;)
Mooi, Ruben!!
Leuke visjes Ruben.
Prachtig Ruben! Je hebt de bak schitterend voor elkaar, mijn complimenten!
Bedankt Noa, Ben, John en Nicole!!!!
Dit! 60*50*250 ofzo? ;)
Altijd de uitersten weer hé:D:D;)
 
Bedankt Thea!!

Even denken:

Groot, raar, vissengek, heeft een horror-aquarium, waar mijn helena's op worden gegeten!:D:sorry:;););)
Hahaha ik zag er net zeker 8 op t glas zitten dus die helena's lijken wel ok te zijn ;)
Groot en raar klopt, vissengek ook wel aardig ja.
 
Hahaha ik zag er net zeker 8 op t glas zitten dus die helena's lijken wel ok te zijn ;)
Groot en raar klopt, vissengek ook wel aardig ja.
Gelukkig maar, anders sleeptemik je voor de rechters wegens dood door schuld:D:D;);)

Was nog iets vergeten:
Aardig, goed in programmeren, en heeft een prachtige bak! :daisy:;)
 
Wat gaaf is je terrarium aan het worden Ruben! Wou dat ik zo snel vlotte met alles:D Mijne staat nog op dezelfde plak als eerst leeg en op de kast:br:
 
Wat gaaf is je terrarium aan het worden Ruben! Wou dat ik zo snel vlotte met alles:D Mijne staat nog op dezelfde plak als eerst leeg en op de kast:br:
Bedankt Daan!

Gewoon elk weekend er even mee bezig:p



Update!:
Epoy zit erover heen, 2 lagen lijkt me wel genoeg(?);)

Stenen zijn gevonden, ben er nu een beetje mee aan het eperimenteren:
IMG_2112.JPG
IMG_2113.JPG
IMG_2114.JPG
IMG_2115.JPG
IMG_2116.JPG
IMG_2117.JPG




De rij stenen rechts is het einde van het water gedeelte. Link zie je het watervalletje;)
 

Terug
Bovenaan