Fotoalbum van Ruben01


Keien zijn schoon:
IMG_2187.JPG

Met de hogedrukspuit, met zijn tweeen hebben we dit 6km terug meeggezeult...:D

Woensdag gaat het gebeuren;)
 
Goed bezig Ruben, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is.
 
Goed bezig Ruben, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is.
Bedankt Ton!

Ik ben ook heel benieuwd, heb wel wat in mijn hoofd, maar mij kennende word het heel wat anders:p
 
Ben dus niet de enige:D:p
Toen ik jou leeftijd had ging ik in de wei bij ons een vijver graven voor onze eendjes . Ik zag het al helemaal voor me, een vijver van 4 m x 5 m . Na een dag lang graven en sukkelen had ik een kuil net groot genoeg om een oude badkuip in te duwen . De vijver was dus een badkuip geworden . Het voordeel was wel als ik de stop eruit haalde liep het water langzaam weg en kon ik deze wel redelijk proper onderhouden :D :D
 
Toen ik jou leeftijd had ging ik in de wei bij ons een vijver graven voor onze eendjes . Ik zag het al helemaal voor me, een vijver van 4 m x 5 m . Na een dag lang graven en sukkelen had ik een kuil net groot genoeg om een oude badkuip in te duwen . De vijver was dus een badkuip geworden . Het voordeel was wel als ik de stop eruit haalde liep het water langzaam weg en kon ik deze wel redelijk proper onderhouden :D :D
Hahaha, je moet de moed niet zo snel opgeven! :D:p
 
Toen ik jou leeftijd had ging ik in de wei bij ons een vijver graven voor onze eendjes . Ik zag het al helemaal voor me, een vijver van 4 m x 5 m . Na een dag lang graven en sukkelen had ik een kuil net groot genoeg om een oude badkuip in te duwen . De vijver was dus een badkuip geworden . Het voordeel was wel als ik de stop eruit haalde liep het water langzaam weg en kon ik deze wel redelijk proper onderhouden :D :D

Is meer werk dan je denkt altijd hè:D
 
Je bent geweldig bezig. Leuk om te zien en het beloofd een heel mooi resultaat te worden. Leef je lekker uit!
 
Je bent geweldig bezig. Leuk om te zien en het beloofd een heel mooi resultaat te worden. Leef je lekker uit!
Bedankt!
Het uitleven is gelukt, naar heel wat tegenslagen...

De slang was fus te kort, had niet zo'n ding in hiis om hem te verlengen. Wel een buisje, na heel wat gepruts(15min.) allebei de slanguiteinden in dat buisje gekregen...
Toen 3 kwartier bezig geweest, om de slang, samen met de stenen goed neer te leggen, telkens zat de slang in de weg...:mad:

Toen nog problemen gehad met de spuitbus...
Had hem al 2-3 keer gebruikt hiervoor, hij is wel herbruikbaar, maar dus niet zo vaak, want het spuitstuk was verstopt..
Spuitstuk eraf gehaalt, nagedacht(ja, dat kan ik:D:p), toen een stukje slang op dat uiteinde gemaakt:
image.jpg

(Ik was hier al klaar, plakband zit erop, zodat er geen kuct bijkan, en ik hem hopelijk nog eens kan gebruiken).


Ik had gelukkig nog meer dan genoeg pur over, er zit namelijk heel wat op mijn handen(ondaks handschoenen), op de kranten eronder, op de voer een beetje en op een kussen die iemand er per ongeluk op de krant met our heeft geschopt...:oops::D;))
Toen nog 45 min. ofzo bezig geweest met spuiten, het resultaat:
IMG_2192.JPG
IMG_2193.JPG
IMG_2194.JPG
IMG_2195.JPG
IMG_2196.JPG
IMG_2197.JPG



Jep, ik hem morgen nog heel wat werk, om al het overtollige pur mooi weg te snijden. Ik hoop dat het water mooi eraf valt, ander kan ik dit weer overnieuw doen. Ik hoop ook, dat die baricade van stenen op de grond waterdicht is, anders moet ik daar wat anders op verzinnen. (Zuigt pur water eigelijk op? Anders moet ik daar nog maar wat epoxy overheen doen:D;))
 
Ja lekker bezig en je kan wel stoppen met school en zo bouwvakker worden trouwens! ;)
Bedankt John!!

Bouwvakker, dat is niks voor mij...
Liever bioloog, of voor geld dit soort dingen voor mijn eigen huis maken, en er dieren indoen:D:p
 
Je hebt het er maar druk mee, goed bezig Ruben!
 
Je gaat weer lekker, alles een beetje onder de pur smeren... tsssskkk.....
 
Morgen komt de vijver aan de beurt, komt me toch iets beter uit:daisy:

Het terrarium blijft lekken bij de afscheiding, heb er net weer pur opgespoten, dus vingers gekruisd:D

Ik had niks te doen, dus heb ik maar een filmpje gemaakt van hoe ik de achterwand voor het aquarium heb gemaakt, ziehier::D
 
Wauw, super film Ruben, je mag trots zijn op het resultaat en het werk dat je erin hebt gestoken betaald zeker uit gezien het eind resultaat :thumbs::thumbs::thumbs:
 
Top Ruben en je kan er haast wel een topic in zelfbouw voor openen en het filmpje daar posten voor andere leden die ook zo handig zijn;)
 
Leuk filmpje Ruben! Aangezien ik hopelijk snel ook voor mijn 50 cm bak zoiets ga maken bookmark ik je filmpje:D
 
Wauw, super film Ruben, je mag trots zijn op het resultaat en het werk dat je erin hebt gestoken betaald zeker uit gezien het eind resultaat :thumbs::thumbs::thumbs:
Bedankt Ton!!!
Top Ruben en je kan er haast wel een topic in zelfbouw voor openen en het filmpje daar posten voor andere leden die ook zo handig zijn;)
Bedankt John!!
Haast? Of doen?:p
Zou het eigelijk geen goed idee zijn om een topic te openen waar iedereen zijn zelfbouwprojecten kan laten zien, en kan laten zien hoe ze gemaakt zijn? ;)
Leuk filmpje Ruben! Aangezien ik hopelijk snel ook voor mijn 50 cm bak zoiets ga maken bookmark ik je filmpje:D
Bedankt Daan!!
Succes met je projectje!:thumbs:
 
Geweldig hoe je dit gemaakt hebt! Ik had geen idee hoeveel werk er in was gaan zitten.

Bespeur ik hier een Queen fan?
 
Geweldig hoe je dit gemaakt hebt! Ik had geen idee hoeveel werk er in was gaan zitten.

Bespeur ik hier een Queen fan?
Thanks Nicole!!

Nou, wel eennpaar weekjes, want ik moest telkens wachten tot het droog was...

In het maken denk ik wel 5-10 uurtjes. Het ging namelijk ook wel een paar keer mis...:D:oops::p
 
Mooi hoor.
Wel knap dat je de zijkant ook van een achterwand heb voorzien.
Ik had daar zijwand tegenaan gemaakt maar ja ik ben dan ook niet zo handig.
:D:D
 

Terug
Bovenaan