Wat is er nieuw

Fotoalbum van Rubz

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rubz
  • Startdatum Startdatum
Mooi is tie. Haha, doe maar ineens een bakje of tien. Je hebt ze dadelijk in alle kleuren...

Minder is meer naar mijn idee🙂

eindelijk een scherpe🙂
IMG-20160826-WA0001.jpeg

1-9-16
Rescape, 'Anubias Undergrowth'

1-9-16.jpg

tuurlijk mag je tips geven🙂 Inderdaad goed idee. Ik moet het glas ook nog even goed afboenen maar heb 3 uren in de bak zitten rommelen, dus dat komt volgende week🙂 Kwam me toch een partij rotzooi onder de berg stenen vandaan. Neons hadden ook iedere keer vinrot dus denk daar moeten we wat aan doen.

ja en wat bruine waas op het glas onderin en achterkant. Maar komt wel goed inderdaad. Als ik vanaf de bank kijk is het perspectief veel mooier dan op de foto😛

Ach ja, weetje de foto's komen lang zo mooi niet uit. In het echt is de bak veel mooier, slechte camera, oud glas waar kalkvlekken opzitten en wat reflecteert op de foto maakt het er niet mooier op.

CAM00969.jpg

Thanks, ik blijf maar veranderen. Is ook een super traag groeiende bak haha. Al die Anubias zitten gebonden op de lavasteen dus kan verplaatsen wat ik wil😀

Dankje! Dat is nou Meidoorn😉 ontdaan van de bast en heeft een maand in een speciekuip met water gestaan. Ik experimenteer nu met deze kleine stukjes om te kijken hoe ze op het submerse reageren. De bedoeling is dat deze takken en de grote stukken die ik heb op ten duur in mijn rekord800 komen😀

Ja ik vind de oranje bruine kleur echt geweldig🙂 De garnalen zitten er ook constant op

Prachtig! Echt heel mooi. Kleuren van de planten passen erg goed bij elkaar.

Dankje!! We zijn bijna een jaar verder en ik heb de bak nu aardig in balans🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan