Fotoalbum van Rubz (1 Viewer)

robru

Well-known member
Lid geworden
28 dec 2017
Leeftijd
55
Bedankt, lijkt meer dan dat het is hoor 2x t8. Lekker ouderwets maar degelijk!
Helemaal goed hoor, is alleen maar knapper om het met oudere spullen ook netjes te krijgen.
Ik kom nog uit de tijd dat er nog geen volglas bakken waren en aquaria warm werd gehouden aan de onderkant met petroleum branders, hahahaha

TS
Rubz

Rubz

Well-known member
Lid geworden
23 jan 2016
Leeftijd
30
Bekijk bijlage 241430
Helemaal goed hoor, is alleen maar knapper om het met oudere spullen ook netjes te krijgen.
Ik kom nog uit de tijd dat er nog geen volglas bakken waren en aquaria warm werd gehouden aan de onderkant met petroleum branders, hahahaha
Haha petroleumbranders geweldig! Ja weetje als je dat aan licht hebt pas ik de rest er ook op aan. Zitten makkelijke planten in klein co2 systeempje, filter met wat overcapaciteit, weinig onderhoud. Voor nu dikke prima en geniet er nog steeds van!

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Mooi hoor en die leguaan is echt schitterend!

blackmoor

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
14 mei 2016
Leeftijd
17
Gaaf zeg zo'n reptiel als huisdier'tje':D

• Like
Waarderingen: Rubz

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Mooie bak met een bijzonder stuk hout :)

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
De klimop vind ik erg mooi, ook als drijver. Welke Javavaren heb je in gedachten?

• Like
Waarderingen: Rubz
TS
Rubz

Rubz

Well-known member
Lid geworden
23 jan 2016
Leeftijd
30
De Rekord600 toch maar weer opgezet. Vorig jaar zaten er nog cactussen in, nu een garnalenbakje. Dit was mijn alleereerste aquarium, met korting gekocht 12 jaar geleden toen ik stage liep bij de Discus. Hier een leuke size comparison van een volwassen Japonica dame en een babyvuurgarnaal op haar rug van ongeveer een week oud.
IMG_20191128_175841056.jpg

Users Who Are Viewing This Onderwerp (Users: 0, Guests: 1)

Bovenaan