Fotoalbum van Rubz


Bedankt, lijkt meer dan dat het is hoor 2x t8. Lekker ouderwets maar degelijk!
Helemaal goed hoor, is alleen maar knapper om het met oudere spullen ook netjes te krijgen.
Ik kom nog uit de tijd dat er nog geen volglas bakken waren en aquaria warm werd gehouden aan de onderkant met petroleum branders, hahahaha
 
Bekijk bijlage 241430
Helemaal goed hoor, is alleen maar knapper om het met oudere spullen ook netjes te krijgen.
Ik kom nog uit de tijd dat er nog geen volglas bakken waren en aquaria warm werd gehouden aan de onderkant met petroleum branders, hahahaha

Haha petroleumbranders geweldig! Ja weetje als je dat aan licht hebt pas ik de rest er ook op aan. Zitten makkelijke planten in klein co2 systeempje, filter met wat overcapaciteit, weinig onderhoud. Voor nu dikke prima en geniet er nog steeds van!
 
Lekker houwe zo, ik vind je bak er zo geweldig uitzien :thumbs:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Thanks!
 
Zoals altijd prachtig!!


Maak eens wat meer foto's van het terrarium:juggle::foto::p
 
Mooi hoor en die leguaan is echt schitterend!
 
Prachtige Leguaan! (En aquarium ook, natuurlijk ;) )
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Bedankt allemaal!
 
Blijft een mooi bakkie! en wat een leguaan zeg :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
thanks!!!
 
Gaaf zeg zo'n reptiel als huisdier'tje':D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Klaar voor de donkere wintermaanden, nieuwe bak 100 x 35 x 55. Week 1 - indraaien
IMG-20190923-WA0008.jpeg
 
Mooi formaat, zou denk ik alleen de intake wat meer in de hoek hangen, valt ie wat minder op :D
edit: Als dat kan uiteraard
 
Erg fraai en veel plezier van je bak natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Lang geleden Ruben, bak ziet er goed uit!

Bedankt John! Ja inderdaad, nu deze aan het indraaien is weer wat meer actief op het forum. Lekker sneupen naar een geschikt visbestand!
 
Mooi formaat, zou denk ik alleen de intake wat meer in de hoek hangen, valt ie wat minder op :D
edit: Als dat kan uiteraard

Dankje, ja klopt maar dat kan niet i.v.m. de kap. Komen nog wat meer varensachterin denk, op die manier wegwerken.
 
Mooi ingericht, daar gaan je vissen wel mooi in uitkomen. Inmiddels zullen je planten ook wel meer zijn gegroeid.
 
Mooi ingericht, daar gaan je vissen wel mooi in uitkomen. Inmiddels zullen je planten ook wel meer zijn gegroeid.
Bedankt Albert! Planten zijn traaggroeiers en doseer geen co2 maar er is beweging. Wil er denk ik zelf 1 tl buis afhalen. Beetje donkere bak er van maken.
 
Mooi, Ruben!

Kun je ook nog wat foto's maken vam je terrarium?:engel:
 
Mooi, Ruben!

Kun je ook nog wat foto's maken vam je terrarium?:engel:

Dankje, De leguaan is vorig jaar zomer overleden. Ik heb hem 17 jaar gehad. Het terrarium is inmiddels verhuisd van hier in het hoge noorden naar het zuiden van brabant. So only fish for me!
 
Week 3
Aquarium week 3 (1).jpg
Aquarium week 3 (1).jpg
 
Mooie bak met een bijzonder stuk hout :)
 
Mooie bak met een bijzonder stuk hout :)
Thanks! Er komen nog wat meer planten bij. Ik denk nog wat Javavaren en braz. klimop als drijver.
 
De klimop vind ik erg mooi, ook als drijver. Welke Javavaren heb je in gedachten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
De klimop vind ik erg mooi, ook als drijver. Welke Javavaren heb je in gedachten?
Die er al in staat microsorum pteropus. Ja heb nog even een lichtgroene plant nodig voor het beeld :D
 
Dat zal mooi ogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
De Rekord600 toch maar weer opgezet. Vorig jaar zaten er nog cactussen in, nu een garnalenbakje. Dit was mijn alleereerste aquarium, met korting gekocht 12 jaar geleden toen ik stage liep bij de Discus. Hier een leuke size comparison van een volwassen Japonica dame en een babyvuurgarnaal op haar rug van ongeveer een week oud.
IMG_20191128_175841056.jpg
 
Vind het knap van je dat je die vuurgarnaal op de rug van die japonica kon spotten :D
 

Terug
Bovenaan