Wat is er nieuw

Fotoalbum van Rubz

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rubz
  • Startdatum Startdatum
Kon het niet laten. Toch even een andere hardscape als basis. Wou ik weer even met jullie delen,
6-10-16.jpg

Mijn nieuwe aanwinst!

CAM01059.jpg
CAM01061.jpg
CAM01062.jpg
CAM01065.jpg
CAM01066.jpg
CAM01067.jpg

Kijk aan Ruben. Ziet er top uit.

Ook mooi in de andere bak dat de stenen zo scheef de lucht in staan.

Bedankt, ben erg tevreden😀 Ik vind alleen de aquasoil iets de intens qua kleur maar daar kan ik wel mee leven🙂. Nu kijken of de plantjes gaan aanslaan

Mooie scape zo
Zou nog wel iets met de achtergrond doen, zo'n hombre sky ofzo erachter zou niet misstaan

Thanks, Zeker een goed idee! misschien iets voor de toekomst. Eerst moet de boel maar eens goed groeien

CAM01071.jpg

Weer even een plaatje en ja er zit water in:foto:

Ziet er leuk uit Ruben en ik hoop voor je dat de bruine bodem een beetje op de plaats zal blijven liggen🙂.

Ziet er heel mooi uit Ruben, welke vissen komen erin:S

Een scholenvis, welke ben ik nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk de Trigonostigma Espei, Een stuk of 15. En dan nog een visje voor de onderlaag of garnalen. En bedankt voor je compliment.

Een leuke nieuwe inrichting zo.
Ben je nog van plan er nog wat aan te voegen?

Ja vissen haha, maar aan planten eerst niet. Laat dit lekker groeien. er zit nu pogostemon helferi. weeping moss en riccia fluitans in. Even kijken hoe de kleuren uitvallen en dan misschien nog een rode plant of een donkergroene erbij.

bedankt ouwe reus

Mooi aquarium heb je daar ! Vooral je stuk hout is echt prachtig, net een boomstam! 🙂

week 1. 'Lonely tree'
CAM01073.jpg

Leuk hoor Ruben. Al een idee qua bestand? De boraras brigittae?

Misschien Cedric, ben lekker aan het zoeken. Lijkt me wel super. Ik zoek met name naar scholenvisjes. De volgende visjes heb ik in het hoofd: trigonostigma Espei, micro devario kubotai en de boraras brigittae. Het wordt of/of en niet en/en🙂

Rekord600 - Anubias undergrowth' 18-10-16

CAM01074.jpg

Ziet er goed uit, alleen misschien iets van een achterwand voorzien in de 80 cm maar voor de rest is het een plaatje 😉

Ja dat werd eerder genoemd. Inderdaad een goed idee. Heb het nu wit geblindeerd. Dus dan zou ik de bak naar voren moeten halen folie eraf en andere er op. Ik laat hem eerst lekker op zijn plaats staan. Zat er aan te denken om er een blauw licht achter te hangen. Iets voor de toekomst!

En bedankt!! fijn om te horen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan