Fuubs zijn bakje


Thanks allen.

Leuk om weer wat nieuws te doen maar ik vind de sfeer van je huidige inrichting wel heel erg mooi!! Je kan er ook taiwan bees in gaan houden ;)....bijna ideale waardes daarvoor en een mooi contrast, de ieniemienie garnaaltjes en je hond. Wat een enorm mooi beest zeg!

T onderhoud is wel een dingetje. Me hardscape wil ik alleen t hout aan toevoegen. Maar moet wel minimaal 1x in de 2 weken ff wapperen tussen alle stenen en hout (stuk of 10 stenen en 4 stukken hout) om de rommel af te kunnen zuigen. En de snelgroeiers icm co2 verhoging en de amano garnalen is echt top geweest voor de baardalg, daar ben ik helemaal van af. Ook heb ik eindelijk mn ancistrus zover dat ze nauwelijks meer op blad knaagt. Maar zoveel snelgroeiers... pfff ik zou eigenlijk om de 4 dagen kunnen snoeien, niet te doen. Met al die stenen is uitlopers van valisneria weghalen ook niet te doen. Daarnaast zat ik mn visbestand al aardig te pushen, dit zit er nu nog in:

9 amano garnalen
1 ancistrus cf
12 axelrodi
8 nannostomus beckfordi
5 corydoras aeneus (super domme combi, ik was nog ontwetend)

Dat is volgens mij meer dan genoeg voor 80cm.

En thnx voor t compliment voor de hond! ;)
 
Ik vind dat je een fraaie natuurlijk ogende bak hebt!
Gr. John
 
De bak groeit weer dicht...

20180823_220042.jpg


20180823_220025.jpg


20180823_220159.jpg


20180823_220200.jpg
 
20180823_220633.jpg
 
Thanks, maar er valt niet tegen aan te snoeien...
 
Ik krijg t niet normaal op n foto, maar rechts achter staat best een flink stuk hout, met daar bovenop stenen met javavaren. Mijn valisneria denkt: "no problem, ik groei hier ook ff door..

20180823_221113.jpg


Bij geschenen met een zaklamp, er is daar 0 licht...
 
Ik ken het,bij mij groeide er weleens een scheut tussen het glas en het binnenfilter.
Net onkruid! ;)
 
Als die dingen gaan groeien is er geen houden meer aan nee... Vind het wel altijd zeer mooi staan zo'n bak vol met vallisneria :)
 
Als iemand nog valisneria nodig heeft? ;)
 
Ik wel maar woon in Belgie Fuubs.
 
Ik wel maar woon in Belgie Fuubs.

Ik heb ook 0 ervaring met planten verzenden. Maar mensen die regio hoeksche waard/dordrecht wonen en valisneria willen?
 
Thanks allen voor de positieve reacties! :thumbs: :)
 
Groot onderhoud gedaan. Nu weer groeien en er zal nog wel wat verplaatst worden.

20180930_152304.jpg


Leuk dat ik mn vissen weer kan zien :)
 
Laatst bewerkt:
Wat een verschil, herkende je bakje niet meer :)
 
Even voor mezelf, laatste verbouwingen onder elkaar. Nu ik mn album zo doorneem, wat heb ik lopen tobben. Thnx mensen van t forum, ik kan oprecht zeggen dat ik met jullie hulp een bakje heb waar ik steeds minder zorgen om heb! :thumbs:

20161225_160913.jpg


20170408_154316.jpg


20170414_201012.jpg


20170515_183728.jpg


20170723_214737.jpg
 
Das een wereld van verschil en toch hetzelfde bakje he Fuubs.:thumbs:
 
Wow, mooi! Leuke maaskei scape!
 
Altijd gaaf om de veranderingen zo onder elkaar te zien
 
Staat er mooi bij Fuubs. Planten zijn alweer gegroeid.
 
Thnx! :daisy:
 
Gaaf beest!
Laatste zomerdag? nee hoor,tijdens de kerst is het zonnig met een graad of 25 hoorde ik! ;)
 

Terug
Bovenaan