Fuubs zijn bakje


20181024_180759.jpg


Het water is weer helder! :D
 
Er moet weer gerommeld worden.

20181027_155957.jpg


Eens een poging met rode plantjes.
 
Voor t eerst eens alle slangen, pompkop en koppelingen schoongemaakt. Wat een ranzig klusje, maar mn spraybar kan weer over de rand van de bak komen. Vanavond in de bak rommelen.
 
Ziet netjes uit zo! En nou maar laten groeien! Als ze aanslaan gaat dat wel prachtig worden.
 
Rode plantjes, dan krijgen jullie ook rood vreten! :6

20181028_213129.jpg
 
Nom nom nom

20181028_213815.jpg


Ancistrus wil helaas niet op de foto...
 
Hele mooie garnaaltjes zeg.
Mijn Ancistrus is ook zo'n verlegen type.
 
Ik heb ook 0 ervaring met planten verzenden. Maar mensen die regio hoeksche waard/dordrecht wonen en valisneria willen?


Kaasbakjes . zijn 15 mm . dik. Daar de valisneria opgerold in keuken rol. bakje in plastic zakje. in bubbel envelop.
 
Ik ga binnenkort weer eens spelen met de camera van de vrouw. Een close up met de tablet is echt lelijk..

20181028_215132.jpg
 
Eens kijken hoe de Val aanslaat die ik gekocht heb, begint al wat te verslijmen. Mocht hij het niet redden dan weet ik je te vinden.
 
Nee, waar de plakken kaas in verkocht worden.

Die kosten niets.
Apo rolt de Vallisneria in papier om teveel aan vocht op te nemen, legt dit rolletje in een schaaltje en spant daar zeer royaal en strak van die plastic huishoudfolie overheen. Het geheel gaat in een doos.
 
Je moet ze niet te diep zetten, je mag de wortelknoop nog zien.

Ja.dat leer je vanzelf wel.

Heb het her jaaaaren planten verstuurd,

heb 3 boekjes vol adressen. hihi.
 
Je moet ze niet te diep zetten, je mag de wortelknoop nog zien.
Sommig stekken hadden wortels van 2-3 mm :( Dan moet je wel (of meteen weggooien). De helft had ongeveer goede wortels maar ook daar zie ik blad verslijmen. Staan met de wortelknoop boven water.
 
Heb ook dikkere met meer kaas, hoor.


:thumbs:

Valesneria kruipt door de bodem. zo naar achteren. til je er 1 uit, gelijk de halve bak overrhoop.
 
Even een korte vraag. Na t schoonmaken van alle slangen etc was mn flow inene weer goed. Na 2 dagen weer minder, nu ook mn filterkop schoongemaakt, maar flow is nog steeds zwak. Zie ik iets over t hoofd?

20181031_210854.jpg
 

Terug
Bovenaan