Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Ja dan zou ik dat niet veranderen hoor. Aan een goed lopend bakje kun je beter niets veranderen.
 
N
Ja dan zou ik dat niet veranderen hoor. Aan een goed lopend bakje kun je beter niets veranderen.
Nee voor de garnalen al helemaal niet. Maar ik wil de scape wel een keer gaan veranderen maar ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken want ik heb niet echt zin om het hele bakje leeg te halen en de garnalen uit te vangen.
 
F8BC47F5-161D-41F9-9D64-1C1C6A437478.jpeg
Garnaal op garnaal!

En vanavond een dansende bak gezien dus ik verwacht weer een zwangere garnaal!
 
Vandaag geknutseld aan mijn oude bakkie. Ik heb de scape veranderd. Garnalen doen het heel goed en morgen gaan de laatste paar weg en dan is mijn groep uitgeselecteerd. Dan heb ik er niet zo veel meer haha
 
A8FF338A-39E0-4CE5-ABF7-E184F9665405.jpeg
Dit is voor niet heel helder
378CDAE8-6936-4288-AF0F-DB18C1ADE62B.jpeg

Dit is na. Een beetje wazig nog. Ik denk dat ik de linker anubias ga vervangen door een mossoort.
B84D1222-E7F9-4E26-9F38-D1BFBB623967.jpeg
6B3297D2-8DA8-4DD6-A91F-67F6D80EAB80.jpeg
27BCE994-65F0-494A-B96A-39CBA7EA4D62.jpeg
 
Hoe dik is je bodem wel niet?
Ongeveer 4 cm. Zit er nu driekwart jaar in en nog geen problemen mee gehad heb een tal puntslakjes die de bodem omwoelen en voer niet te veel. Komt denk ik ook omdat ik de andere bodem niet goed verdeeld heb.
 
Ziet er goed uit Mike!
Prachtige foto van die 2 parende garnalen!

Jij ziet dat natuurlijk weer he :D

Ik heb zelf ook een vrij lage bodem. Vind ikzelf wel mooier en liefst helemaal gelijk. Dat is dus vrijwel onmogelijk haha. Maar bij jou viel het me pas op toen je de andere bak ernaast zette met een veel lagere bodem.

Mooie shrimps!
 
Jij ziet dat natuurlijk weer he :D

Ik heb zelf ook een vrij lage bodem. Vind ikzelf wel mooier en liefst helemaal gelijk. Dat is dus vrijwel onmogelijk haha. Maar bij jou viel het me pas op toen je de andere bak ernaast zette met een veel lagere bodem.

Mooie shrimps!
Ja klopt het viel mij ook pas op toen ik het er in deed. Maar ik had deze soil nog over en vond het zonde om weer eerst een hele zak te kopen want ze zijn niet goedkoop.

Ik heb vandaag ook want plantjes gekocht. Helaas niet geslaagd met hout maar dat komt wel. Ik heb grind uit de voortuin gehaald en getest met schoonmaakazijn en ze koken nu uit.
Dat is voor mijn scape. Wat ik van plan ben als het allemaal lukt.
 

Terug
Bovenaan