Yilleke
Well-known member
Omdat ik niet naar het vivarium kon heb ik garnalen besteld bij rendo. Bij hun verzendinformatie stond dat je een email kreeg bij elke verandering van de status dus ik hield mijn mail goed in de gaten. Wat ik ook zag, geen mail. Ook steeds op de site gekeken of de status van mijn bestelling al veranderd was. Vanochtend zag ik ineens dat de status was aangepast naar verzonden, omdat ik eigenlijk even weg moest heb ik even gebeld omdat er geen track en trace code bijstond, er werd niet opgenomen. Nu twee uur later heb ik de garnalen binnen en ik ben niet blij. Ik had gekozen voor de duurste vorm van verzenden omdat het wel om levende wezens gaat. Uitgerekend op de koudste dag van dit jaar worden ze verzonden, zonder bericht dus als ik niet thuis was geweest ( ik wist niet dat ze vandaag geleverd werden) dan waren ze zeker doodgevroren. De verpakking stelde ook niks voor. Ze zaten in een piepschuim box, 1 heatpack voor 3 zakjes garnalen maar die was al ijskoud en een paar luchtzakjes was alles wat erin zat. Het water was ook ijskoud en in de zakjes zat weinig leven. Nu op dit moment liggen de zakjes in de bakken op temperatuur te komen en hoop ik dat de meeste garnalen het zullen overleven. In de eerste instantie leken ze allemaal dood te zijn maar er zat iets beweging in. Van mij krijgt rendo een dikke vette nul, zo ga je niet met beesten om.