Garnalen-paradijs voor de TB's van Plankje


Hoeveel tijd per week besteed je er nu aan? Gaat dat echt een verschil maken of is het vooral de druk en de verplichting die jou het gevoel geven dat het teveel is?

Eh...spot on Nicole....het valt natuurlijk ook heel erg mee. Allemaal plantjes die je nauwelijks hoeft te snoeien, makkelijk filter en osmoseapparaat hoef je alleen maar aan te zetten (met de kookwekker :deal:), na aanmaken water ff GH checken en klaar.
En ik heb weer heel veel jonkies, zo leuk om te zien!
 
Eh...spot on Nicole....het valt natuurlijk ook heel erg mee. Allemaal plantjes die je nauwelijks hoeft te snoeien, makkelijk filter en osmoseapparaat hoef je alleen maar aan te zetten (met de kookwekker :deal:), na aanmaken water ff GH checken en klaar.
En ik heb weer heel veel jonkies, zo leuk om te zien!
Niet in een opwelling afbreken. Geef jezelf even de tijd zou ik zeggen.
Hoe lang blijf je het zo druk hebben?
 
Het zou inderdaad wel heel erg jammer zijn als je hem weg doet. Misschien kan je hem op een andere plek neerzetten waar je hem vaker ziet? Ik ben nu twee keer bij je geweest en hij stond precies achter mijn hoofd dus ik heb hem ook niet heel goed bekeken. En dat is jammer, want het is echt een mooi bakje! :D
 
Niet helemaal scherp maar voor het idee: de familie blue bolt. Ik week de voerkorrels NIET in blauwe inkt maar bij die hieronder zou je het haast denken....

4CA4EC90-C7F9-4F68-9482-524350CA0AD0.jpeg
9EB05B6A-FEEE-42DA-B668-001953EAE2B9.jpeg
7F284E46-77B2-4D91-9E88-BEDE89B40B55.jpeg
 
Lang verhaal kort: dit bakje is verkocht. Ik keek er eigenlijk steeds minder naar nu mijn L-vormige bak er is, en in combinatie met de drukte leek het me toch beter het weg te doen voor het onderhoud me echt tegen ging staan. Na ongeveer anderhalf uur belde er iemand uit Belgie dit het voor de vraagprijs nog die dag wilde komen halen....twee mensen blij. En hij had verstand van zaken dus ik heb ze met een gerust hart weg gedaan.
 
Heel jammer dat je deze verkocht hebt, maar wel begrijpelijk. Ik heb hetzelfde met mijn scaper's tank nu jouw kubus hier staat. Ze krijgen alletwee net te weinig aandacht naar mijn zin. Allebei 1x per 2 weken een waterwissel, niet zoals het hoort. Dus na aanleiding van jouw bericht hier heb ik besloten dat ik de scaper's tank ook ga verkopen, gewoon zo met inhoud. Ik dacht, ik wacht tot de Borarasjes dood zijn, maar dat kan nog wel heel lang duren, en uit elkaar halen vind ik ook zonde. Dus nu ik las dat het dus wel kan, een compleet aquarium verkopen, ga ik het ook doen, bedankt dat je me de drempel overhelpt.
 
Heel jammer dat je deze verkocht hebt, maar wel begrijpelijk. Ik heb hetzelfde met mijn scaper's tank nu jouw kubus hier staat. Ze krijgen alletwee net te weinig aandacht naar mijn zin. Allebei 1x per 2 weken een waterwissel, niet zoals het hoort. Dus na aanleiding van jouw bericht hier heb ik besloten dat ik de scaper's tank ook ga verkopen, gewoon zo met inhoud. Ik dacht, ik wacht tot de Borarasjes dood zijn, maar dat kan nog wel heel lang duren, en uit elkaar halen vind ik ook zonde. Dus nu ik las dat het dus wel kan, een compleet aquarium verkopen, ga ik het ook doen, bedankt dat je me de drempel overhelpt.

Ben benieuwd of je ‘m snel kwijt bent. Ik heb al 2x een ingericht aquarium verkocht binnen no-time, gaat jou vast ook lukken. En die scapers tanks blijven mooi dus die wil vast wel iemand hebben!
 

Terug
Bovenaan