T
TonHageraats †
Guest
Seabite heeft daar een prachtig filmpje van staan in zijn onderschrift "Eigen YouTube filmpje"Het verschalen duurt dat lang?
Seabite heeft daar een prachtig filmpje van staan in zijn onderschrift "Eigen YouTube filmpje"Het verschalen duurt dat lang?
Is je profielfoto de bak waar ze inzitten? Vraag dit ivm kleur van je bodem en verminderde kleur van je garnalen.
Oke, dan verliezen ze iig niet hun kleur omdat ze op een zeer lichte bodem worden gehouden.
. En door mijn fout. Tranen schieten door mijn ogen terwijl ik dit schrijf.
Zoals boven al vermeld waren ze sinds zaterdag in het ziekenhuisbad met bactopuur. Zaterdag en zondag ging alles goed. Maar nitriet begon gisteren avond op te komen. Dus zoals gepland en zoals aangewezen heb ik op dag 2 een waterverversing gedaan van 50%. En een half tabletje bactopuur ingedaan. Er stond geschreven als je water ververst dat je moest bijdoseren. Alleen was het tabletje iets groter dan de helft. Het was niet gemakkelijk om deze mooi in 2 te breken. Maar ik denk niet dat dit de oorzaak was. Mijn temperatuur van water was bij het verversen 5 graden gezakt. Waardoor ik mijn verwarming op 32 had gezet om mijn water terug op 25 graden te krijgen. Toen ik 3 uur later ging kijken was ik al de helft van mijn kubotai kwijt. 6 heb ik er nog uutgehaald maar het heeft niet mogen baten. Waarschijnlijk zijn ze dus gestikt. Er stond een zuurstofpompke in dat bak maar het heeft niet mogen helpen. Ik ben zo kwaad op mezelf! Nu mag ik het straks nog gaan uitleggen aan mijn kinderen.
.
. Maar niets doen is denk ik ook geen oplossing 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.