Pesten wel? Anders weet ik wel iemand die een tijdelijke ban verdient 😉Iemand opstoken is ook niet toegestaan hier hoor😆
Dan geef ik even een terecht kritiekje.
Puur om te zeiken.😬😁
(Nâh, geen azijn):
Vind* ik...
Ja dat is volgens mij ook een maatschappelijk probleem.Mensen zijn nogal zeer snel op hun tenen getrapt tegenwoordig. Dat moet anders kunnen.
In België is het zo, dat je als je iemand om feedback vraagt en ze dan niets zeggen. Maar achter je rug om word je afgekraakt. Zo jammer. Dan zijn ze in Nederland toch nog een heel stuk opener en directer. (Al zijn daar ook wel van die achterbakse types, maar het is minder de norm)
Dat is zo ongelooflijk jammer.
Zo is het ook absoluut bedoeld.Nou de ene nederlander is doorgaans de andere niet, maar ik beschouw dit wel als een nationaal compliment.
Klopt, ik werk heel vaak samen met nederlanders (ben zelf belg) en ik moet eerlijk bekennen dat ik dat veel liever doe dan met een groep belgen. Over het algemeen genomen zijn nederlanders directer en zelfs vriendelijker (als in, een vriendelijkere algemene houding), wat ik heb leren appreciëren. Ondertussen heb ik het blijkbaar half en half overgenomen want de keren dat ik met belgen werk krijg ik vaak rare blikken. 🤣In België is het zo, dat je als je iemand om feedback vraagt en ze dan niets zeggen. Maar achter je rug om word je afgekraakt. Zo jammer. Dan zijn ze in Nederland toch nog een heel stuk opener en directer. (Al zijn daar ook wel van die achterbakse types, maar het is minder de norm)
Dat is heel erg betrekkelijk. 🙂Daarentegen vinden veel Nederlanders het niet fijn om met u aangesproken te worden
Dat U verhaal ken ik maar al te goed 🤣. Als ik dat doe zonder na te denken krijg ik meestal een "moet je eens goed naar me luisteren knakkebolletje...". Al is het allemaal met een lach gezegd dus dat maakt het des te fijner en grappiger.Daarentegen vinden veel Nederlanders het niet fijn om met u aangesproken te worden (ik ben toch niet oud!?), Terwijl dat zeker niet meteen betekent dat je dikke maatjes met ze bent.
Dat die hollanders de belgen overtreffen is nu ook wel een heel gewaagde uitspraak hoor. 🤣 Alvast niet jullie smaakpapillen.Zijn we er net bijna uit dat hollanders de belgen overtreffen en dan kom jij met dit aan benvo🤗🤣zo een forum moet toch leven, veel ingewikkelder als het is dat zal het toch niet worden.
Nou... niet wat betreft Chinees eten, dat is niet te **eten in België.Dat die hollanders de belgen overtreffen is nu ook wel een heel gewaagde uitspraak hoor. 🤣 Alvast niet jullie smaakpapillen.
Doet* ik niets mee 😛Doe ik niets mee ;-)
Eerlijk en krities bekeken smaakt ons eten beter het beste vd hele europese unie en ook beter als rusies of mc ducklanden.Als het waar is dat Belgen een betere smaak en keuken hebben dan Hollanders dan heb ik weer wat geleerd maar of het zo is dat betwijfel ik😛
Tja als ik dan zon laatste regel lees vraag ik me 1 Ding af hoe weet gij dat 😱😉( let wel kannibalisme is verboden in NL en Europese uni)Eerlijk en krities bekeken smaakt ons eten beter het beste vd hele europese unie en ook beter als rusies of mc ducklanden.
Ook onze chinezen smaken beter, dat komt omdat wij ze vetmesten met hollandse pot.
Is dat dan ergens te eten? 🤣Nou... niet wat betreft Chinees eten, dat is niet te **eten in België.
Zo'n bic mac of giant (quick) kan er af en toe wel in hoor. Met veel smaak zelfs.Ach smaken verschillen dus ik denk dat we er vaak anders over denken net als met alles eigenlijk. Ik ben niet vies van een lekkere Big Mac hoor.
Lusten jullie voorouders graag kannibalen en dus waren het zelf ook kannibalen en vraten ze dus elkaar op? Of vraten ze andere kannibalen op in de hoop dat er dan geen andere kannibalen, behalve zijzelf dus, overbleven? 🙂🙂😉Omdat ikzelf ook een omnivoor ben.
Met name lustten mijn voorouders heel graag kanibalen juist omdat ze op zo een lekker dieet waren ingesteldt
Ik heb een hoop alcohol nodig om deze opmerking te begrijpen, ben ik bang.😅
@benvo ik denk dat die kannibalen toen zeiden: ik kannie balen. .🙂😉Lusten jullie voorouders graag kannibalen en dus waren het zelf ook kannibalen en vraten ze dus elkaar op? Of vraten ze andere kannibalen op in de hoop dat er dan geen andere kannibalen, behalve zijzelf dus, overbleven? 🙂🙂😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.