Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond folks de vloer is klaar, nu vanavond mezelf zaligheid beloofd want mijn knieën vonden het wat minder geslaagd dat leggen van die vloer :LOL::koffie:
 
Moge Marcel. Handige keukenboer want die heeft de keuken geplaatst maar de inductieaansluiting was nog niet klaar en die zit achter het kastje nu. Dus de electricien was niet blij en ze overleggen nu hoe dit op te lossen. Wij hebben een 1 fase en die aansluiting niet nodig maar ze moeten van de woningbouw de aansluiting toch klaarmaken.
Nou we gaan het zien.
 
Moguh allemaal:)
Even om verdere stoute gedachten te voorkomen, ik dacht dus aan een paar leuke plantjes en een fles CO2:DD
 
Moge Marcel. Handige keukenboer want die heeft de keuken geplaatst maar de inductieaansluiting was nog niet klaar en die zit achter het kastje nu. Dus de electricien was niet blij en ze overleggen nu hoe dit op te lossen. Wij hebben een 1 fase en die aansluiting niet nodig maar ze moeten van de woningbouw de aansluiting toch klaarmaken.
Nou we gaan het zien.
Planning, blijkt altijd het moeilijkste stukje van de puzzel.

Er gaat zoveel geld verloren, door een slechte planning.
 
Planning, blijkt altijd het moeilijkste stukje van de puzzel.

Er gaat zoveel geld verloren, door een slechte planning.
O het woord planning hebben ze hier 2 dagen na de start al in de afvalbak gedaan. Veel ziekte en tekort aan personeel en vanaf zo n moment loopt alles door elkaarheen. Maar goed de keuken en de aansluiting is nu opgelost en de keukenboer gaat nu de bovenkastjes plaatsen. Is een keuken van Bribus maar ja mij zegt dat niets.
 
Yep, bonnetjes, memo's, sms-jes alles raken ze kwijt. Ooh nee, Rutte en co. plaatsen geen keuken. (Denk ik, hoop ik. ;))
Ik denk al waar ken ik die gast van maar dat is Mark natuurlijk. O jee straks is hij zn gereedschap ook nog kwijt:DD
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 10*C 100% LV
John bribus is een keuken ontwikkelaar en een behoorlijke grote bestaan ook al lang
ken hun zelf ook veelvuldig mee gewerkt in de na brandschades.
is wel redelijk spul hebben ook en specale afdeling met keukens voor woningverhuurders
 
Moge Jaap en ja de site had Jes gister al gevonden. Keuken ziet er wel goed uit met laden die langzaam en uit zichzelf sluiten.
 
Laat ik alvast middag allemaal zeggen. Nou de kastjes hangen op 1 na want die was 60cm ipv 50cm dus deze moeten ze straks ergens omruilen. Het is weer fijn om in de keuken een kop koffie te kunnen pakken.
 
Laat ik alvast middag allemaal zeggen. Nou de kastjes hangen op 1 na want die was 60cm ipv 50cm dus deze moeten ze straks ergens omruilen. Het is weer fijn om in de keuken een kop koffie te kunnen pakken.
Stukje afzagen, merk je niks van;)
Gelukkig kun je straks weer je eigen kroketten bereiden, die afhaalkroketten zullen inmiddels ook wel je strot uit komen:ROFLMAO:
 
Stukje afzagen, merk je niks van;)
Gelukkig kun je straks weer je eigen kroketten bereiden, die afhaalkroketten zullen inmiddels ook wel je strot uit komen:ROFLMAO:
Nou JW ik kon de magnetronoven wel gebruiken hoor want die stond voor nood elders in de kamer dus de snacks heb ik niet hoeven te missen.
 
Kan iemand dit even vertalen? :juggle:
Ze wil niet werken maar naar de PriMark? Voor tovenaars rotzooi (harry p) die ergens onder in een kast beland en nooit weer naar omgekeken wordt de eerste 10 jaar…? :):)
 
Middag Ben en Albert en als we Angela niet begrijpen dan kunnen we dus echt wel zien dat we ouder worden:DD
 
Ik ga ff mn haar doneren aan de bezem vd kapper. En daarna bakkie doen bij moeders.
dus, laters maar weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan