Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
k was buiten tomaatjes plukken en had het laag opgezet, met vervelende bijgedachtes de tijd uit het oog verloren groet .
Oh heerlijk die tomaatjes! Ik zie nu al een overheerlijke zelfgemaakte tomatensoep voor me.


mensen hebben geen flauw benul hier over hoe zo,n beperkte vetschuurdieet de gedachtenpatronen vertroebelt, en soms valt mij dat wel op ook op dit forum.
Zolang je open minded in de wereld staat, vooral ook in jezelf blijven geloven.
 
Oh heerlijk die tomaatjes! Ik zie nu al een overheerlijke zelfgemaakte tomatensoep voor me.



Zolang je open minded in de wereld staat, vooral ook in jezelf blijven geloven.
Deze excuise handsuperzoete tomaatjes zullen dan maar in de soep verdwijnen,
Deze winter eet ik dan die supermarkttomaten weer rauw op.
Wat een patatjes.
Correct me if i am wrong
 
Deze excuise handsuperzoete tomaatjes zullen dan maar in de soep verdwijnen,
Deze winter eet ik dan die supermarkttomaten weer rauw op.
Wat een patatjes.
Correct me if i am wrong
Daar heb je een punt, maar voor een lekkere tomatensoep heb je ook lekkere tomaatjes nodig ;)
De gemiddelde tomaat uit de supermarkt vind ik al jaren niet meer lekker.
 
Die lekkerdere tomaatjes verkoopt de appie hier onder de naam ,tasty tom.
Wordt alsnog een prijzig koppie soep.
16603050803211943296256.jpg
deze doe ik voor soep, uit italie zongerijpt, majestueus ingeblikt met een totale behoud van smaak.
 
Daar heb je een punt, maar voor een lekkere tomatensoep heb je ook lekkere tomaatjes nodig ;)
De gemiddelde tomaat uit de supermarkt vind ik al jaren niet meer lekker.
Nu heb ik hier geluk dat ik vlakbij Belgie woon. Daar zijn de tomaten gek genoeg een heel stuk lekkerder.
Ze zijn daar ook net zo mooi rood als uit de tuin.
Niet dat fletse wat de hollandse tomaten hebben.
Onze oosterburen zeggen niet voor niets wasserbombe……ze hebben inmiddels weer groot gelijk.
 
Het was deze morgen nog erg lekker op de hei.
Maar tegen het einde was het alweer 30 graden.

0F471D96-9835-4F40-A033-B577FFD472BC.jpeg
 
Die tomaten ook, eenmaal onze grens binnen en dan weigeren ze om hier goed te smaken.ze moeten zich aanpassen naar de koude lande.voordat ze verdwijnen.
Nog 2 uurtjes ongveer en dan gaat me hele amsterdam zuidoost weer naar de bouillionblokjes ruiken, beetje uien en knoflook erbij, tomatenpuree😀dat waterbommen moet geen levenslang stigma worden.
Zal ik ff een boerenhetze beluiden, dan hangen ,we, iedereen onderste boven.
 
Nu heb ik hier geluk dat ik vlakbij Belgie woon. Daar zijn de tomaten gek genoeg een heel stuk lekkerder.
Ze zijn daar ook net zo mooi rood als uit de tuin.
Niet dat fletse wat de hollandse tomaten hebben.
Onze oosterburen zeggen niet voor niets wasserbombe……ze hebben inmiddels weer groot gelijk.
De tomaten in de winkel komen uit het buitenland, hollandse tomaten vind je niet in de super omdat die te duur zijn voor de zuinige hollander, alles word geexporteerd
 
Avond Ben en Nicole en neem deze zou ik zeggen.
Ice Cream Mcdonalds GIF
 
De tomaten in de winkel komen uit het buitenland, hollandse tomaten vind je niet in de super omdat die te duur zijn voor de zuinige hollander, alles word geexporteerd
Raar dat ze er dan toch een sticker op plakken dat ze uit nederland komen.
En denk wel, dat de beste kwaliteit geexporteerd wordt, en dat de rommel hier blijft.

Ik met het vlees ook. Wij krijgen de uitgemolken melkkoeien te eten. Die nog paar maanden opgegokt zijn voor het vlees.
De echte vleesstieren, die worden ook geexporteerd.
Dat krijg je als mensen proeven met hun portemonnee.
 
Avond, weer thuis na een dagje uit. In Emmeloord nog even door de straat gelopen waar mn opa en oma jaren hebben gewoond. Het huizenblok staat nog steeds, de straat is weinig veranderd, vlakbij de zgn Poldertoren op het plein.
 
Moge Harold en inderdaad weer een te warme dag:DD
 
Mogge, weer heerlijk genieten van het mooie weer wat ons geschonken wordt, niks voor te doen.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 22 *C 61% LV
 
Moge Jaap en Lex en hier snel de ww doen en dan lekker niksen.
 
Nog snel een goede morgen en een alvast een goedemiddag.
Voor Ben een warme groet ;)

Net terug uit de stad, en voor de rest blijf ik binnen. En woef ook tenzij ze zich meldt.
 
Nou Nicole Sky wil er amper uit en tilt de poot op en loopt niet meer dus dat zijn korte stukjes. Laat de afkoeling maar snel komen over een paar dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan