Avond allemaal.
Jij wilt van ze af dus vinden ze dat je ze best gratis mag weggevenAvond Thea en Marcel, fijn dat ze het zo goed doen Thea.
Hier al de hele middag en avond tussendoor aan het beeldzagen en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn
Al krijg ik 500 toe voor 2. Voor je het weet zit je jaren lang met een baby boomJij wilt van ze af dus vinden ze dat je ze best gratis mag weggeven
Gedachten worden vaak gevormd door ervaringen....🙂🙂😉Avond Thea en Marcel, fijn dat ze het zo goed doen Thea.
Hier al de hele middag en avond tussendoor aan het beeldzagen en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn
O dat dacht ik ook maar dan sla ik de plank dus mis begrijp ik😆en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn
Middag Nicole.
dan is het bij jullie eens warmer dan bij ons 😉Dag Jaap. De zon laat zich amper zien en dat scheelt maar het is nog drukkend warm met 28 graden momenteel.
Ik zou me beklagen bij het KNMIJa dat zag ik vanmorgen al bij het weer en het zou hier het warmste worden inderdaad. Het is dus echt een schande.
Hier is de ☀️ weer uitbundig aanwezigDag Jaap. De zon laat zich amper zien en dat scheelt maar het is nog drukkend warm met 28 graden momenteel.
Ja dat heb ik al gedaan maar door de warmte zijn ze niet bereikbaar. Iets met oververhitte telefoonlijnen ofzoIk zou me beklagen bij het KNMI
En dat met vallende kokosnoten!Ik heb medelijden met je Jaap en als je uit de zon wil zitten dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij in de tuin hoor😉
Hoeft niet ben met water bezig gelijk de tuin even van 500 liter groeizaam water voorzien en de vissen weer van vers redelijk koel water.Ik heb medelijden met je Jaap en als je uit de zon wil zitten dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij in de tuin hoor😉
Geen paniek want om dit risico te vermijden hebben we een hoekje in de tuin palmvrij gehoudenEn dat met vallende kokosnoten!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.