Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond, hommeltjes doen het nog altijd goed gelukkig.
20220803_215736.jpg
 
Avond Thea en Marcel, fijn dat ze het zo goed doen Thea.

Hier al de hele middag en avond tussendoor aan het beeldzagen en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn :stars:
 
Avond Thea en Marcel, fijn dat ze het zo goed doen Thea.

Hier al de hele middag en avond tussendoor aan het beeldzagen en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn :stars:
Jij wilt van ze af dus vinden ze dat je ze best gratis mag weggeven :DD
 
Avond, effe de ramen en deuren open gezet om een beetje door te luchten ondanks de hitte buiten.
 
Goedemorgen
Andijk🌤️ met een paar spetters 20*C 90% LV
 
Moge Jaap en hier gaat het nog 29 worden maar ja na morgen is de ellende voorbij. Ik heb op de nano die boven staat al 2 coolers draaien en nog krijg ik het niet lager dan 25 graden.
 
Moge Antje en hier gelukkig nog weinig zon maar het zou hier nog wel 29 graden worden. Geen drup regen gehad dus.
 
Avond Thea en Marcel, fijn dat ze het zo goed doen Thea.

Hier al de hele middag en avond tussendoor aan het beeldzagen en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn :stars:
Gedachten worden vaak gevormd door ervaringen....:):);)
 
en mij aan het verbazen dat er mensen op de aardkloot rondlopen die denken dat je bewezen kweekgroepen gratis zijn :stars:
O dat dacht ik ook maar dan sla ik de plank dus mis begrijp ik:LOL:

Dan zeg ik alvast maar goedemiddag allemaal.
 
Jij ook Ben en gelukkig zien we de zon weinig dus dat scheelt weer in de warmte.
 
Middag. Eerste Halve werkdag alweer voorbij. Zit gewoon weer in het ritme. Nog 2,5 wk het dagelijkse ritje tussen mn 2 werkgevers. Vanaf september lekker elke dag op de fiets naar mn enige werkgever. Meer vrije tijd ook dan.
 
Goedemiddag.
Aan mijn 4de kop koffie :rolleyes:

teigetje.jpg
 
Dag Jaap. De zon laat zich amper zien en dat scheelt maar het is nog drukkend warm met 28 graden momenteel.
 
Ja dat zag ik vanmorgen al bij het weer en het zou hier het warmste worden inderdaad. Het is dus echt een schande.
 
Dag Jaap. De zon laat zich amper zien en dat scheelt maar het is nog drukkend warm met 28 graden momenteel.
Hier is de ☀️ weer uitbundig aanwezig
28,9*C aan de schaduw zijde aan de zon kant staat error op de meter:eek:🥵
 
Ik heb medelijden met je Jaap en als je uit de zon wil zitten dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij in de tuin hoor;)
 
Ik heb medelijden met je Jaap en als je uit de zon wil zitten dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij in de tuin hoor;)
Hoeft niet ben met water bezig gelijk de tuin even van 500 liter groeizaam water voorzien en de vissen weer van vers redelijk koel water.
In tussen een ijsje soldaat maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan