Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag folks inmiddels is mijn stemming onder het vriespunt gedaald want de krantjes zijn nog steeds niet geleverd (doorgaans krijgen we ze tussen 08:00-09:00 uur) dus nu gaan we in tijdnood komen qua bezorgen dus doen we de polder morgen maar ook dan word het krap want heb ook de post morgen
 
1660745730933.png
 
Avond, uurtje geleden een wolkbreuk toen ik naar huis reed hierzo, maar even de auto aan de kant gezet onderweg. En bij huis nog 10 mimuten in de auto gezeten tot het wat minder werd. Nu weer helder en zon. Wel gedonder im de verte.
op het hoogtepunt viel het met ca 87mm p/u uit de lucht.
30AA7F84-032B-4565-955F-2DE4F53D5FA7.jpeg
 
Avond Albert en hier hebben we net een heel licht buitje gehad.
 
Goedemorgen en eindelijk zet de afkoeling door.
 
Mogge,

nou John, bereid je maar voor op weer een paar warme dagen volgende week. Ik ga ff werken.
maar eerst ff AF gesponsord voor weer een jaar. Hinderlijke balken in beeld..en ja hoor Donateurschap verlopen. Kunnen ze dat niet instellen dat je van te voren een waarschuwing krijgt?
 
Moge Albert en alleen volgende week donderdag hebben ze het over 27 graden maar daarna alweer lager hoor en dat is ook nog lang geen 31 zoals we hadden.
Jullie hebben een flinke plens water gehad zag ik.

1660799507147.png

1660799595008.png
 
Mogge folks vandaag post lopen en wachten tot de eethoek bezorgd is en dan als er nog tijd is de kranten in de polder bezorgen en anders schuift dat op naar vrijdag:koffie:
 
Middag allemaal en voorzichtig komt de zon even kijken.
 
Avond, uurtje geleden een wolkbreuk toen ik naar huis reed hierzo, maar even de auto aan de kant gezet onderweg. En bij huis nog 10 mimuten in de auto gezeten tot het wat minder werd. Nu weer helder en zon. Wel gedonder im de verte.
op het hoogtepunt viel het met ca 87mm p/u uit de lucht.Bekijk bijlage 347306
Nou, wat een verschil! Het heeft hier geregend maar echt onder de indruk waren we er niet van.
 
Middag is hier verdorie al weer warm en benauwd
Vanmorgen de boodschappen gedaan dat ik de winkel in ging was het fris buiten na een kwartier naar buiten en bam warm en benauwd raar weer in de dit land is hollen of stilstaan.🥵
 
Middag Jaap en hier af en toe een beetje zon maar prima te doen en 22 graden. Deur staat open en in huis koelt het flink af.
 
Middag luitjes ja het is flink benauwd was ook flink zweten met post lopen, de eethoek is geleverd maar voor de kranten bezorgen te laat dus dat word morgen
 
Middag is hier verdorie al weer warm en benauwd
Vanmorgen de boodschappen gedaan dat ik de winkel in ging was het fris buiten na een kwartier naar buiten en bam warm en benauwd raar weer in de dit land is hollen of stilstaan.🥵
Je kan een klachtenformulier aanvragen en aldus de klacht indienen. Behandelingen van dit soort klachten duren doorgaans Rutteriaans lang. waardoor het volgende warmtefront wat sneller hier is dan de afhandeling van je klacht. Wat dan weer leidt tot een volgende klacht die... Weet je wat? Niet klagen maar dragen!! :):);)
 
Je kan een klachtenformulier aanvragen en aldus de klacht indienen. Behandelingen van dit soort klachten duren doorgaans Rutteriaans lang. waardoor het volgende warmtefront wat sneller hier is dan de afhandeling van je klacht. Wat dan weer leidt tot een volgende klacht die... Weet je wat? Niet klagen maar dragen!! :):);)
Mark kan een voorbeeld nemen aan de snelheid van het beheer hier:DD

Avond allemaal.
 
Middag luitjes ja het is flink benauwd was ook flink zweten met post lopen, de eethoek is geleverd maar voor de kranten bezorgen te laat dus dat word morgen
Jij moet niet van die moeilijk zinnen schrijven! Ik krijg er pijn van in mijn hoofd. De eethoek is geleverd maar voor kranten bezorgen te laat? Wat helpt het de kranten wanneer je eethoek eerder geleverd word? Moeten we trouwens kranten helpen? Kranten moet je, in ieder geval kan je lezen, dacht ik. Waarom wilde je eigenlijk dat je eethoek eerder geleverd word? Om de eethoek op de kranten zetten? Of de kranten op de eethoek te leggen? Of wordt nu de eethoek morgen geleverd? Nee, dat kan ook niet want hij was al geleverd. Wat is er dan met morgen? Zoveel te vragen ik wordt er gek van, wat heb ik gedaan, heb ik je dwars gezeten? Nou lig ik dus alleen omdat ik niet zo slim ben de hele nacht weer wachter om er achter te komen wat je nu eigenlijk wilde vertellen. Waarom doe je mij dit aan? :juggle::juggle::juggle::juggle::juggle::juggle:
 
Jij moet niet van die moeilijk zinnen schrijven! Ik krijg er pijn van in mijn hoofd. De eethoek is geleverd maar voor kranten bezorgen te laat? Wat helpt het de kranten wanneer je eethoek eerder geleverd word? Moeten we trouwens kranten helpen? Kranten moet je, in ieder geval kan je lezen, dacht ik. Waarom wilde je eigenlijk dat je eethoek eerder geleverd word? Om de eethoek op de kranten zetten? Of de kranten op de eethoek te leggen? Of wordt nu de eethoek morgen geleverd? Nee, dat kan ook niet want hij was al geleverd. Wat is er dan met morgen? Zoveel te vragen ik wordt er gek van, wat heb ik gedaan, heb ik je dwars gezeten? Nou lig ik dus alleen omdat ik niet zo slim ben de hele nacht weer wachter om er achter te komen wat je nu eigenlijk wilde vertellen. Waarom doe je mij dit aan? :juggle::juggle::juggle::juggle::juggle::juggle:
Ik begrijp van alles ook niks want wie bezorgd er nou nog kranten want kranten zijn anno 1990 en niemand leest ze meer. En dan vraag ik me af wat je met een eethoek moet want als je uit eten gaat dan heb je geen eethoek nodig en het bespaart je ook nogeens een berg afwas:deal:
 
Kort gezegd, in alles;).
Dat zou dus betekenen dat ik in alles een voorbeeld kan nemen. Ik moet hier eens over nadenken maar vroeger is mij geleerd dat niet alles goed is om een voorbeeld aan te nemen. Ik heb dus nu het gevoel dat ik het ootje genomen wordt.:oops:
 
Dat zou dus betekenen dat ik in alles een voorbeeld kan nemen. Ik moet hier eens over nadenken maar vroeger is mij geleerd dat niet alles goed is om een voorbeeld aan te nemen. Ik heb dus nu het gevoel dat ik het ootje genomen wordt.:oops:
Ik concludeer dat er met uw gevoel niks mis is :ROFLMAO::koffie:
 
Dat zou dus betekenen dat ik in alles een voorbeeld kan nemen. Ik moet hier eens over nadenken maar vroeger is mij geleerd dat niet alles goed is om een voorbeeld aan te nemen. Ik heb dus nu het gevoel dat ik het ootje genomen wordt.:oops:
Tja, misschien zit er wel een kern van waarheid in en op jou leeftijd ben je vast heel goed in staat om te bepalen waarin je een voorbeeld kan volgen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan