StokerIk concludeer dat er met uw gevoel niks mis is 🤣
StokerIk concludeer dat er met uw gevoel niks mis is 🤣
Ja begrijpelijk want dat heb ja als je al behoorlijk op leeftijd bentBinnenkort maar weer een weekendje weg plannen. Ben er wel aan toe.
Laat me nog een advies geven. Niet knuffelen met de vissen helpt apenpokken en corona bij ze voorkomen. Dus doe vooral wat ik zeghttps://www.nu.nl/coronavirus/62186...na-om-het-virus-buiten-de-deur-te-houden.html
Chinezen zijn nog niet zo dom dus ik ga straks ook de vissen uit de bakken testen
Moeders weer blij denk ik zo.Middag, ff bij moeders op bezoek geweest.
t is hier broeierig warm overigens, wat me niet weerhoud om straks gehaktballen fe draaien voor bij de bloemkool..
Ja hoor. Was net van bed af weer, smiddags ff rusten. En toen koppie thee en een kop bouillon.Moeders weer blij denk ik zo.
Laat het smaken zo meteen.
Ben gisteren ook geweest, de tijd vloog.Ja hoor. Was net van bed af weer, smiddags ff rusten. En toen koppie thee en een kop bouillon.
eentje voor de aquarianen!
Wil je de mijne dan ook draaien voor bij de spinazie al la cremewat me niet weerhoud om straks gehaktballen fe draaien voor bij de bloemkool
Alleen voor erbij natuurlijk... want jij en groenvoer...Wil je de mijne dan ook draaien voor bij de spinazie al la creme
Nou spinazie vindt ik dan nog wel lekker maar alleen de a la creme.Alleen voor erbij natuurlijk... want jij en groenvoer...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.