Nicolientje-W
Well-known member
Mogge folks
Kom dachten de mensen van Earth And Fire dat kunnen wij ook toen ze de LP Song Of The Marching Children uitbrachten, ik dacht ergen in 1972. Op die LP staat ook een nummer; Carnaval Of The Animals.Lang gelden dat ik Le carnaval des animaux heb ik gehoord. Toch weer eens de CD opzetten waar het hele werk op staat. Vind het een prachtig stuk. Thanks for sharing 💜
Die kende ik niet, moest hem opzoeken en heb hem nu opstaan. Top Pop febr. 2011Kom dachten de mensen van Earth And Fire dat kunnen wij ook toen ze de LP Song Of The Marching Children uitbrachten, ik dacht ergen in 1972. Op die LP staat ook een nummer; Carnaval Of The Animals.
Die LP, ik draai graag vinyl, heb ik grijs gedraaid!
Dan is het titel nummer van de LP ook een aanbeveling denk ik. (Moet je wel de lange LP versie beluisteren.) De broertjes Koerts, dat is wel te horen luisterden destijds ook veel naar hun klassieke voorbeelden denk ik.Die kende ik niet, moest hem opzoeken en heb hem nu opstaan. Top Pop febr. 2011
Ik ga eens kijken of ik die online kan vinden.Dan is het titel nummer van de LP ook een aanbeveling denk ik. (Moet je wel de lange LP versie beluisteren.) De broertjes Koerts, dat is wel te horen luisterden destijds ook veel naar hun klassieke voorbeelden denk ik.
Ja zo ben ik he 🤣Middag Antje en wat tof van je dat je iedereen een envelop met een belasting teruggave hebt gebracht zeg👍
Alleen beetje jammer dat je mijn teruggave nog niet hebt gebracht maar dat zal nog wel gebeuren dus ik zet de koffie vast klaar dan😆Ja zo ben ik he 🤣
Met uitzicht op hop nog wel!Schutting of heg vd buren verplaatsen haaks voor je raam langs. Buren edtra tuin. En jij geen tuin meer.
Tja klinkt goed maar ja die man zn hop komt overal doorheen dus dan hebben we uitzicht op hop😱Middag.
je wil de tuin kwijt John? Niet zo moeilijk toch? Schutting of heg vd buren verplaatsen haaks voor je raam langs. Buren extra tuin. En jij geen tuin meer.
ff Kebabboer gebeld voor een maaltijd.
Je kunt kiezen. Uitzicht op hop of uitzicht op nog meer hop...Tja klinkt goed maar ja die man zn hop komt overal doorheen dus dan hebben we uitzicht op hop😱
Je kunt kiezen. Uitzicht op hop of uitzicht op nog meer hop...
Die dingen zouden verboden moeten zijn.Avond.
van mij mag de buurman wel weer op vakantie gaan. Net 24u thuis en zn vuurkorf brand al weer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.