Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge jaap en we maken ons hier weer op voor 29 graden.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Goedemiddag,

artikel dat in de winkel uit het assortiment is en wel nog online te krijgen is, online besteld. Zit de doos vol met artikelen voor een andere klant maar zit er wel de juiste pakbon (voor mij) in. Weer wat te regelen ;)
 
Middag Nicole en Tinoush. Tja ik hoorde het ook van het water en ben benieuwd hoeveel kuub er dan standaard inzit en vanaf hoeveel je dus meer moet betalen.
Nu is het hier een bepaald bedrag voor elke kuub ongeacht je verbruik. Maar ja met net 100 kuub zitten we niet zo hoog denk ik.
 
Middag.
Zal zo'n vaart niet lopen voor de particulier dat duurder worden van water.
En wel dan maar zelf regenwater opvangen en een grijs water systeem aanleggen kunnen we het water van de bakken ook her gebruiken
 
Middag Jaap en als het morgen koeler wordt en gaat regenen dan ga ik dansen want in de kamer loopt het nu op tot 26,5 en dat is geen doen meer.
 
Middag luitjes 27,5 graad binnen en duk bezig een vloer te leggen met vloertegels :ROFLMAO: (ja ik weet het ik, spoor niet maarja ik ben dan ook geen trein :ROFLMAO:
 
:koffie: hier 26,7 *C in huis dus weinig doen als zorgen voor voldoende vocht en op zijn tijd een ijsje.
 
Middag luitjes 27,5 graad binnen en duk bezig een vloer te leggen met vloertegels :ROFLMAO: (ja ik weet het ik, spoor niet maarja ik ben dan ook geen trein :ROFLMAO:
Ik ben blij dat je het zelf al zegt want anders deed ik het wel hoor;)

Nou ja morgen al enkele graden lager dus dan flink de boel open zetten en die warmte eruit jagen en een hangslot erop zodat het er nooit meer inkomt.
 
Avond, thee al op. Even afgekoeld onder de waterstraal, ook wel douche genoemd.
 
Moge Antje en de koele lucht is onderweg maar ja hier nog wel 26 graden vandaag en de warmte moet er ook weer eerst uit.
 
Ja het heeft hier ook gedonderd en net een klein beetje regen. Ik heb 83 druppels kunnen tellen.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅🌦️ 20*C 89% LV
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Ben en echtgenote
 
Goedemorgen

@benvo, proficiat! Wat ongelooflijk mooi geschreven en gecomponeerd!
 
Middag allemaal en van harte voor jouw en je vrouw Ben. Maak er een leuke dag van.
 
aloha allen

@benvo gefeliciteerd met jullie 50 jarig jubileum, op naar het volgende lustrum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan