Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge John.
 
Goedemorgen
Andijk 🌥️ 10*C
Gebeurt gewoon echt he.. zwager is piloot. Die zegt dat veel dingen getaped wordt
Klopt eens als begeleider/bewaker van een kostbaar item in een vrachtvliegtuig gezeten je krijgt toch wel een raar gevoel als je de boordwerktuigkundige met een rol ducttape naar achter zien rennen in de laadruimte :eek:
 
Moge Jaap en het wordt me weer duidelijk waarom ik niet ga vliegen :DD
 
Moge Jaap en het wordt me weer duidelijk waarom ik niet ga vliegen :DD
Och John ik loop nog steeds rond op deze aardbol dus ben er toch nog goed van af gekomen ;)
Maar het geeft wel een hele andere kijk op vliegen dat dan weer wel.
 
Moge Andre en val niet uit de boom.
 
Middag allemaal.
 
kon mijn wolfvis nergens vinden in de bak.... hele bak overhoop gehaald, hele scape kapot, banken verplaatst kasten verplaatst en alles. Ik helemaal in stres, semi ruzie met mijn vriendin. Zit dat stomme beest gewoon in een 2cm diameter stuk hout. Hoe dan.... :stom: ben heel blij dat ie nog in de bak zit maar uch....
 
Vergeet niet om nu dan wel een bloemetje voor je vriendin te kopen ;)
 
Goedemiddag
 
Middag Nicole en Nekko natuurlijk.
Cat GIF
 
Zo op de dag dat wij onze vrijheid herdenken past het ook om iedereen een fijne dag toe te wensen! Hierbij dus!
 
Avond allemaal.
 
Alles goed met Marcel ?
Ja hoor Stefan.

Gaat weer lekker. Een aantal vrije dagen gehad, dat geeft ook wat rust om zaken aan te pakken.

En sinds vandaag ook een nieuwe uitdaging aangenomen op het werk.
Contactpersoon tussen lab management en de afdeling Operational Intergrity (incidenten en veiligheid)

Is wel een passend voor mij, aangezien ik nogal scherp ben op die punten.
Heb de laatste tijd ook al een aantal zaken aangekaard, en opgemerkt.

Dus ook op het werk gaat het weer wat positiever.
 
Avond Marcel.
 
Och John ik loop nog steeds rond op deze aardbol dus ben er toch nog goed van af gekomen ;)
Maar het geeft wel een hele andere kijk op vliegen dat dan weer wel.
Is ook gewoon een koker van aluminium folie met een interieur erin.
 
Heb ik Albert nou gemist of ligt dat aan mij?
 
Ja. Je hebt niet gemist want ben dr nog niet eerder geweest. Nu ff bij moeders bezig met wat papierzaken voor taxi en zo
Veel succes Albert! Is een hele rompslomp.
 
Veel succes Albert! Is een hele rompslomp.
Valt mee. Regiotaxi. Papieren invullen en zo vaak gaat ze toch niet op pad. En zeker niet alleen. Mevrouw hoopt eind vd maand 90 te worden
 
Goedemorgen allemaal.
 
aloha allen
 
Goedemorgen
 
Moge Albert en Annemarie.
 
Goedemorgen John.
 
Moge Andre. Er zijn wat problemen op het forum met bv de chat en het is bij de techneuten neergelegd en het is dus onder de aandacht. Ik hoop dat eea snel is opgelost. Het typveld is ook opeens veel kleiner.
 
Het schijnt mistig te zijn. Hier is het stralend weer .
 
Hier is het flink mistig inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan