Moge John.
Klopt eens als begeleider/bewaker van een kostbaar item in een vrachtvliegtuig gezeten je krijgt toch wel een raar gevoel als je de boordwerktuigkundige met een rol ducttape naar achter zien rennen in de laadruimte 😱Gebeurt gewoon echt he.. zwager is piloot. Die zegt dat veel dingen getaped wordt
Och John ik loop nog steeds rond op deze aardbol dus ben er toch nog goed van af gekomen 😉Moge Jaap en het wordt me weer duidelijk waarom ik niet ga vliegen
haha helaas geld is op aan de vissenVergeet niet om nu dan wel een bloemetje voor je vriendin te kopen 😉
...en, viel dat mee? 😉
Waarom denk je dat ik blij ben dat we op dit forum geen geluid hebben want dan hoorden we de hele dag Antje haar stem galmen 😉...en, viel dat mee? 😉
Nou ik niet want samen praten wordt hier vast een zootje.Middag luitjes, ja een spraakforum mis ik wel een beetje 😆
Ja hoor Stefan.Alles goed met Marcel ?
Is ook gewoon een koker van aluminium folie met een interieur erin.Och John ik loop nog steeds rond op deze aardbol dus ben er toch nog goed van af gekomen 😉
Maar het geeft wel een hele andere kijk op vliegen dat dan weer wel.
Goedenavond John.Avond Marcel.
Ja. Je hebt niet gemist want ben dr nog niet eerder geweest. Nu ff bij moeders bezig met wat papierzaken voor taxi en zoHeb ik Albert nou gemist of ligt dat aan mij?
Veel succes Albert! Is een hele rompslomp.Ja. Je hebt niet gemist want ben dr nog niet eerder geweest. Nu ff bij moeders bezig met wat papierzaken voor taxi en zo
Valt mee. Regiotaxi. Papieren invullen en zo vaak gaat ze toch niet op pad. En zeker niet alleen. Mevrouw hoopt eind vd maand 90 te wordenVeel succes Albert! Is een hele rompslomp.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.