Friesian
Well-known member
Morgen Albert en John.
Hier begon de ellende na 6 uur dus ja we moeten even op de techneuten wachten. Ik dacht eerst dat het aan mn laptop lag dus die had ik al door het raam gedonderd maar ja daar lag het niet aan dus ik heb hem maar weer binnen gehaald. Moge Antje.Ja het typveld is kleiner. Maar nu blijft mijn tekst wel in het venster. Gisteren ging de tekst uit het venster. Zodat je onder het venster aan het typen was, en zag je dus niets. Todat je in het veld omhoog veegd. Dat is ook niet echt heel handig. Maar dat is nu dus niet meer. Daar om dit lange verhaal. Moest het even testen.
Ik dacht dat het aan de laptop lag gister dus ik alles updaten en cookies verwijderen maar niks geen effect. Maar ja vanmorgen bleek dat het niet aan de laptop lag dus ja mn inspanning ware voor niets. Maar ja de laptop is wel weer up to date zeg maar.Ach John, het valt ook allemaal niet mee.
Krijg die melding ook op de ipad. Maar ja, die moet ook geupdate worden. Maar deze melding ligt daar dus niet aan. Pfew.Goedemorgen is weer vakantietijd zeker forum weer behoorlijk van slag krijg o.a. een melding dat de browser verouderd zou zijn maar gebruik de laatste versie van Firefox dus das onzin. nou ja dan eerst maar koffie
Ja en dan merk je hoe strontverwend we zijn met een forum dat nagenoeg altijd goed functioneert.Middag forum lijkt weer in zijn oude doen 👍
Nou het scheelt dat het 5 minuten lopen is vanaf mijn huis dus opzich kan ik zo even heen en weerMiddag Antje en kijk alles goed na want als je iets vergeet kun je ook niet even terug denk ik.
Eet smakelijk.Middag, efkes mn visspullen gecheckt en maden gehaald. Vanavond moet het maar eens weer gebeuren,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.