Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja zonder de chat moeten we hier maar babbelen he.
 
Yep, handig zo'n topic om te kunnen ouwehoeren of praten tot heel Holland Limburgs lult.šŸ˜
 
In nood kunnen we ook de postduif nog inzetten.
 
Volgens mij hebben de postduiven deze weken vakantie en staan ze allemaal in de rij op Schiphol.
 
Nou ik heb eerst maar even boodschappen gescoord.
 
Goedemorgen. Wat een vrolijkheid hier! O de chat doet het nietā€¦ā€¦.
 
Moge Marcel en nee de chat werkt niet net als er meer functies nu hier niet goed werken.
 
Ja het typveld is kleiner. Maar nu blijft mijn tekst wel in het venster. Gisteren ging de tekst uit het venster. Zodat je onder het venster aan het typen was, en zag je dus niets. Todat je in het veld omhoog veegd. Dat is ook niet echt heel handig. Maar dat is nu dus niet meer. Daar om dit lange verhaal. Moest het even testen.
 
Ja het typveld is kleiner. Maar nu blijft mijn tekst wel in het venster. Gisteren ging de tekst uit het venster. Zodat je onder het venster aan het typen was, en zag je dus niets. Todat je in het veld omhoog veegd. Dat is ook niet echt heel handig. Maar dat is nu dus niet meer. Daar om dit lange verhaal. Moest het even testen.
Hier begon de ellende na 6 uur dus ja we moeten even op de techneuten wachten. Ik dacht eerst dat het aan mn laptop lag dus die had ik al door het raam gedonderd maar ja daar lag het niet aan dus ik heb hem maar weer binnen gehaald. Moge Antje.
 
Jee zeg bewerken is ook een gedoe en dat werkt half gebakken. Mn favoriete smiley s ook weg dus wat een ramp (LOL).
 
Ach John, het valt ook allemaal niet mee.
 
Ach John, het valt ook allemaal niet mee.
Ik dacht dat het aan de laptop lag gister dus ik alles updaten en cookies verwijderen maar niks geen effect. Maar ja vanmorgen bleek dat het niet aan de laptop lag dus ja mn inspanning ware voor niets. Maar ja de laptop is wel weer up to date zeg maar.
 
Goedemorgen is weer vakantietijd zeker forum weer behoorlijk van slag krijg o.a. een melding dat de browser verouderd zou zijn maar gebruik de laatste versie van Firefox dus das onzin. nou ja dan eerst maar koffie
 
Ik denk dat het forum een paar kroketten heeft gemist als avondeten en ontbijt en daarom van slag is..šŸ¤”
 
Goedemorgen
 
Moge binnenkomers en ik weet van de eigenaar dat eraan wordt gewerkt en dat het dus zijn aandacht heeft.
 
Heb je alles weer stuk gemaakt John?
 
Middag allemaal en ik heb maar aan 2 knoppen gezeten Liran.
 
Goedemorgen is weer vakantietijd zeker forum weer behoorlijk van slag krijg o.a. een melding dat de browser verouderd zou zijn maar gebruik de laatste versie van Firefox dus das onzin. nou ja dan eerst maar koffie
Krijg die melding ook op de ipad. Maar ja, die moet ook geupdate worden. Maar deze melding ligt daar dus niet aan. Pfew.
 
Middag forum lijkt weer in zijn oude doen (y)
Lunch tijd dan maar smakelijk allemaal :coffee::chef:
 
Middag binnenkomers.
 
Middag luitjes hier staat alles ingepakt voor de moederdagfair morgen, dat word vroeg op want inruimen is vanaf 08:00 uur en de ervaring leert dat je er tijdig bij moet zijn zodat je alles in alle rust kan opbouwen :koffie:
 
Middag Antje en kijk alles goed na want als je iets vergeet kun je ook niet even terug denk ik.
 
Middag, efkes mn visspullen gecheckt en maden gehaald. Vanavond moet het maar eens weer gebeuren,
 
Middag, efkes mn visspullen gecheckt en maden gehaald. Vanavond moet het maar eens weer gebeuren,
Eet smakelijk.

Maden burger is de toekomst.
 
Ik zeg proost.
20220506_163713.jpg
 
Middag Albert en dat is leuk grut zeg.
 
Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk.
 
Avond John.

Ik ga ook zo ff wat bakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan