Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd beter om ff naar te laten kijken.
Beter dan dat je erachter komt dat de remmen het niet doen als je van een dijk of heuvel afsjeest:eek:
Ja de fiets had een ruime 2 maanden geleden een servicebeurd maar was toen vergeten te melden dat ze naar de remmen moesten kijken, dus na enige tijd begon het toch wel link te worden dus afspraak gemaakt maar ook dat was ik vergeten dus nieuwe afspraak gemaakt, achja tis nooit saai met mij :LOL:
 
Avond Marcel.

Volgens mij was een stuk van een pond dan ook juist in prijs verlaagd om de prijs per kilo is gestegen:DD
??????
Ja de fiets had een ruime 2 maanden geleden een servicebeurd maar was toen vergeten te melden dat ze naar de remmen moesten kijken, dus na enige tijd begon het toch wel link te worden dus afspraak gemaakt maar ook dat was ik vergeten dus nieuwe afspraak gemaakt, achja tis nooit saai met mij :LOL:
Andere fietsenmaker nemen. Want bij zo'n servicebeurt meldt die van ons altijd dat er mogelijke gebreken zijn. Aan de andere kant, tegenwoordig kan je gemakkelijk aan een betere fiets komen. Door je slechte remmen wordt het gemakkelijk om tegen een auto op te rijden. Automobilisten zijn in dit land altijd schuldig wanneer ze onverhoopt tegen zo'n onverlaat aan rijden. Kijk en dan wordt het een verzekerings.... euhh..., sh*t, dat had ik hier helemaal niet moeten schrijven! Vergeet het dus maar!
 
Kijk en dan wordt het een verzekerings.... euhh..., sh*t, dat had ik hier helemaal niet moeten schrijven! Vergeet het dus maar!
Ben je gek, ik print dit uit en dan kan ik altijd laten zien aan de verzekering dat het zo is want de remmen op mijn fiets werken ook minder goed:DD;)

Middag Ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan