Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
119,680
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
En hier is dan weer een nieuw GDT .

Via de link kun je het oude GDT nog terug lezen:


Tevens is het hier niet toegestaan om een gif te posten en deze zullen worden verwijderd. Een gif kan als hinderlijk worden ervaren door leden van het AF. Voor een gif is een apart topic voor namelijk:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nogmaals een goede morgen.
 
Moggel Sander.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☁️ :br:1*C:br:89%LV
 
Moge Jaap en hier 5-6 graden.
 
Nou vrijdag extra werken (heb vakantie) er zijn wat zieke collega's, nu eens verzinnen hoe ik mijn beeldhouwproject ga aanpakken want dat is nog best een dingetje :koffie:
 
Ja middag, uitgewerkt alweer voor vandaag.
 
Kun je lekker in de tuin zitten Albert, ehhh o nee die tijd is voorbij;)
 
Kun je lekker in de tuin zitten Albert, ehhh o nee die tijd is voorbij;)
Nee John. Ben ff aan t lijmen geweest, en de ega geholpen met dekbed in hoes doen.
dus vanavond lekker schoon bedje om in en onder te slapen.
 
Ja hoes is soms een rotklus om alleen te doen dus wel ff handig als dat samen kan.
 
Ja ik heb altijd ruzie met die dekbedhoezen :LOL:

Nou inmiddels bedacht hoe en wat dus druk aan het beeldhouwen, nu maar even :koffie:
 
1670250086164.png
 
Middag
Zo boodschappen voor mens vis en poezen beest weer binnen en ingeruimd nu eerst :koffie:
Verschiet er iedere keer weer van de prijs verhoging van de boodschappen iets simpels als gerookte spek stukjes 0'50 cent duurder geworden.:eek:
Binnenkort maar in buurt overleg om zelf een varken en rund te slachten ;)
 
Middag Jaap en ik kijk al niet meer naar de prijzen want dan kom ik met niks thuis.
 
Middag
Zo boodschappen voor mens vis en poezen beest weer binnen en ingeruimd nu eerst :koffie:
Verschiet er iedere keer weer van de prijs verhoging van de boodschappen iets simpels als gerookte spek stukjes 0'50 cent duurder geworden.:eek:
Binnenkort maar in buurt overleg om zelf een varken en rund te slachten ;)
Ken je de kop van het varken in je aquarium knallen, ene edwin weet daar alles van :ROFLMAO:
 
Middag Jaap en ik kijk al niet meer naar de prijzen want dan kom ik met niks thuis.
Nou ik kijk wel naar de prijzen en koop een hoop producten niet meer, de kaas kilostuk is in prijs verdubbeld evenals het roomijs, dus die dingen koop ik niet meer
 
Nou roomijs koop ik wel hoor en ja dat is hier van 2,99 naar 3,39 gegaan.

eerst wat voetjebal kijken.
 
Ja hoes is soms een rotklus om alleen te doen dus wel ff handig als dat samen kan.
Het hangt weer van de hoes af, denk ik maar zo. Anderzijds hebben wij ook het winterdekbed in een dekbedovertrek gedaan. Waardoor het voor mij mogelijk wordt om u een meer verwarmde groet aan te bieden.
 
Gegroet Ben en ik voel de warmte hier helemaal hoor;)
 
Avond allemaal.
 
Alvast een goedenavond.
 
Avond Marcel.
Neem je toch 2x een pond. Is 2x de halve prijs.
Volgens mij was een stuk van een pond dan ook juist in prijs verlaagd om de prijs per kilo is gestegen:DD
 
Avond JW en ik zit al vanaf 5 uur op je te wachten hoor.
 
hahaha, dan heb je lang moeten wachten.
Ben ik dan zo belangrijk voor je?:smitten:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan