AquaJantje
Well-known member
Avond allemaal🙂
Goede-bijna-middag John,Middag allemaal en zelfs JW is alweer wakker.
Middag Ben en ik ben blij met je groet want ik zat er natuurlijk zoals elke dag al vanaf de vroege morgen op te wachten😉Zo, ik meen jullie een goedemorgen te moeten wensen. Maar gezien het tijdstip voeg ik daar dan meteen de rest van deze dag bij. Maak er een mooie dag van allemaal!
Daar past een nuttig advies bij; ik zou hier niet op wachten en al zeker niet op de vroege morgen! Desalniettemin zijn de groeten, als ze al komen, gemeend! 🙂🙂🙂Middag Ben en ik ben blij met je groet want ik zat er natuurlijk zoals elke dag al vanaf de vroege morgen op te wachten😉
Ach Ben, ik ben altijd vanaf een uur of 5 al op en ik heb heel veel geduld dus ik heb er geen moeite mee hoor😉Daar past een nuttig advies bij; ik zou hier niet op wachten en al zeker niet op de vroege morgen! Desalniettemin zijn de groeten, als ze al komen, gemeend! 🙂🙂🙂
Die blokken kon de eigenaar ook zo snel niet verklaren en oplossen maar goed dat is weg dus.Aangezien ik hier compleet gestoord werd van die grote lege blokken.
En bij youtube dat videos alleen afspelen als je op verversen klikt.
Heb ik maar een andere adblocker geinstalleerd. Nou, dat werkt perfect.
Die adblock+ die ik al jaren heb, heeft denk ik zijn beste tijd gehad.
Ja, ze zijn weg.Die blokken kon de eigenaar ook zo snel niet verklaren en oplossen maar goed dat is weg dus.
Avond heren en we gaan zo de ondergang van Ajax kijken.
Nee John.. PSV komt nog.Nou de 2e helft van Ajax gaan kijken is zonde van de tijd en je kan beter lekker vroeg het bed in gaan.
Tja, ik heb er een 20 min van gezien en was toen nog hoopvol maar ja na 30 min hadden ze weinig meer in te brengen lees ik en onze toppers krijgen een hele klus om nog door te gaan.Nee John.. PSV komt nog.
Morgen John,Moge JW en zet je tanden er maar even flik in dan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.