Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen. Even roomservice gespeeld met een kopje thee voor de ega.
 
Moge Albert en hoe gaat het met haar?
 
Gelukkig maar.
 
Ik denk dat ze het op t werk heeft opgelopen, meerdere cliënten en collega’s die sinds dit weekend ook positief getest zijn.
 
Ja dan lijkt me dat wel duidelijk en in dat soort situaties kan het snel gaan. Je kan het niet altijd voor zijn.
 
Moge Marc en Corne.
 
Hallo dan, lekker hollandse luchten hier, zon en wolken. Wel een frisse wind.
 
Hier schijnt de zon afgewisseld met af en toe wat bewolking.
 
Toeval dat Feyenoord ALWEER een thuiswedstrijd heeft geloot in de beker? En knvb stuurt het zo dat er geen Ajax fans komen mochten ze beide de finale halen (is nu dus uitgesloten), manipulatie? Alleen PSV moet wel opletten natuurlijk, Spakenburg uit altijd lastig.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.

Toeval dat Feyenoord ALWEER een thuiswedstrijd heeft geloot in de beker? En knvb stuurt het zo dat er geen Ajax fans komen mochten ze beide de finale halen (is nu dus uitgesloten), manipulatie? Alleen PSV moet wel opletten natuurlijk, Spakenburg uit altijd lastig.
Ja allemaal wel toeval maar ja dan wordt het denk ik Feyenoord-PSV in de finale en dan spelen ze dat op het kasteel om Feyenoord geen voordeel te geven🤣
 
Toeval dat Feyenoord ALWEER een thuiswedstrijd heeft geloot in de beker? En knvb stuurt het zo dat er geen Ajax fans komen mochten ze beide de finale halen (is nu dus uitgesloten), manipulatie? Alleen PSV moet wel opletten natuurlijk, Spakenburg uit altijd lastig.
Ik moet als Feyenoorder eerst nog maar eens zien dat we winnen van Ajax.
Die wedstrijd tegen Grunnn gister was ook echt een zaadpot hoor🙄
 
Ik moet als Feyenoorder eerst nog maar eens zien dat we winnen van Ajax.
Die wedstrijd tegen Grunnn gister was ook echt een zaadpot hoor🙄
Ja echt goed was het niet maar ja de punten tellen en Grunn moet opschieten om degradatie te voorkomen. Nou ja het is al jaren kommer en kwel hier dus ik kijk er niet van op.
 
Middag. Het was hier de week van de belastingdienst😕 Van de week al 2 aangiftes ingevuld ivm mijn vader en zonet mijn eigen aangifte, zijn we er hopelijk weer een poosje vanaf.
 
Het wordt moeilijker een moeilijker om er een te verzinnen. En dat terwijl er toch vele mogelijkheden zijn waar ik uit zou kunnen putten. Maar het moet er een zijn waar jullie een goed gevoel aan overhouden. Nou ja, deze dan maar: Hallo allemaal, zorg voor een fijne dag!
 
Middag Ben en hallo allemaal valt me een beetje tegen en misschien moet je morgen eens moi allemaal zeggen😉

Middag Thea.
 
Middag Ben en hallo allemaal valt me een beetje tegen en misschien moet je morgen eens moi allemaal zeggen😉

Middag Thea.
Probeer je het een beetje goed te doen krijg ik weer zo'n negatieve reactie. Misschien moet een van de beheerders (?) eens roepen dat het een goede zaak blijft om lief voor elkaar, beter nog, lief voor mij te zijn!
kusje.jpg
Face-blush.svg.png
 
Probeer je het een beetje goed te doen krijg ik weer zo'n negatieve reactie. Misschien moet een van de beheerders (?) eens roepen dat het een goede zaak blijft om lief voor elkaar, beter nog, lief voor mij te zijn!
Bekijk bijlage 357329Bekijk bijlage 357330
Laat ik alvast beginnen door moi tegen je te zeggen en inderdaad is die John een verschrikking en ik zal hem er op aanspreken vandaag:iloveyou:
 
Heb je kaartjes geregeld las ik net?😉
Ik was net bezig maar je was me net voor met het verwijderen:DD
Speedy Gonzales…ik dacht ff van waar is die post nou… komt dat ik net wakker ben, nou ja…wakker, ik sliep nog half
 
Haha, nou als het anders was geweest dan was ik geschrokken want als Grunn al een punt ergens pakt dan is dat een wonder. Ze staan niet voor niets derde (van onderen)🤣
Maar ja Ajax komt straks en Grunn kan me al heel lang gestolen worden.
 
Haha, nou als het anders was geweest dan was ik geschrokken want als Grunn al een punt ergens pakt dan is dat een wonder. Ze staan niet voor niets derde (van onderen)🤣
Maar ja Ajax komt straks en Grunn kan me al heel lang gestolen worden.
Nee he, ga nou niet zeggen dat je voor Ajax bent💔
 
Nee he, ga nou niet zeggen dat je voor Ajax bent💔
Je weet toch dat ik een verfijnde smaak heb:DD

Met de F1 ben ik ook al weer klaar want het wordt een seizoen zoals de vorigen met weer amper tot geen spanning vooraan. Dus ja we gaan zo maar wat voetjebal kijken nadat we net de 10km schaatsen hebben gezien.
 
Haha, nou als het anders was geweest dan was ik geschrokken want als Grunn al een punt ergens pakt dan is dat een wonder. Ze staan niet voor niets derde (van onderen)🤣
Maar ja Ajax komt straks en Grunn kan me al heel lang gestolen worden.
Nee he, ga nou niet zeggen dat je voor Ajax bent💔
 
Je weet toch dat ik een verfijnde smaak heb:DD

Met de F1 ben ik ook al weer klaar want het wordt een seizoen zoals de vorigen met weer amper tot geen spanning vooraan. Dus ja we gaan zo maar wat voetjebal kijken nadat we net de 10km schaatsen hebben gezien.
Als jij Ajax fan bent is dat het bewijs dat je überhaupt geen verfijnde smaak hebt🤭
Hou het voortaan maar lekker bij schaatsen:DD
 
Als jij Ajax fan bent is dat het bewijs dat je überhaupt geen verfijnde smaak hebt🤭
Hou het voortaan maar lekker bij schaatsen:DD
Nou we hebben net een hele goede rit van Schouten gezien JW. Dat was beter dan die armzalige pot van gister in Rotjeknor🤣:pp
 
Saai voor Max en Perez,maar prachtig met Alonso.
en Ajax scoort net de 1-0 uit een lucky situatie. hebben gewacht tot de F1 afgelopen was denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: als die er nog zit tenminste... denk een 20 jaar geleden daar geweest
      Terug
      Bovenaan