Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal🙂
Voor het eerst in weken weer eens kibbeling🤤
 
Middag allemaal.
 
Middag Thea en het is nog maar een grijze dag hier.
 
Ach ja zn gangetje hoor en met wat zon komt het vast goed:daisy:
 
Middag. Lekkere vrije training vd formule 1, Alonso op 1 en Max 2 op een paar cm. Gaat mooi worden vanmiddag.
 
Nou ik ga maar niet om een foto vragen JW😉
 
Middag John,
De kibbeling was weer lekker en de kapster is ook ff met de grasmaaier over mn hoofd geweest.
Ik zie dr dus eindelijk ook weer een beetje toonbaar uit:DD
Of je bent een pilletje vergeten of de werking van het genomen exemplaar is te sterk voor je... Een kapster met een grasmaaier.... Over de laatste zin zal ik geen uitspraken doen. 🙂🙂😉
 
Je zou kunnen denken dat ik mij niet aan een ochtend groet wil wagen maar dat is geenzins het geval. Hoewel in het geval van een dergelijke groet zou die niet een te vroege ochtenlucht moeten omvatten. Het moet tenslotte ook niet te gek worden. Voor vandaag wil ik mij toch maar beperken tot een later deel van de dag. Vandaar dat mijn groet als volgt wordt gegeven: Goedendag allemaal!
 
Goedendag Ben.
 
Smiddags.
 
Middag Albert.
 
Dat zou kunnen hoewel daar toch ook wel weer discussie over mogelijk is. Daar waar sommigen de voorkeur geven aan 's morgens blijken anderen de mening zijn toegedaan dat ook 's avonds in aanmerking komt. Mijn kunde schiet hier te kort zodat ik mijzelf hier van stemming zal onthouden. Dit idee is mede ook ingegeven om te sterke uitspraken, alwaar een zekere beheerder die ook nog een assistent zoekt, bezwaar tegen zal maken niet voor het aangezicht te stoten. Vaak heeft deze beheerder zich al uitgesproken voor met name gezapig gehouden uitspraken in de diverse topics. Wij als gehoorzame posters geven hier uiteraard graag gevolg aan. Maar dan toch; een uitspraak als "Smiddags" is niet van een zeker gevaar ontbloot. 't Is maar dat jullie het weten.
 
Dat zou kunnen hoewel daar toch ook wel weer discussie over mogelijk is. Daar waar sommigen de voorkeur geven aan 's morgens blijken anderen de mening zijn toegedaan dat ook 's avonds in aanmerking komt. Mijn kunde schiet hier te kort zodat ik mijzelf hier van stemming zal onthouden. Dit idee is mede ook ingegeven om te sterke uitspraken, alwaar een zekere beheerder die ook nog een assistent zoekt, bezwaar tegen zal maken niet voor het aangezicht te stoten. Vaak heeft deze beheerder zich al uitgesproken voor met name gezapig gehouden uitspraken in de diverse topics. Wij als gehoorzame posters geven hier uiteraard graag gevolg aan. Maar dan toch; een uitspraak als "Smiddags" is niet van een zeker gevaar ontbloot. 't Is maar dat jullie het weten.
Denk dat ik de volgende keer maar het woord ‘present’ post… net zoals vroeger op school bij de presentielijst of in het leger op het appèl..😉
 
Nog even en we gaan de titel maar weer aanpassen dan in het PT oftewel het Present Topic:DD
 
Denk dat ik de volgende keer maar het woord ‘present’ post… net zoals vroeger op school bij de presentielijst of in het leger op het appèl..😉
Nog even en we gaan de titel maar weer aanpassen dan in het PT oftewel het Present Topic:DD
Als oplettende lezer maak ik u allen er op attent dat elk begrip niet van gevaren is ontbloot... Er is altijd wel weer een sukkel die van een woord een verhaal maakt! 🙂🙂:smitten:
 
Als oplettende lezer maak ik u allen er op attent dat elk begrip niet van gevaren is ontbloot... Er is altijd wel weer een sukkel die van een woord een verhaal maakt! 🙂🙂:smitten:
Misschien moeten we dan het Moi Topic ervan maken:DD
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond allemaal,
Jammer dat de zaterdag zo snel weer om is:'(
Moeten we weer een hele week wachten...
 
Avond JW en dan heb ik nog goed nieuws voor je want ik weet dat je ook fan bent van de zondag en daarop hoef je nog geen dag meer te wachten🤣
 
Avond JW en dan heb ik nog goed nieuws voor je want ik weet dat je ook fan bent van de zondag en daarop hoef je nog geen dag meer te wachten🤣
Avond John:petjeaf:
Wat ontzettend lief van je dat je me weer probeert te troosten:iloveyou:
Na de zondag komt de maandag weer en daar wil ik nog even niet aan denken...
Ondertussen klamp ik me nog even vast aan de zaterdag:juggle:
Ik laat pas weer los als Feyenoord FC Grunn heeft ingemaakt:deal:
 
Goedemorgen.
 
Aloha allen
 
Aloha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: beetje als valisneria
      Terug
      Bovenaan