Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goodmorning JW.
 
Guten Morgen herr John,
Wie geht es Ihnen?
 
Hier is de vakantie begonnen.
Daarna nog 8 dagen werken, en dan is het klaar. Na ruim 17 jaar.
 
Oei het einde is dus daar in zicht Marcel.

Moge Corne en Marcel.
 
Goedemorgen:koffie:

Das een gevaarlijke uitspraak John
Kan zomaar een forse schuld opleveren 😱😉
Moge Jaap maar ja ik doelde meer op opbrengsten Jaap en niet op schulden:DD
 
Middag allemaal.
 
Donder toch op vvn!

De echte oorzaak is smartphone en gadgets in de auto. Zorgt voor veel te veel afleiding.
Zelfs handsfree bellen, geeft al teveel afleiding.

Nog ff en NL staat stil. 100 op de snelweg (traagweg) en dan ook nog 60 op de N wegen……je komt nergens meer.

 
Goedemiddag.
 
Goedemiddag! Nog 2 uurtjes en dan snel op huus an.
 
Donder toch op vvn!

De echte oorzaak is smartphone en gadgets in de auto. Zorgt voor veel te veel afleiding.
Zelfs handsfree bellen, geeft al teveel afleiding.

Nog ff en NL staat stil. 100 op de snelweg (traagweg) en dan ook nog 60 op de N wegen……je komt nergens meer.

Alles is relatief. Toen we met de trekschuit moesten kwamen we ook ergens. Afstanden, ook dat is een relatief begrip. Voor de mensen toen werden er afstanden afgelegd. Net zoals tijd... Want men nam de tijd. Zelfs dat opdonderen, ik heb me voorgenomen, ik doe ik op mijn tijd en ook de afstand ga ik zelf bepalen. 🙂🙂😉
 
De zon schijnt. Dat is geen nieuws want dat doet ze voorlopig altijd. Net zoals mijn groeten, ze blijven tot vervelens toe komen. Goedendag allemaal!
 
Middag
Donder toch op vvn!

De echte oorzaak is smartphone en gadgets in de auto. Zorgt voor veel te veel afleiding.
Zelfs handsfree bellen, geeft al teveel afleiding.

Nog ff en NL staat stil. 100 op de snelweg (traagweg) en dan ook nog 60 op de N wegen……je komt nergens meer.

Je hebt helemaal gelijk Marcel.
Men is niet meer bezig met aan het verkeer deelnemen met volledige aandacht.
Zolang fietsers als een blinde zich door het verkeer bewegen met het idee Och zo stoppen toch wel en ander weggebruikers niet bezig zijn besturen van het voertuig en alleen daar mee gaat ook de 60 km niet helpen of welke snelheid dan ook.
 
Jawel het is weer zover pauze en :koffie: thee mag ook
 
Middag, even voor de avondmaaltijd naar de winkel geweest, gelijk ook ingeslagen voor morgenavond.
 
Middag heren.
 
Dag John.
 
Het is weer een zonnige dag geworden.
 
Hier ook mist vanochtend maar dat trok inderdaad in de loop van de morgen al op.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.
 
Avond Marcel, hier lekker gegeten en nu relaxt op de bank.
 
Avond Marcel en ik ga lekker schaatsen kijken.
 
Zappen dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: volgende wordt pygmaues John 😀
      Terug
      Bovenaan