Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge JW.
 
Moguh John,
Heb je het noorderlicht nog kunnen zien daar in het hoge noorden?
 
Nee daar ga ik mn bed niet voor uit hoor.
 
Vanaf 5 uur is een acceptabele tijd😉
 
Moge Andre.
 
Moge Angela.
 
Middag allemaal.
 
@jessicapilon middag john! Weer geen meldingen maar nog is ontvolgd en gevolgd 😐 was gisternacht helemaal hyped omdat ik een vallende ster door het raam in de lucht zag ontploffen(super dichtbij). Ben nog even sterren gaan kijken en heb een foto bewerkt wat vinden jullie er van? 😁 Mooie foto van de grote beer 😄
 
Gmiddag.
 
Middag iedereen :petjeaf:
 
Middag Marc.
 
Ik zeg alvast goedenavond allemaal.
 
Avond. Gewerkt, en thuis gekomen voor het eten gezorgd. De ega ligt met griep horizontaal. Nu doe ik weinig meer vanavond.
 
Avond Albert en sterkte daar.
 
Thnx John.


waterstand weer doorgegeven. 35 kuub minder tov vorig jaar. Scheelt dus toch wel een heet waterkraan met boiler in de keuken, geen 200 liter verversen per keer in een 150cm bak en osmose draaien.
 
Wij zaten ongeveer gelijk aan het vorig jaar en ik meen iets van 105 kuub.
 
Thnx John.


waterstand weer doorgegeven. 35 kuub minder tov vorig jaar. Scheelt dus toch wel een heet waterkraan met boiler in de keuken, geen 200 liter verversen per keer in een 150cm bak en osmose draaien.
Hier was het 121 kuub. 2 kuub meer als jaar ervoor.

In mijn nieuwe huis komt er weer een boiler. Maar dan elektrisch. Omdat deze op de bg staat. Keuken op de 1e en badkamer op de 2e, komt er een circulatie systeem.
Dus gelijk warm water, zonder wachten.

Hier in huis, spoel ik zoveel water weg, eer het warm is.
Ze hebben de langs mogelijke weg gepakt…..
 
.

Hier in huis, spoel ik zoveel water weg, eer het warm is.
Ze hebben de langs mogelijke weg gepakt…..
Het is goed te merken dat we hier een nieuwe (hybride) kachel hebben, warm water is er binnen een paar seconden in de douche. Als de boiler hangt zal het gasverbruik nog wel minder gaan worden. Maar die installateur heeft het zo druk dat de offerte wel erg lang laat wachten.
 
Het is goed te merken dat we hier een nieuwe (hybride) kachel hebben, warm water is er binnen een paar seconden in de douche. Als de boiler hangt zal het gasverbruik nog wel minder gaan worden. Maar die installateur heeft het zo druk dat de offerte wel erg lang laat wachten.
Ik heb gelukkig nu een goede aannemer gevonden, die neemt mij een hoop geregel uit handen.
Die gaat de badkamer verbouwen. De CV eruit en boiler erin. Meterkast vernieuwen en extra groepen aanleggen.
En een warmtepomp systeem dmv airco units.
Badkamer en boiler komt gereed voor verhuizing.
Meterkast ook.
Warmtepomp leidingen en elektra ook. De units is nog afwachten. Maar dat kan ook later nog, als de leidingen er maar liggen.
 
Avond binnenkomers.
 
Goedenavond.
 
Drukke tijden breken aan dus Marcel.
 
Ik was er al bang voor, maar ja.
Mijn moeder heeft een nieuw modem gekregen. En ik zei nog, laat die man je ipad en iphone instellen op je nieuwe wifi.
 
Nou, dat werkt dus allemaal niet. En ze heeft nu internet via haar hotspot.
Snap er geen moer meer van.
Ik heb gezegd dat ze die monteur maar terug moet laten komen. Want er is geen wifi.
 
Ff lekker een trance energy cd opgezet. Die vibe neemt je helemaal mee.
Kost alleen een bierglas, want die trilde van de tafel….gelukkig was die al leeg.
 
Goedemorgen.
 
Aloha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: volgende wordt pygmaues John 😀
      Terug
      Bovenaan