Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag allen, het probleem zat m in een dns storing bij de provider, dat kon ik niet oplossen, had een kunstgreep kunnen uithalen, maar het overlijden van mijn schoonvader gisteren gaf mij helaas even andere prioriteiten, maar gelukkig doet alles het nu weer!
Fijn weekende allemaal,
gr. marcel
Sterkte!
 
Avond. Beetje sneeuwig hier. Gisteravond al een uur in een sneeuwbui naar huis gereden, das niet mijn ding. Vandaag ook weer wat sneeuw hier.
 
Avond. Beetje sneeuwig hier. Gisteravond al een uur in een sneeuwbui naar huis gereden, das niet mijn ding. Vandaag ook weer wat sneeuw hier.
Sneeuwt ook nog wel ff een tijdje door volgens buienradar. Het draait mooi in de rondte.
 
Avond Thea en hier sneeuwde het 80% van de tijd maar het bleef niet echt liggen op de wegen. Ik kon zonder problemen met de fiets naar de kapper.
 
Dag allen, het probleem zat m in een dns storing bij de provider, dat kon ik niet oplossen, had een kunstgreep kunnen uithalen, maar het overlijden van mijn schoonvader gisteren gaf mij helaas even andere prioriteiten, maar gelukkig doet alles het nu weer!
Fijn weekende allemaal,
gr. marcel
Sterkte Marcel.
 
Ze zeggen wel eens dat je eens een uitdaging aan moet gaan. En dat je daar sterker uit komt.
Laat ik het hopen.
Succes met alles daar. Hoop dat je niet nog meer verrassingen tegenkomt.
 
Dag allen, het probleem zat m in een dns storing bij de provider, dat kon ik niet oplossen, had een kunstgreep kunnen uithalen, maar het overlijden van mijn schoonvader gisteren gaf mij helaas even andere prioriteiten, maar gelukkig doet alles het nu weer!
Fijn weekende allemaal,
gr. marcel
Sterkte.
 
Dag allen, het probleem zat m in een dns storing bij de provider, dat kon ik niet oplossen, had een kunstgreep kunnen uithalen, maar het overlijden van mijn schoonvader gisteren gaf mij helaas even andere prioriteiten, maar gelukkig doet alles het nu weer!
Fijn weekende allemaal,
gr. marcel
Gecondoleerd.
Sterkte gewenst!
 
Succes met alles daar. Hoop dat je niet nog meer verrassingen tegenkomt.
Je komt van de regen in de drup.

Om het positief te bekijken. Het is een uitdaging. En het komt vast wel goed.

Slaapkamer is geheel behangen, en het is erg mooi geworden. Dus behangen kan ik nu ook.

In de stromende regen al rennend met een doos vlaai, kwamen we onze buurvrouw tegen.
Heel hartelijke vrouw. Woont er al 25 jaar.

De aannemer heeft vandaag het dak bekeken, dat heeft een paar aandacht puntjes nodig.
Maar niet ernstig.
Het lek wat zorgt voor druppels in het cv hok, is ook gevonden.
Bij de vernieuwing van de badkamer (medio 2000) is er een bout door de regepijp geboord.
Dus dat lekt daar al een hele poos.
 
😱


Das fijn.


Dat huis maakt nog een positief persoon van je ;)):DD
Ja, moet ik anders maar blijven janken? Dat schiet ook niet op.

Ik doe het voor de wederhelft. En ook wel een beetje voor mezelf.
De plek voelt heel goed. Het is een leuk huis.
Maar het huis heeft echt wat liefde en aandacht nodig. Dat is 20 jaar niet gedaan.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.

Fijn weekend gewenst....
 
Moge Annemarie en Marc.
 
Een koude goedemorgen.
 
Hier lekker warm hoor...
 
Brrrr…

680BBCF9-5BB0-40D3-BB23-1C0EB7FB767C.png
 
Moge Albert en hier is het -5.
 
Bleh, even de autoruiten vd auto vd ega, en van de Mokka vrijgemaakt van ijs en sneeuw.
ze gaat weer werken vandaag, en ik straks even langs de glasbak en de winkel voor wat zaken.

verder vandaag even het vriesvak vd koelkast schoonmaken. Spul kan vanmorgen nog wel even buiten staan in de ‘vrieskou’.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Mogge maar weer, boodschappen weer binnen voor een lang weekend, tot woensdag hoeven we niet te verhongeren.
nu eerst maar ff met het klusje van het vriesvak besig, dan kan die weer aan.
 
Moggel Albert en hier zijn we ook al terug van de winkel.
 
Moge JW en ik hoop niet dat je al bent vergeten wat ik eerder zei, overmorgen is het maandag:DD:sorry:
 
Moge JW en ik hoop niet dat je al bent vergeten wat ik eerder zei, overmorgen is het maandag:DD:sorry:
Weet je wat wij altijd zeggen tegen mensen die zo praten? Je verlangt naar je dood? T gaat al snel genoeg John.
niet zo gehaast leven.
 
Moge JW en ik hoop niet dat je al bent vergeten wat ik eerder zei, overmorgen is het maandag:DD:sorry:
Zie het commentaar van mn bovenbuurman:DD
Het is dat ik gisteravond bij de Zwolse grens gestopt ben, anders had ik......
Affijn, fijne zaterdag iig🤭
 
Goede morgen van uit een koud maar ☀️ Andijk.
Nu eerst maar :koffie: dan de twee meter maar weer verversen en schoonmaken.
 
Moge Andre.
 
van t zomer maar eens weer een keer naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest. Zag op FB dat Van Wolveren daar een bak aan het bouwen was van 9mtr! Met zo’n 13.000 liter water. Ben wel benieuwd wat ze daar van maken.

en nu een broodje of wat eten, krijg trek na alle klusjes. En dan nog ff door het huis met de stofzuiger en Swiffer. Dan is t klaar als de vrouw terug komt van t werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan