Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Goedemorgen
brr behoorlijk onrustig buiten 💨 veel wind hier zeg gerust maar een lichte storm 58 km/u
 
Mogguh! Er staat idd een behoorlijke woei! Net lekker uitgewaaid tijdens de wandeling met de honden.
Nu nog maar ff snel een bakkie en dan maar aan het werk.
 
Moge heren. Hier waren de schilders voor de aardbevingsschade in 45 min klaar. Kortom muur netjes opnieuw geverfd en wij krijgen een overlastvergoeding van 685 euro.
Zo snel heb ik nog nooit 685 euro verdiend:DD
 
Moge heren. Hier waren de schilders voor de aardbevingsschade in 45 min klaar. Kortom muur netjes opnieuw geverfd en wij krijgen een overlastvergoeding van 685 euro.
Zo snel heb ik nog nooit 685 euro verdiend:DD
Das snel verdienen John nu maar hopen dat de scheuren niet groter worden :juggle:al hoewel dat dan wel weer geld oplevert:unsure::deal:
 
Das snel verdienen John nu maar hopen dat de scheuren niet groter worden :juggle:al hoewel dat dan wel weer geld oplevert:unsure::deal:
Die zaten er al jaren en eerst gaf de woningbouw ook aan dat het waarschijnlijk alleen in het stucwerk zat en deed er niks mee maar ja nu gooien ze het op aarbevingsschade.
Nou ja komt ons wel goed uit met zo n royale overlastvergoeding en de muur is weer netjes gewit.
 
Die zaten er al jaren en eerst gaf de woningbouw ook aan dat het waarschijnlijk alleen in het stucwerk zat en deed er niks mee maar ja nu gooien ze het op aarbevingsschade.
Nou ja komt ons wel goed uit met zo n royale overlastvergoeding en de muur is weer netjes gewit.
baal dan woon ik in de verkeerde provincie want scheuren te over hier in het pand
1678699203959.jpg
:DD;)
 
Ja die is wel wat erger dan wat we hier hadden want dat was een haarscheurtje van 1 meter max.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en ga wat eten.
 
De wind waait hier. En dat doet ze flink! Zoals de weerman heeft vertelt zal naar verwachting deze wind een relatieve warmte mee voeren vanuit zuidelijke streken. Mijn buiten thermometer vertelt me dat het zo'n 14 graden is waar mijn lichaam het trouwens nog niet mee eens is. Toch ga ik ook een warme groet naar jullie richting blazen: Een fijne dag allemaal!
 
Zaterdag heb ik geklust bij m'n zoon thuis. Een heel nieuwe wand geplaatst. Dat is werk waaraan ik totaal niet gewend ben, bovendien merk ik dat mijn lichaam het daar toch moeilijk mee heeft. Al nam mijn zoon de al te zware zaken onmiddellijk over. Mijn respect voor bouwvakkers is weer aanzienlijk toegenomen naast het besluit om geen werk in die richting te zoeken...
 
Middag Ben en je bent weer goed bezig geweest.
 

Middag.
Ben toch je bent met pensioen toch dan moet je zoiets niet meer doen en zeker op jouw leeftijd niet:sorry:
En dan willen die idioots in Den Haag de pensioenleeftijd nog verder op schroeven.
Totaal geen besef van deze zware beroepen :madd:
 
Middag Jaap en het als maar meer stormen hier.
 
Ja het voelt wel lekker aan en al helemaal ivm de vorst van de vorige dagen.
 

Middag.
Ben toch je bent met pensioen toch dan moet je zoiets niet meer doen en zeker op jouw leeftijd niet:sorry:
En dan willen die idioots in Den Haag de pensioenleeftijd nog verder op schroeven.
Totaal geen besef van deze zware beroepen :madd:
Een zwaar beroep heb ik nooit gehad. Toch MOEST ik op mijn 65ste afscheid nemen van m'n baan. Het heeft wel een poos geduurd voordat ik daar aan gewend was.
 
Een goede ‘waai-niet-weg dag’ allemaal.
 
Middag Albert.
 
Middag John.
 
Avond allemaal.
 
Goeiedag
 
Hallo Albert.
 
Goedeavond samen....
 
No problemo, als de rest je weer te binnenschiet dan laat je het me maar weten want ik heb geen haast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan