Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Een zwaar beroep heb ik nooit gehad. Toch MOEST ik op mijn 65ste afscheid nemen van m'n baan. Het heeft wel een poos geduurd voordat ik daar aan gewend was.
Tja Ben dat verplicht met pensioen heb ik al nooit begrepen als het gaat waarom dan niet en nu moet iedereen ongeacht zijn beroep door tot zijn 67.5 en wie weet nog langer.
Natuurlijk zijn er beroepen waar dat prima gaat maar anderen niet
Daar zou eens beter naar gekeken moeten worden en dat verplicht door moeten gelijke van tafel wil je het zelf en gaat dat prima maar laat mensen de vrije keuze.
helaas scheren ze iedereen over de zelfde kam daar in den haag.
 
Die zaten er al jaren en eerst gaf de woningbouw ook aan dat het waarschijnlijk alleen in het stucwerk zat en deed er niks mee maar ja nu gooien ze het op aarbevingsschade.
Nou ja komt ons wel goed uit met zo n royale overlastvergoeding en de muur is weer netjes gewit.
Ja en daarom is dat aarbeving dossier ook zo’n koppijn geval.
Want nu zie je dus, dat weer geld is wat verkeerd besteed wordt. En dat zo’n woningbouw de boel belazerd.
Jammer voor de mensen wier hun huis echt op instorten staat.
 
Avond stroomgebruikers, aardbevingsslachtoffers, verbouwers, en mensen die het rustig aan mogen doen.
 
Ja en daarom is dat aarbeving dossier ook zo’n koppijn geval.
Want nu zie je dus, dat weer geld is wat verkeerd besteed wordt. En dat zo’n woningbouw de boel belazerd.
Jammer voor de mensen wier hun huis echt op instorten staat.
Nou de man van de img of hoe dat ook heet die gaf bij de inspectie zelf al aan dat ze zouden het proberen om het op aardbevingsschade te gooien. De woningbouw wist al jaren van de scheurtjes in dat stucwerk en had al aangegeven er niets aan te doen.
Mensen in het aarbevingsgebied hier kunnen als eigenaar ook rond de 10000 krijgen om aan de woning te besteden aan bv zonnepanlen of een warmtepomp terwijl dat niet kan als je elders woont. Tja ook met 2 maten meten denk ik.
Sinds die regeling er is hebben alle koopwoningen hier zonnepanelen op het dak liggen.
 
Nou de man van de img of hoe dat ook heet die gaf bij de inspectie zelf al aan dat ze zouden het proberen om het op aardbevingsschade te gooien. De woningbouw wist al jaren van de scheurtjes in dat stucwerk en had al aangegeven er niets aan te doen.
Mensen in het aarbevingsgebied hier kunnen als eigenaar ook rond de 10000 krijgen om aan de woning te besteden aan bv zonnepanlen of een warmtepomp terwijl dat niet kan als je elders woont. Tja ook met 2 maten meten denk ik.
Sinds die regeling er is hebben alle koopwoningen hier zonnepanelen op het dak liggen.
Dat is goed voor de dynamische tarieven.
 
ik zag in de Essent Manager dat ik het maandtarief kan aanpassen maar €0. lekker niet hoor. Blijf gewoon betalen wat we normaal betalen als maandbedrag. Laat ze maar terugbetalen.
 
Een goedenacht allemaal.
Oei, ik liep 4 pagina’s achter. Niet meer bij gelezen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen
 
Middag
ik zag in de Essent Manager dat ik het maandtarief kan aanpassen maar €0. lekker niet hoor. Blijf gewoon betalen wat we normaal betalen als maandbedrag. Laat ze maar terugbetalen.
Doe je goed Albert.
Hier bij Vattenfall is de eene maand je kan het bedrag verlagen om vervolgens de ander maand te lezen verhoog uw bedrag(en dan niet zon beetje ook) soms wel met honderden Euro,s
Mooi laten staan en zelf na cijferen hoe of wat per maand.
 
Middag allemaal.
 
Middag mensen, dat was t alweer voor vandaag.
 
Middag Albert.
 
Goedemiddag John.
 
Het is zonnig maar fris door de wind.
 
Middag allemaal en je merkt dat het nu alweer een stuk frisser is buiten en dat we een koude nacht gaan krijgen.
 
Avond allemaal.
 
Avond allemaal!.

Zaterdag dan echt mijn bak ophalen. Ligt het hout gelukkig niet voor niks al in te wateren in het bad.
 
Avond, fris gedoest op de bank met n bakkie thee.
 
Avond. Hier lekker warm gedoest. En met kop thee op de bank.
 
Avond heren van het goede leven.
 
Zit net ff op de energie app te kijken.
In m’n nieuwe huis wordt nu al 3x zoveel € erdoor gejaagd dan hier.
Hier 136 kwh deze maand.
Daar 5 kwh en 34 m3 gas. Ben blij dat die plofketel er zo uit gaat.
 
Goed leven? Ja, werken we heel hard voor.. ;) we leven, en of t goed is… hangt van veel af… o.a. Op wie stem ik morgen?
Ik heb geen aandelen, dus 1 partij valt al af…..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan