Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Andre en hier heeft het aan de auto s te zien wat gevroren.
 
Goedemorgen allemaal🙂
Allemaal weer veel sterkte/succes/plezier gewenst met deze nieuwe werkweek (zelf doorhalen wat niet van toepassing is):DD
 
Moge JW en nog maar 4 dagen na vandaag en dan is het weekend hoor.
 
Mogguh.
Vandaag weer een dagje op een vestiging van het leger des heils aan de gang. Ben benieuwd wat we nu weer gaan meemaken 😁
 
Moge Noaber en je kan in elk geval een bijdrage doen als je daar bent😉
 
Moge binnenkomers. De zon schijn alweer lekker buiten maar het is nog fris met 2 graden.
 
Moge binnenkomers. De zon schijn alweer lekker buiten maar het is nog fris met 2 graden.
Yes! Eindelijk een x de zon net als bij jou 😜
En zelfs nog iets warmer ook 3.5 graden
 
Goedemorgen :brk:brk Koud buiten
 
Na al die ochtend groeten voeg ik daar mijn middag groet graag achteraan. Tenslotte een juiste volgorde is nooit weg. Goedemiddag allemaal en voor daarna alvast, en dat is niet te vroeg maar wel gewoon passend: Goedendag allemaal.
 
Weer een stukje nostalgie weg:

 
Weer een stukje nostalgie weg:

Ja, en een ander bekend persoon. Thijs Slegers, perschef PSV.
 
Middag Albert en ik las het al inderdaad. Veel te jong met nog geen 50 jaar.
 
Een goedemiddag,lekker tussen de hagel- en sneeuwbuien snel naar huis gefietst. Omgekleed, en straks richting Zwolle.
de zoon ophalen bij zn school, en mn vrouw bij een andere Hogeschool oppikken. En dan door naar een restaurant om lekker uit eten te gaan ter gelegenheid van.
 
Middag Albert en ik wens jullie alvast smakelijk eten.
 
Goedemiddag,
drukke dagen achter de rug maar nu even in de relaxstand en bij lezen op het forum!
 
Heb ik ook even gedaan, dat lezen op het forum. Kennelijk had ik nog een aantal goedemorgen, mogge's en vergelijkbare groeten gemist. Zo, dus even bijgelezen en alles klopt weer! 😉
 
Of het ook zinvolle inbreng is weet ik niet maar ik wens iedereen een goedenavond.
 
Goedemorgen :brk:brk Koud buiten
Dat kun je wel zeggen.

En dan lekker met handen in een cementkuip de aquariumbodem uitwassen.

Nou, ik kan je zeggen. Dat is geen hobby van mij.

Maar goed, nu ligt de bodem hier in huis te drogen op 2 strandlakens op de vloer.
En heb de vloer maar lekker opgestookt. Nu 23 graden in huis. Dus, koud heb ik het niet meer.
 
Vanmiddag waren de kopers even op bezoek. Die wilde wat maten weten en wat dingen bespreken.

Ze waren heel blij om in huis te zijn. En de keuken vinden ze prachtig. De tuin ook trouwens.
Ze komen binnenkort al wat potten in de tuin zetten. Want hun huis is al eerder verkocht.
Ze vroegen nog wat dokumenten voor evt garantie. Heb ze de tas in de meterkast laten zien. Zit alles in.
Zelfs de blikken verf heb ik nog.
 
Avond, we zijn weer aanbeland op de thuisplaat. Heerlijk buikje rond gegeten met lekkere dingem.
dus ik denk dat het vanavond geen taartje wordt bij de thee.
 
goede bekomst en nog van harte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: volgende wordt pygmaues John 😀
      Terug
      Bovenaan