Yes! Eindelijk een x de zon net als bij jou 😜Moge binnenkomers. De zon schijn alweer lekker buiten maar het is nog fris met 2 graden.
Word niet altijd gewaardeerd hoor hahaha.Moge Noaber en je kan in elk geval een bijdrage doen als je daar bent😉
Nou lekker dan. Dan loop ik met de Kerst als ze weer in de stad collecteren maar doorWord niet altijd gewaardeerd hoor hahaha.

Overmorgenavond kan ik zeggen dat ik overmorgenavond weekend hebMoge JW en nog maar 4 dagen na vandaag en dan is het weekend hoor.

Weet je wat je zondag kan zeggen?Overmorgenavond kan ik zeggen dat ik overmorgenavond weekend heb![]()

Ja, en een ander bekend persoon. Thijs Slegers, perschef PSV.Weer een stukje nostalgie weg:
https://www.nu.nl/media/6256995/kom...nisch-duo-van-kooten-en-de-bie-overleden.html
Ik zou me beperken tot de zinvolle inbreng dus als je de mijne leest dan mis je verder niets denk ik🤣en bij lezen op het forum!

Wordt het Goeden Dag Topic, zie mijn inbreng hierboven, wel erg kort.....Ik zou me beperken tot de zinvolle inbreng dus als je de mijne leest dan mis je verder niets denk ik🤣![]()
Dat kun je wel zeggen.GoedemorgenKoud buiten
Jij hebt toch ook geen hobby sNou, ik kan je zeggen. Dat is geen hobby van mij.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.