Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond vissen opruimer. Kale boel zo.
 
Dat kun je wel zeggen.
Het begint nu allemaal erg dichtbij te komen.
 
Zo, gordijnen dicht. Zie ik de donkere wolken ook niet meer buiten.
 
Sjonge… waren dr maar meer ziek vd Voetballers, hadden ze deze wedstrijd uit kunnen stellen… wat een afgang vanavond.. slaapkoppen.
 
tv uit en gaan slapen joh....
 
Goedemorgen allemaal.
 
Sjonge… waren dr maar meer ziek vd Voetballers, hadden ze deze wedstrijd uit kunnen stellen… wat een afgang vanavond.. slaapkoppen.
Mooie reactie van Koeman en maandag moet het gebeuren. Tja, tegen een land dat voetbalt op het nivo van Ijselmeervogels zal dat ook wel niet zo lastig zijn en mag het wel 8-0 worden.

Inderdaad een slappe hap die de hele wedstrijd niets heeft weten in te brengen.

 
Dit is ook weer triest op de eerste dag maar het was een flinke klapper te noemen.

 
Mogguh. Drukke dag vandaag. De ega gaat naar een reünie van de opleiding verpleegkundige die ze gehad heeftl, voor de 30e keer op rij.

en ik mag boodschappen doen, taart en hapjes halen want morgen vieren we haar verjaardag (maandag is ze jarig),
 
Moge Albert en alvast gefeliciteerd met de ega want dan kan ik dat niet vergeten.

Moge Annemarie.
 
Aloha Annemarie, en mogge/middag John. (Tja, je kan nooit vroeg genoeg zijn he).🙂
 
Morguh allen,
Hopelijk beetje droog vandaag hier, familie komt langs en om nou de hele dag met 9 man op een studentenkamertje te zitten is ook zo wat:DD
 
Zo, de meeste boodschappen binnen. Straks nog ff richting Hardenberg langs de Hema voor wat bestelde taarten en de poelier voor een Tapasschaal. En uiteraard een bossie bloemen halen voor de leuk.
 
Moge binnenkomers.
 
Goede morgen eerst maar :koffie:
Dan het slechte weer trotseren om boodschappen te doen
Pff Lente lijkt meer op herfst hier 🙁
 
Moge Jaap en hier hebben we af en toe en soms wat motregen.
 
Ik las en hoorde het al en triest verlies inderdaad.
 
Zo dan, tussen de buien door is het aardig weer…. :regen::daisy::regen::daisy:

taart un huis, hapjesschaal… en het ruikt me toch lekker bij die poelier in de winkel… je moet je echt inhouden om niet van alles mee te nemen.. en uiteraard een flinke bos bloemen op het aanrecht.

straks met de zoon een broodje hamburger weghappen, dan kan hij ook naar zn werk daarna,
 
Met de regen valt het hier mee maar ja ik kijk toch lekker de MotoGP.
 
Middag zo boodschappen binnen.
Weer viel mee zon ⛅ en harde wind regen bleef uit.🙂
Nu uitbuiken van Tosti ham/kaas/spek met kop thee
 
Middag Jaap. Hier ook droog maar de zon heeft het lastig.
 
Erg mooie 14 e plek voor nieuweling Colin Veijer in de Moto 3 en dat al in zn eerste optreden.
 
Nou Bo op een nette 10e plek dus kijken of ze dat morgen kunnen voortzetten.

In elk geval beter dan wat we gister zagen van Oranje🤣🤣
 
Avond Marcel. Druk bezig met verhuiswerkzaamheden?
 
Goeie dag saamn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: oke, wel vreemd
      Terug
      Bovenaan