Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh allemaal.
Had eigenlijk weekend maar toch nog ff werken.
Straks ff richting den Bosch
 
Moge Noaber en werkse voor straks.
 
Dat komt wel goed denk. 2 kleine klusjes 1 dus in Den Bosch de ander in Arnhem. Hopelijk weer beetje op tijd thuis
 
Goedemorgen.

Straks maar eens wat vissen vangen.
 
Moge Marcel en hou er rekening mee dat er een stevige wind staat aan de waterkant😉
 
Mogge. Bijna wiekent. Nog 2,5uur aan het spelen met de computer en een borduurmasjien.
 
Moge Albert en JW.
 
Middag John,
Al weggewaaid in het hoge noorden?
 
Middag JW en het waait maar niet echt hard dus ik ga nu het droog is maar ff naar Frits toe.
 
Middag weekend, @sailjo die link ken ik. ben al jaren volger…. Mn werkgever ligt vandaag ook weer in een vogelhut, is sinds enkele jaren een echte vogelaar.
 
Het klimaat in ons land wijzigt zicht. De zeer hete zomers, we kennen ze inmiddels. Hier past een natte moesson bij waarin we nu kennelijk vertoeven.... Toch maar weer een droge groet en voor diegene die dit past een natte zoen; een fijne dag allemaal!
 
Nou, t zonnetje schijnt hier heerlijk tot nu toe. Dus… ik ga maar ff met het water spelen van de Lido.
 
Middag weekend, @sailjo die link ken ik. ben al jaren volger…. Mn werkgever ligt vandaag ook weer in een vogelhut, is sinds enkele jaren een echte vogelaar.
Ik weet niet of mijn ex baas van vogels houd. Maar hij heet vogelaar van achter….
 
Zo, onderhoud alweer klaar. Dat is het voordeel van een kleinere bak. 30 liter water eruit, wat poetsen en blaadjes knippen. En weer bijvullen met regenwater (Voldoende voorraad in de ton).

dus nu in relaxstand rest vd dag.
 
Hier vandaag 2 bakken gedaan en al levendvoer gehaald dus ik heb mn taak weer volbracht.
 
Even wachten op een droog moment, en dan op fietsie even naar de apotheek voor een voorraadje medicijnen.
 
Hier nog geen regen gezien en lekker zonnig. Tot dusver dan.
 
Hier nog geen regen gezien en lekker zonnig. Tot dusver dan.
Buitje net gehad kwartiertje terug. Dus ff snel op fietsie. 2 minuten heen en 2 terug. Hoef er vandaag niet meer uit. Morgen weer Voor een paar zaken voor t weekend.
 
Nou, dat verversen valt eigenlijk best wel mee.

Ben al sinds vanmorgen bezig met het aquarium.
De vissen zijn al uit logeren.

Ben blij dat ik een water stofzuiger heb, maakt het een stuk makkelijker om de bodem eruit te krijgen.
 
Wanneer denk je dat ze weer naar huis kunnen marcel?
 
Avond allemaal en een slecht begin van de MotoGP want op de eerste dag wordt er al een coureur na een flinke val afgevoerd met de ambu en alles ligt nog stil .
 
Goedenavond, hoe is het ermee?
Vanmiddag op bezoek geweest en het hoosde dusdanig dat ik lang ben blijven hangen. Hoefde de straat maar over maar het was anders zwemmen geweest.
 
Avond binnenkomers en hier was het een droge en erg zonnige dag.
 
Tussen de buien door was het aardig zonnig.
Alleen iedere keer, dat ik buiten moest zijn…..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan