Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en heb je lekker kunnen uitslapen?
 
Middag. Broodje of 3 eten en dan nog even tot half 3 bezig. Dan zit deze werkdag voor mij er ook weer op.
 
Middag allemaal.
 
In de middag wandel ik graag, meestal flink doorstappen tot zo'n anderhalf uur. Zo dus ook vandaag. Het zonnetje scheen aanvankelijk vriendelijk maar na zo'n 3 kwartier verschenen er niets goeds belovende donkere wolken boven me. Die hun belofte ook meteen waarmaakten met een flinke regenbui. Opzij kijkend merkte ik iemand op met een boottrailer met daarop een boot. Hij klom erin en een hond sprong erachteraan. Plensbuien, een boot waar mens en dier in verdwenen dat is een ongunstig omen. Ik meen te weten dat er eerder eens iets, wel lang geleden, dergelijks slecht afliep. Dus gauw richting huis! Waar bij mijn voordeur uiteraard de regen de zon weer een kans gaf... Niettemin wens ik jullie allemaal een fijne dag!
 
In de middag wandel ik graag, meestal flink doorstappen tot zo'n anderhalf uur. Zo dus ook vandaag. Het zonnetje scheen aanvankelijk vriendelijk maar na zo'n 3 kwartier verschenen er niets goeds belovende donkere wolken boven me. Die hun belofte ook meteen waarmaakten met een flinke regenbui. Opzij kijkend merkte ik iemand op met een boottrailer met daarop een boot. Hij klom erin en een hond sprong erachteraan. Plensbuien, een boot waar mens en dier in verdwenen dat is een ongunstig omen. Ik meen te weten dat er eerder eens iets, wel lang geleden, dergelijks slecht afliep. Dus gauw richting huis! Waar bij mijn voordeur uiteraard de regen de zon weer een kans gaf... Niettemin wens ik jullie allemaal een fijne dag!
Klinkt in iedergeval als een lekkere wandeling! Als je je niet aan de regen stoort, verdwijnt soms ook het vervelende gedeelte er aan. Ik probeer wel eens te denken oh wat lekker eigenlijk zn plensbui, lekker fris is een keer, en de plantjes die water krijgen, en kijk nou al die mensen die rennen om te schuilen! Ben niet gemaakt van suiker, smile op me gezicht trekken en dan is flink gekke gezichten krijgen van mensen die boos zijn door alle nattigheid. Is toch best grappig al die vragende gezichten soms. En dan is de regenbui in eens voorbij en als het zonnetje dan in eens doorbreekt voel ik me bijna herboren 😁

Het is net als of mensen denken dat zitten mokken om een regenbui en een natte jas zin heeft, de regenbui duurt er niet korter opz hoe eerder je er bij neer legt van oke, dit overkomt me dit zijn de gevolgen maar we moeten het er mee doen hoe eerder het lukt om het vervelende los te laten 😄
 
Middag ben en Don en hier is het veelal zonnig en nog droog ook.
 
Jazeker.

Mij zul je voorlopig niet meer voor 7 uur ‘s ochtends zien.
Nou dat betreur ik dan wel weer want elke morgen om half 6 zat ik op je groet te wachten:DD
Misschien moet ik dan ook maar later opstaan.
 
Dat lukt me niet echt want elke dag tegen 5 uur gaan mn ogen open en slapen lukt dan niet meer.
Als je later naar bed gaat, dan lukt dat wel.

Trouwens as Zondag zal het ook wel lukken….
 
Als je later naar bed gaat, dan lukt dat wel.

Trouwens as Zondag zal het ook wel lukken….
Haha, ja dan wordt ik eindelijk een keer een uurtje later wakker (als het goed is).
Ook al ga ik later naar bed dan nog gaan mn ogen om 5 uur open. Met oud en nieuw was het half 1 en ik dacht ja morgen vast minder vroeg wakker maar ja dat was verkeerd gedacht.
 
Middag.. oeps ik maak me alweer op voor de klagers over dat ene uurtje welke het bioritme zou verstoren,..,:sorry:
 
Avond allemaal.

Middag.. oeps ik maak me alweer op voor de klagers over dat ene uurtje welke het bioritme zou verstoren,..,:sorry:
Ach ja ik heb er ook geen problemen mee maar ja sommigen wel als ik het mag geloven.
 
Laatst bewerkt:
Nou volgens mij slaapt iedereen in het GDT:DD
 
Nope zit te spelen met de verlichting. De maan schijnt nu mooi in de bak
 
Avond Noaber en dan hebben de kids morgen weer iets om naar te kijken.
 
Avond! Ja als die morgen beneden komen schijnt er eerst nog een mooi rood zonnetje in de bak als het goed is
 
Aloha heren, nog 1 dag werken en dan hoop ik op een rustig weekend
 
Hier ook nog een paar uurtjes, vrijdag middag lekker op tijd naar huis:DD
 
Qua weer en wind lijkt het niet echt rustig.
 
Qua weer en wind lijkt het niet echt rustig.
Was een drama vanochtend op de weg, auto ving erg veel wind. Gistermiddag was het wel heerlijk weer hierzo.
't Hele weekend ook weer veel regen voorspeld:regen:
 
We wachten het maar af. Voor mij is het spannender of ik zondag nog wel vrij ben. Veel zieke collegas dus het zal er om spannen
 
O ja dan zal je het net zien maar ik help het je hopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan