Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh John,
Helaas heb ik me per ongeluk expres verslapen, waardoor ik om 5 uur nog lekker lag te ronken🤭
Nou het is je vergeven voor deze keer zolang je de rest van de maand maar wel optijd bent🤣
 
Goedemorgen.

Nu eerst een heerlijke kop koffie uit de Hario V60.
 
Moge Marcel en Corne.
 
Ik zei goedemorgen. Maar maak daar maar slechte morgen van.

Ik kreeg net een telefoontje van de lfs.
Er is nog maar 1 maanvis in leven. De rest dreef op zijn kop deze ochtend.
Ze waren behoorlijk in de stress, en zijn daar eigenlijk niet meer uitgekomen.

Pffff. Jeetje, is dat wat.
Nu moeten de overige kaarten maar eens geschud worden.
 
Jeetje Marcel wat is dat balen zeg voor jullie. Zo zie je maar weer wat een overgang kan veroorzaken.
 
Jeetje Marcel wat is dat balen zeg voor jullie. Zo zie je maar weer wat een overgang kan veroorzaken.
Ja, het blijven levende dieren. En ze waren letterlijk uit hun huisje. En die uitdrukking wordt veel gebruikt als jezelf ook niet goed bent (mentaal).
Dus de stress is fataal. (geld ook voor mensen).

Zojuist bij de lfs geweest. De laatste maanvis is ook overleden.

Hierdoor is mijn hele plan in duigen gevallen. De hele opzet was om de maanvissen over te houden.
En daarmee een doorstart te maken. De overige vissen waren eigenlijk bijzaak.

Nu worden de overige vissen bij het bejaardenhuis geplaatst. Want het is niet zinvol meer om hier opvang voor te blijven betalen.

Het enige positieve aan dit alles is, dat ik nu een zee aan tijd heb voor een nieuwe start.
Voordat ik de maanvissen kocht, had ik nog twijfel om het anders te doen.
Wellicht is dit dan het moment……..
 
Jammer Marcel en heb je al een idee wat je dan anders wil doen?

Middag allemaal.
 
Goedemiddag

Sterkte Marcel, toch wel een klap te horen dat de manen het allemaal niet gered hebben.

Goedemorgen.

Nu eerst een heerlijke kop koffie uit de Hario V60.
Ik kan me voor jou geen leven zonder koffie voorstellen. Met het handje gezet vind ik sowieso lekker en als ik jou mag geloven maakt een V60 een groot verschil.
 
Goedemiddag

Sterkte Marcel, toch wel een klap te horen dat de manen het allemaal niet gered hebben.


Ik kan me voor jou geen leven zonder koffie voorstellen. Met het handje gezet vind ik sowieso lekker en als ik jou mag geloven maakt een V60 een groot verschil.
Nicole,

Ik heb me vandaag toch een nieuwe referentie gezet zeg. Ik dacht dat ik al veel gewend was. Maar wat ik vandaag geproefd heb………daar zeg je U tegen.

Een overheerlijke signature koffie gezet met de V60. Echt waar. Dat is fenomenaal. Totaal geen bitter. Heerlijke mokka en chocolade. En iets van fruit.


En als je denkt dat dit alles was. Nou er was een nog veel grotere verbazing zojuist.

Ik houd absoluut niet van groene thee. Althans, dat zou ik een uur geleden gezegd hebben.

Ik heb me nu een groene thee voorgeschoteld gekregen. Echt waar. Zo bijzonder. Hij is totaal niet bitter. En je proefd echt overduidelijk perzik en mango.
En deze thee is puur natuur. Geen smaakjes thee.
Als iemand van groene thee houd. Dan moet je deze eens proberen.

 
Jammer Marcel en heb je al een idee wat je dan anders wil doen?

Middag allemaal.

Ik ga denk ik voor Malawi of Tanganyika.

Maar daar moet ik mij eerst eens goed over gaan informeren. En ook welke vissen erg kleurrijk zijn.
 
Nicole,

Ik heb me vandaag toch een nieuwe referentie gezet zeg. Ik dacht dat ik al veel gewend was. Maar wat ik vandaag geproefd heb………daar zeg je U tegen.

Een overheerlijke signature koffie gezet met de V60. Echt waar. Dat is fenomenaal. Totaal geen bitter. Heerlijke mokka en chocolade. En iets van fruit.


En als je denkt dat dit alles was. Nou er was een nog veel grotere verbazing zojuist.

Ik houd absoluut niet van groene thee. Althans, dat zou ik een uur geleden gezegd hebben.

Ik heb me nu een groene thee voorgeschoteld gekregen. Echt waar. Zo bijzonder. Hij is totaal niet bitter. En je proefd echt overduidelijk perzik en mango.
En deze thee is puur natuur. Geen smaakjes thee.
Als iemand van groene thee houd. Dan moet je deze eens proberen.

Ah. Je maakt ff reclame voor de thee en koffie die ze in Slenaken in het hotel serveren….😉😉
 
Dan raad ik nu DE, Kanis en Gunnink, Lavazza, Brandzaak en Barista aan ;-) Net als op de radio :DD
Een gif is hier verboden maar dan geef ik U maar via deze weg een gele kaart voor het maken van reclame🤣.
Ben bang dat Marcel de rode gaat krijgen maar die stuur ik wel met paard en wagen aan hem toe:pp
 
Ah. Je maakt ff reclame voor de thee en koffie die ze in Slenaken in het hotel serveren….😉😉
Ja, mooi he. Dat ze daar ook zulke goede koffie thee serveren.
 
Een gif is hier verboden maar dan geef ik U maar via deze weg een gele kaart voor het maken van reclame🤣.
Ben bang dat Marcel de rode gaat krijgen maar die stuur ik wel met paard en wagen aan hem toe:pp
Ik heb vandaag al rood gekregen.😢
 
Middag allemaal.
Ik ga denk ik voor Malawi of Tanganyika.

Maar daar moet ik mij eerst eens goed over gaan informeren. En ook welke vissen erg kleurrijk zijn.
Een wijs man zei altijd: elk nadeel heeft zijn voordeel!
Maar leuk zijn dit soort dingen niet. Mooi balen!
 
Ik ga denk ik voor Malawi of Tanganyika.

Maar daar moet ik mij eerst eens goed over gaan informeren. En ook welke vissen erg kleurrijk zijn.
Nou zeg, er gaat straks een plantenliefhebber verloren😱
 
Nou zeg, er gaat straks een plantenliefhebber verloren😱
Ik twijfel ook nog steeds hoor John.

Maar ik heb eigenlijk geen zin meer in manen. En dat kleine spul schoolt ook niet zonder grote vissen.
En ik heb al 20 jaar een soort van zuid amerika aquarium.

Dus iets anders is ook wel een keer leuk. Maar ja.…
 
Ik dacht dat je de manen juist zo mooi vond Marcel. Inderdaad beter dan dat kleine spul en het zijn hele mooie en statige vissen vindt ik.
Maar ja smaken verschillen en als je er echt niet uitkomt dan kun je ook Sluierstaarten nemen🤣🤣
 
Ik dacht dat je de manen juist zo mooi vond Marcel. Inderdaad beter dan dat kleine spul en het zijn hele mooie en statige vissen vindt ik.
Maar ja smaken verschillen en als je er echt niet uitkomt dan kun je ook Sluierstaarten nemen🤣🤣
Ik vind manen ook heel erg mooi John.

Maar ja, nu kan ik zonder vis de keuze maken.

Voorheen was het steeds voortborduren op hetgeen ik al had.

Dus de bak kan nu net zo lang blijven tot ik weet wat ik wil.
En bij een heel nieuwe start in Zuid Limburg, hoort misschien ook wel een heel andere aquarium beleving.

Zeewater is een stap te ver.

En zuid afrika heeft wel zeer mooie kleuren.
 
Avond allemaal.

En bij een heel nieuwe start in Zuid Limburg, hoort misschien ook wel een heel andere aquarium beleving.
Nou dan had je beter in Noord Limburg kunnen gaan wonen hoor😉
 
Avond Albert en hier ook lekker niksen de rest van de avond.
 
Nou, hier ook.

Heb weer een hoop ingepakt vandaag.
 
Glazenwasser is weer geweest, dus de ramen aan de buitenkant weer mooi helder.
binnenkant zelf maar ff doen een keertje weer. Scheelt wel dat er niet gerookt wordt hierzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      • Haha
      Waarderingen: BlupGup
      Terug
      Bovenaan