Nou het is je vergeven voor deze keer zolang je de rest van de maand maar wel optijd bent🤣Moguh John,
Helaas heb ik me per ongeluk expres verslapen, waardoor ik om 5 uur nog lekker lag te ronken🤭
Nou het is je vergeven voor deze keer zolang je de rest van de maand maar wel optijd bent🤣Moguh John,
Helaas heb ik me per ongeluk expres verslapen, waardoor ik om 5 uur nog lekker lag te ronken🤭
Ja, het blijven levende dieren. En ze waren letterlijk uit hun huisje. En die uitdrukking wordt veel gebruikt als jezelf ook niet goed bent (mentaal).Jeetje Marcel wat is dat balen zeg voor jullie. Zo zie je maar weer wat een overgang kan veroorzaken.
Ik kan me voor jou geen leven zonder koffie voorstellen. Met het handje gezet vind ik sowieso lekker en als ik jou mag geloven maakt een V60 een groot verschil.Goedemorgen.
Nu eerst een heerlijke kop koffie uit de Hario V60.
Nicole,Goedemiddag
Sterkte Marcel, toch wel een klap te horen dat de manen het allemaal niet gered hebben.
Ik kan me voor jou geen leven zonder koffie voorstellen. Met het handje gezet vind ik sowieso lekker en als ik jou mag geloven maakt een V60 een groot verschil.

Jammer Marcel en heb je al een idee wat je dan anders wil doen?
Middag allemaal.
Ah. Je maakt ff reclame voor de thee en koffie die ze in Slenaken in het hotel serveren….😉😉Nicole,
Ik heb me vandaag toch een nieuwe referentie gezet zeg. Ik dacht dat ik al veel gewend was. Maar wat ik vandaag geproefd heb………daar zeg je U tegen.
Een overheerlijke signature koffie gezet met de V60. Echt waar. Dat is fenomenaal. Totaal geen bitter. Heerlijke mokka en chocolade. En iets van fruit.
https://www.blanchedael.nl/koffie/cafe-signenature
En als je denkt dat dit alles was. Nou er was een nog veel grotere verbazing zojuist.
Ik houd absoluut niet van groene thee. Althans, dat zou ik een uur geleden gezegd hebben.
Ik heb me nu een groene thee voorgeschoteld gekregen. Echt waar. Zo bijzonder. Hij is totaal niet bitter. En je proefd echt overduidelijk perzik en mango.
En deze thee is puur natuur. Geen smaakjes thee.
Als iemand van groene thee houd. Dan moet je deze eens proberen.
https://www.blanchedael.nl/thee/formosa-oolong-most-toppest
Sluikreclame is toch verboden John?Bovenstaande koffiebrander gaat dus goede zaken doen![]()
We zullen dit even goed onder de loep nemen en al helemaal omdat ik niet van koffie hou🤣Sluikreclame is toch verboden John?
Dan raad ik nu DE, Kanis en Gunnink, Lavazza, Brandzaak en Barista aan ;-) Net als op de radioWe zullen dit even goed onder de loep nemen en al helemaal omdat ik niet van koffie hou🤣

Een gif is hier verboden maar dan geef ik U maar via deze weg een gele kaart voor het maken van reclame🤣.Dan raad ik nu DE, Kanis en Gunnink, Lavazza, Brandzaak en Barista aan ;-) Net als op de radio![]()

Ja, mooi he. Dat ze daar ook zulke goede koffie thee serveren.Ah. Je maakt ff reclame voor de thee en koffie die ze in Slenaken in het hotel serveren….😉😉
Ze hebben ook heerlijke thee John!We zullen dit even goed onder de loep nemen en al helemaal omdat ik niet van koffie hou🤣
Ik heb vandaag al rood gekregen.😢Een gif is hier verboden maar dan geef ik U maar via deze weg een gele kaart voor het maken van reclame🤣.
Ben bang dat Marcel de rode gaat krijgen maar die stuur ik wel met paard en wagen aan hem toe![]()
Een wijs man zei altijd: elk nadeel heeft zijn voordeel!Ik ga denk ik voor Malawi of Tanganyika.
Maar daar moet ik mij eerst eens goed over gaan informeren. En ook welke vissen erg kleurrijk zijn.
Nou zeg, er gaat straks een plantenliefhebber verloren😱Ik ga denk ik voor Malawi of Tanganyika.
Maar daar moet ik mij eerst eens goed over gaan informeren. En ook welke vissen erg kleurrijk zijn.
Ik twijfel ook nog steeds hoor John.Nou zeg, er gaat straks een plantenliefhebber verloren😱
Voor 5 uur, dus heb ik je weer mooi op tijd gegroetMiddag JW.

Ja was zelfs te vroeg dit keer🤣Voor 5 uur, dus heb ik je weer mooi op tijd gegroet![]()
Ik vind manen ook heel erg mooi John.Ik dacht dat je de manen juist zo mooi vond Marcel. Inderdaad beter dan dat kleine spul en het zijn hele mooie en statige vissen vindt ik.
Maar ja smaken verschillen en als je er echt niet uitkomt dan kun je ook Sluierstaarten nemen🤣🤣
Nou dan had je beter in Noord Limburg kunnen gaan wonen hoor😉En bij een heel nieuwe start in Zuid Limburg, hoort misschien ook wel een heel andere aquarium beleving.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.